Jump to content

DrayeN

Assistants
  • Content count

    1827
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2
  • Tokens

    230 [ Donate ]

DrayeN last won the day on November 19 2016

DrayeN had the most liked content!

Community Reputation

510 Perfect

About DrayeN

  • Rank
    Asistent League of Legends & Servere 1.6
  • Birthday 07/04/2000

Contact Methods

  • Facebook
    Meh
  • Website URL
    http://www.indungi.ro/forum/forum/25227-zombie-zp/
  • Yahoo
    silviu32191
  • Skype
    silviu.andrei88

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

9466 profile views
  1. Nu stiu ce sa zic dupa parerea mea cs 1.6 este mort din toate punctele de vedere. Nu este nici o propunere proasta dar nici buna, indiferent de firma ta de host serverul poate sa moara pe atat de usor, nu mai este asa mare un interes pentru acest joc si sunt mult prea multe exploit-uri. Eu unu sunt Contra la propunere ca pur si simplu nu-i vad rostul. O zi minunata in continuare
  2. Prezentarea pe scurt a Patch-ului 9.5 Campioni: 1.Akali Pasivă – Însemnul asasinului DURATĂ VITEZĂ DE MIȘCARE LA MARGINEA CERCULUI: 1,25 secunde ⇒ 2 secunde DURATĂ VITEZĂ DE MIȘCARE ÎN AFARA CERCULUI: 1,25 secunde ⇒ 2 secunde W – Mantie crepusculară ASCUNSĂ DE TURNURI: Acum, turnurile nu o mai dezvăluie pe Akali dacă se află în raza viziunii lor, ci doar atunci când se află în raza lor de atac. Acum, Akali trebuie să iasă și să reintre în cercul de fum o singură dată pentru a extinde durata cercului cu 3 secunde; înainte, durata se extindea de șase ori cu câte 0,5 secunde. E – Salt shuriken DAUNE LA PRIMA FOLOSIRE: 60/90/120/150/180 ⇒ 70/105/140/175/210 DAUNE LA A DOUA FOLOSIRE: 60/90/120/150/180 ⇒ 50/80/110/140/170 R – Execuție perfectă TIMP DE REACTIVARE: 120/100/80 secunde ⇒ 100/85/70 secunde 2. Neeko E – Spirală ghimpată DURATĂ ȚINTUIRE: 0,5 secunde pentru toți inamicii, cu excepția ultimului campion lovit; 0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 secunde pentru ultimul campion lovit, durată ce crește la 1,8/2,1/2,4/2,7/3 secunde dacă ''Spirala ghimpată'' lovește cel puțin doi inamici ⇒ 0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 secunde pentru primul inamic lovit, 1,8/2,1/2,4/2,7/3 secunde pentru ceilalți inamici loviți BUG ELIMINAT: Abilitatea nu mai dezarmează inamicii. 3. Rakan W – Apariție de efect DAUNE: 70/115/160/205/250 (+0,7 puterea abilităților) ⇒70/120/170/220/270 (+0,7 puterea abilităților) VITEZĂ NĂPUSTIRE: 1400/1445/1480 (în funcție de cizmele alese) ⇒ 1500 4. Skarner Pasivă – Fragmente de cristal ELIMINAT: ATENȚIE, INTRUȘI: Cristalele nu mai sunt afișate pe mini-hartă. RAZĂ CRISTALE: 1150 ⇒ 1600 ACTUALIZAT: DAR CEILALȚI MONȘTRI CE-AU?Acum, atât krugii, cât și vulturii sunt în raza cristalului de la buff-ul roșu. 5. Vi Atribute de bază INDICE CREȘTERE VITEZĂ DE ATAC: 2,5% ⇒ 2% Pasivă – Scut exploziv TIMP DE REACTIVARE: 12-8 secunde (la nivelurile 1-9) ⇒ 16-12 secunde (la nivelurile 1-9) (Vedeți secțiunea despre ''Loviturile de șoc''.) RAPORT SCUT: 10% din viața maximă ⇒ 15% din viața maximă Q – Spărgătorul seifului ELIMINAT: Daunele contra non-campionilor nu mai sunt reduse cu 25%. RAPORT: 1,6 daune bonus din atac ⇒ 1,4 daune bonus din atac W – Lovituri de șoc VITEZĂ DE ATAC: 30/35/40/45/50% ⇒ 30/37,5/45/52,5/60% NOU: TIMP DE REACTIVARE PASIVĂ: Acum, timpul de reactivare al ''Scutului exploziv'' se reduce cu 3 secunde la fiecare declanșare a ''Loviturilor de șoc''. E – Forță excesivă LOVITURI CRITICE: Acum, conul poate provoca daune critice. RAPORT: 1,15 daune totale din atac, 0,7 puterea abilităților ⇒ 1,1 daune totale din atac, 0,9 puterea abilităților R – Asalt și violență TIMP DE REACTIVARE: 110/85/60 secunde ⇒ 120/100/80 secunde DAUNE: 150/300/450 (+1,4 daune bonus din atac) ⇒ 150/325/500 (+1,1 daune bonus din atac) ELIMINAT: Daunele contra țintelor secundare nu mai sunt reduse cu 25%. Vi îi aruncă în spate pe inamicii prin care trece pe o distanță de 250 unități de-a lungul a 0,25 secunde ⇒ 350 unități de-a lungul a 0,75 secunde. Actualizări sonore pentru Lucian: Obiecte: 1. Vestigiul VINDECARE: ''VESTIGIU''15 (+2% din viața lipsă a țintei) ⇒ 5-30 pentru 0-100% din viața lipsă a țintei VINDECARE: ''BINECUVÂNTAREA DIN TARGON''40 (+2% din viața lipsă a țintei) ⇒10-60 pentru 0-100% din viața lipsă a țintei VINDECARE: ''MOȘTENIREA ASPECTULUI''50 (+2% din viața lipsă a țintei) ⇒ 15-90 pentru 0-100% din viața lipsă a țintei 2. Colții furtunii DAUNE DIN ATAC: 55 ⇒ 60 VITEZĂ DE ATAC: 25% ⇒ 30% Rune: 1. Replică DURATĂ REZISTENȚE: 3 secunde ⇒ 2,5 secunde 2. Cuceritor FORȚĂ ADAPTIVĂ: 2-10 per cumul (10-50 la cumuluri maxime) ⇒ 2-6 per cumul (10-30 la cumuluri maxime) Actualizări din cursul patch-ului 9.4 Nu uitați că aceste schimbări au fost deja implementate în jocul live. FORȚĂ ADAPTIVĂ: 3-15 per cumul (maximum 15-75) ⇒ 2-10 per cumul (maximum 10-50). Această schimbare este înlocuită de cea de mai sus. DURATA CUMULURILOR PENTRU ATACURI LA DISTANȚĂ: 3 secunde ⇒ 2 secunde (Durata pentru atacurile melee rămâne de 8 secunde.) 3. Secerare DAUNE BONUS: 4-10% ⇒ 5-12% (tot împotriva țintelor care au cu 10%-100% mai multă viață maximă decât tine) Modificări simple: 1. Cho'Gath E – Țepușe vorpale DAUNE: 20/30/40/50/60 ⇒ 22/34/46/58/70 2. Dr. Mundo E – Masochism REZISTENȚĂ LA MAGIE: 2% per cumul, până la 6/12/18/24/30% ⇒ 3% per cumul, până la 6/15/24/33/42% 3. Gangplank E – Butoi de pulbere DAUNE BONUS ÎMPOTRIVA CAMPIONILOR: 60/90/120/150/180 ⇒80/105/130/155/180 R – Rafală de tun DAUNE MAGICE PER SALVĂ: 35/60/85 (+0,1 puterea abilităților) ⇒ 40/70/100 (+0,1 puterea abilităților) DAUNE MAXIME: 420/720/1020 (+1,2 puterea abilităților) ⇒ 480/840/1200 (+1,2 puterea abilităților) 4. Graves Atribute de bază DAUNE DIN ATAC: 63 ⇒ 66 5. Jhin Q – Dansul sublimei distrugeri RAPORT: 0,4/0,475/0,55/0,625/0,7 daune totale din atac ⇒0,45/0,525/0,6/0,675/0,75 daune totale din atac 6. Nunu și Willump Atribute de bază VIAȚĂ: 590 ⇒ 570 Q – Hap VINDECARE: 75/120/165/210/255 ⇒ 75/110/145/180/215 7. Tryndamere Pasivă – Furia războinicului LIMITĂ ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ PER FURIE: Până la 35% ⇒ 35/40/45/50% la nivelurile 1/6/11/16 8. Sylas W – Ucigașul de regi VINDECARE: 50/80/110/140/170 (+0,35 puterea abilităților) ⇒60/80/100/120/140 (+0,45 puterea abilităților) RAPORT DAUNE: 0,55 puterea abilităților ⇒ 0,65 puterea abilităților 9. Yorick R – Elegia Insulelor DAUNE PROVOCATE DE FECIOARĂ: 10/20/40 (+0,5 din daunele totale din atac ale lui Yorick) ⇒ 0/10/40 (+0,5 din daunele totale din atac ale lui Yorick) DAUNE ÎMPOTRIVA ȚINTEI ÎNSEMNATE: 5/7,5/10% din viața maximă a țintei ⇒3/6/9% din viața maximă a țintei 10. Rek'Sai Actualizare din cursul patch-ului 9.4 Nu uitați că aceste schimbări au fost deja implementate în jocul live. BUG ELIMINATAm eliminat un bug din cauza căruia abilitatea lui Rek'Sai de pe R, ''Goana Vidului'', provoca daune de două ori dacă Rek'Sai se îndepărta de țintă folosind ''Flash'' în momentul în care ''Goana Vidului'' aplica daunele. ARURF: Eliminări de bug-uri: Skin-uri si Chroma viitoare: Ahri de la K-DA (ediția ''Prestigiu'') Brand Celest Morgana, spinul întunericului Kayle de viridin Brand celest
  3. Cat de interesanta este idea sa alegi urmatorul skin, cum este in acest moment pe Tristana . Intrebarea este o sa fie permanent si o sa te puna mereu sa alegi dintre anumite skin-uri? https://nexus.leagueoflegends.com/ro-ro/2019/02/choose-the-next-tristana-skin/#
  4. Prezentarea pe scurt a Patch-ului 9.3 Campioni: 1. Aatrox Atribute de bază REGENERARE VIAȚĂ: 5 ⇒ 8 INDICE CREȘTERE REGENERARE VIAȚĂ: 0,25 ⇒ 0,75 E – Năpustirea umbrei ELIMINAT: VINDECARE DIN ATACURI ÎMPOTRIVA NON-CAMPIONILORAatrox nu-și mai vindecă 3/3,34/3,75/4,13/4,5% din viață atunci când le provoacă daune non-campionilor. CUMULURI: Aatrox nu mai adună un cumul de ''Năpustirea umbrei'' o dată la fiecare 26/22/18/14/10 secunde. ELIMINAT: TIMP DE REACTIVARE: 3/2,5/2/1,5/1 secunde ⇒ 9/8/7/6/5 secunde, influențat de reducerea timpilor de reactivare (Înainte, reducerea timpilor de reactivare influența viteza de încărcare a cumulurilor.) 2. Akali Atribute de bază REGENERARE VIAȚĂ: 3,5 ⇒ 6 Q – Lovitură în cinci puncte ELIMINAT: VINDECARE: Akali nu se mai vindecă în valoare de 5/10/15/20/25 (+0,2/0,25/0,3/0,35/0,4 daune totale din atac) (+0,2/0,25/0,3/0,35/0,4 puterea abilităților) dacă ''Lovitura în cinci puncte'' atinge un inamic când Akali are cel puțin 180 energie. W – Mantie crepusculară ELIMINAT: ASCUNSĂ DE TURNURI ''Mantia crepusculară'' nu o mai ascunde pe Akali de turnuri. TIMP DE REACTIVARE: 21/18,5/16/13,5/11 secunde ⇒ 21/19/17/15/13 secunde 3. Camile E – Aruncarea cârligului ELIMINAT: AMEȚIRE NON-CAMPIONI: Acum, Camille nu mai amețește minionii și monștrii cu ''Aruncarea cârligului''. 4. Cassiopeia Q – Explozie otrăvitoare DAUNE DE BAZĂ: 75/120/165/210/255 ⇒ 75/110/145/180/215 RAPORT: 0,8 puterea abilităților ⇒ 0,9 puterea abilităților W – Miasmă COST: 70 mană la toate nivelurile ⇒ 70/80/90/100/110 mană DAUNE PE SECUNDĂ: 20/30/40/50/60 ⇒ 20/25/30/35/40 DAUNE MAXIME: 100/150/200/250/300 ⇒ 100/125/150/175/200 5. Irelia Atribute de bază INDICE CREȘTERE VIAȚĂ: 85 ⇒ 95 ARMURĂ: 34 ⇒ 36 Pasivă – Fervoare ioniană BONUS PER CUMUL: 4-17 (la nivelurile 1-18) (+0,04 daune bonus din atac) daune la impact ⇒ 8/10/12% (la nivelurile 1/7/13) viteză de atac NUMĂR MAXIM DE CUMULURI4 ⇒ 5 CUMULURI MAXIME: 16-68 (la nivelurile 1-18) (+0,16 daune bonus din atac) daune la impact ⇒ 40/50/60% (la nivelurile 1/7/13) viteză de atac BONUS CUMULURI MAXIME: 30/40/50% (la nivelurile 1/7/13) viteză de atac ⇒15-66 (la nivelurile 1-18) (+0,25 daune bonus din atac) daune la impact Q – Atac fulgerător DAUNE BONUS ÎMPOTRIVA MINIONILOR: 45/60/75/90/105 ⇒ 55/75/95/115/135 W – Dansul sfidării REDUCERE DAUNE: Daunele fizice și magice sunt reduse cu 40%. ⇒ Daunele fizice sunt reduse cu 50%, iar cele magice cu 0%. E – Duet desăvârșit EFECTE VIZUALE: Efectele vizuale ale zonei de impact sunt acum mai clare. Buff-uri si nerf-uri simple: 6. Lissandra Q – Ciob de gheață pură COST: 60/63/66/69/72 mană ⇒ 60/65/70/75/80 mană E – Cărare glacială DAUNE: 70/115/160/205/250 ⇒ 70/105/140/175/210 CLARITATE: Acum, inamicii pot vedea capătul traiectoriei abilității prin teren, negura războiului și tufișuri, de la o distanță de maximum 600 unități. 7. Sion Q – Lovitură devastatoare DAUNE MINIME: 30/50/70/90/110 ⇒ 20/40/60/80/100 DAUNE LA ÎNCĂRCARE COMPLETĂ: 90/150/210/270/330 ⇒60/120/180/240/300 W – Vatra sufletului TIMP DE REACTIVARE: 11 secunde la toate nivelurile ⇒ 15/14/13/12/11 secunde 8. Zyra Modificări generale DAUNE PROVOCATE DE PLANTE: 24-109 (la nivelurile 1-18) ⇒ 20-100 (la nivelurile 1-18) Obiecte pentru țintași: 1. Mantia agilității COST: 800 aur ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 20% 2. Sabia infinitului COST TOTAL: 3400 aur (neschimbat) REȚETĂ: ''Sabia forței brute'' + ''Târnăcop'' + 1225 aur ⇒ ''Sabia forței brute'' + ''Târnăcop'' + ''Mantia agilității'' + 425 aur DAUNE DIN ATAC: 70 ⇒ 80 NOU: ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 25% ELIMINAT: ȘANSE DUBLE DE LOVITURĂ CRITICĂ: Nu mai dublează șansele de lovitură critică. NOU: CREȘTERE DAUNE DIN LOVITURI CRITICE: Acum, mărește daunele din lovituri critice cu 25%. ELIMINAT: PROCENT DAUNE LOVITURI CRITICE CONVERTIT ÎN DAUNE REALE: Nu mai transformă 10% din daunele din lovituri critice în daune reale. Sabia incandescentă (capodopera făurită de Ornn) DAUNE DIN ATAC: 100 ⇒ 110 LA FEL CA MAI SUS: ''Sabia incandescentă'' suferă exact aceleași modificări ca ''Sabia infinitului'', cu excepția modificării daunelor din atac. 3. Hoțul de esență COST TOTAL: 3000 aur ⇒ 3200 aur REȚETĂ: ''Sabia forței brute'' + ''Ciocanul de război al lui Caulfield'' + ''Cristal de safir'' + 250 aur ⇒ ''Târnăcop'' + ''Ciocanul de război al lui Caulfield'' + ''Mantia agilității'' + 425 aur DAUNE DIN ATAC: 75 ⇒ 60 REDUCERE TIMPI DE REACTIVARE: 20% (neschimbată) NOU: ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 25% ELIMINAT: MANĂ: Nu mai oferă 300 mană. REFACERE MANĂ: Atacurile de bază refac 1% ⇒ 1,5% din mana lipsă. ELIMINAT: EXPLOZIA ESENȚEI: După ce îți folosești suprema, următorul tău atac de bază nu îți mai oferă efectul ''Explozia esenței'' timp de 6 secunde (prin care primeai 50% viteză de atac, iar atacurile de bază îți scădeau cu 20% timpii de reactivare ai abilităților de bază). 4. Lancea lui Shojin COST TOTAL: 3400 aur REȚETĂ: ''Sabia forței brute'' + ''Nestemată înflăcărată'' + ''Sabie lungă'' + 950 aur DAUNE DIN ATAC: 60 VIAȚĂ: 250 REDUCERE TIMPI DE REACTIVARE: 20% DRAGONUL TREZIT: După ce îți folosești suprema, următorul tău atac de bază îți oferă efectul ''Dragonul trezit'' timp de 6 secunde – primești 50% viteză de atac, iar atacurile de bază îți scad cu 20% timpii de reactivare ai abilităților de bază. 5. Colții furtunii COST TOTAL: 2800 aur ⇒ 3100 aur REȚETĂ: ''Sabia forței brute'' + ''Sabie lungă'' + ''Sabie lungă'' + ''Pumnal'' + 550 aur ⇒ ''Sabia forței brute'' + ''Sabie lungă'' + ''Pumnalul Kircheis'' + 850 aur DAUNE DIN ATAC: 60 ⇒ 55 VITEZĂ DE ATAC: 35% ⇒ 25% NOU: ENERGIZAT: Când te miști sau folosești atacuri de bază, aduni cumuluri de ''energie''. La 100 de cumuluri, următorul tău atac va provoca 65 daune magice bonus la impact și va încetini ținta cu 40% (valoare ce scade de-a lungul unei secunde). NOU: FURTUNĂ: Celelalte efecte ''energizate'' sunt cu 30% mai eficiente și încetinesc ținta cu 40% (valoare ce scade de-a lungul unei secunde). ELIMINAT: TĂIȘUL FURTUNII: Acum, dacă nu ai atacat în ultimele câteva secunde, următorul tău atac de bază nu mai lovește critic în mod automat, provocând 140-200% (pentru 0-30% șanse de lovitură critică) și nu îți mai oferă un bonus de 20% la viteza de mișcare timp de 0,75 secunde. 6. Dansatorul-fantomă COST TOTAL: 2700 aur ⇒ 2600 aur REȚETĂ: ''Pumnal'' + ''Stăruință'' + ''Pumnal'' + 800 aur ⇒ ''Pumnal'' + ''Mănușile vandalului'' + ''Stăruință'' + 700 aur (Prețul ''Stăruinței'' a scăzut cu 100 aur.) VITEZĂ DE ATAC: 45% ⇒ 30% ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 30% ⇒ 25% NOU: LINIA VIEȚII: Dacă suferi daune care ți-ar reduce viața sub 30%, primești un scut care absoarbe până la 240-600 daune (valoarea scutului crește de la nivelul 9 la nivelul 18) timp de 2 secunde (timp de reactivare: 90 secunde). ELIMINAT: ELEGIE: Nu mai reduce cu 12% daunele pe care le suferi din partea ultimului campion lovit cu atacuri de bază. VALS FANTOMATIC: Te poți deplasa prin unități și primești 7% viteză de mișcare când te afli la maximum 550 unități de un campion inamic vizibil⇒ timp de 2 secunde după ce lovești un campion cu un atac de bază. 7. Pumnalul Kircheis COST TOTAL: 800 aur ⇒ 600 aur 8. Stăruință COST TOTAL: 1300 aur ⇒ 1200 aur 9. Tun-mitralieră COST TOTAL: 2800 aur ⇒ 2600 aur ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 30% ⇒ 25% 10. Uraganul lui Runaan COST TOTAL: 2800 aur ⇒ 2600 aur ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 30% ⇒ 25% 11. Cuțit electrostatic COST TOTAL: 2800 aur ⇒ 2600 aur VITEZĂ DE ATAC: 35% ⇒ 40% ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 30% ⇒ 25% 12. Ultima șoaptă COST: 1300 aur ⇒ 1450 aur DAUNE DIN ATAC: 10 ⇒ 20 PENETRARE ARMURĂ: 10% din armura totală a țintei ⇒ 20% din armura totală a țintei 13. Condoleanțele lordului Dominik DAUNE DIN ATAC: 40 ⇒ 45 14. Memento mori DAUNE DIN ATAC: 40 ⇒ 45 Sugestii de build-uri: Recompensele în funcție de aurul obținut din minioni și monștri: SUBVENȚII: Dacă mori când ai adunat mai puțin aur de la minioni și monștri decât au adunat inamicii în medie, vei învia cu un buffer egal cu diferența. Pe capul tău nu va fi pusă nicio recompensă în funcție de aurul din minioni și monștri uciși înainte să consumi acest buffer. N-AM ÎNȚELES NIMIC: Să zicem că mori când ai cu 200 mai puțin aur obținut din minioni și monștri decât au inamicii în medie. Apoi, te întorci pe culoar și farmezi 700 aur, dar echipa inamică farmează în medie doar 300 aur. Înainte, ți se punea pe cap o recompensă de 100 aur când aveai cu 400 mai mult aur provenit de la minioni și monștri decât media echipei inamice. Acum, nu mai ai pe cap nicio recompensă, deoarece buffer-ul a eliminat 200 aur. NU UITAȚI: Media echipei inamice reprezintă cantitatea totală de aur obținut din uciderea minionilor și monștrilor împărțită la patru, nu la cinci (culoarul de sus, de mijloc, de jos și jungla). Actualizarea ecranului de încarcare si Bug-uri Elimante: SKIN-URI SI CHROMA VIITOARE Fiora inimi frânte Vi inimi frânte Următoarele skin-uri Chroma vor fi lansate de-a lungul acestui patch: Fiora inimi frânte Vi inimi frânte
  5. DrayeN

    Qubicon, the Grim Reaper

    Baiatul Qubicon este nr1
  6. Peste 2 zile apare The Punisher. Vreau o parere despre The titans, merita sa-l incep?
  7. Pro din partea mea, pot sa va ofer si acest bot de muzica si tot daca este acceptata aceasta propunere.
  8. Prezentarea pe scurt a Patch-ului 9.1 Campioni: 1.Kalista DAUNE DE BAZĂ DIN ATAC: 62 ⇒ 67 INDICE CREȘTERE DAUNE DIN ATAC: 3,6 ⇒ 4 INDICE CREȘTERE VITEZĂ DE ATAC: 3,5% ⇒ 4% -Q DAUNE DE BAZĂ: 10/70/130/190/250 ⇒ 20/85/150/215/280 -W ELIMINAT PUTERE DE LA ALIATUL ''LEGAT SUFLETEȘTE''Kalista nu mai primește 5/10/15/20/25 daune din atac cât timp aliatul ''legat sufletește'' este în apropiere. -E NOU ''Sfâșierea'' provoacă acum 50% daune împotriva monștrilor epici. 2.Ornn CREȘTERE VIAȚĂ: 90 ⇒ 95 REGENERARE DE BAZĂ A VIEȚII: 1,4 ⇒ 1,8 INDICE CREȘTERE REGENERARE VIAȚĂ: 0,142 ⇒ 0,18 INDICE CREȘTERE ARMURĂ: 3 ⇒ 4 DAUNE DE BAZĂ DIN ATAC: 67 ⇒ 69 Pasiva: Ornn primește acum 10% armură și rezistență la magie suplimentare din partea obiectelor. NOU: La nivelul 13, orice obiect care poate fi îmbunătățit pe care Ornn îl deține sau îl cumpără pentru restul jocului este îmbunătățit gratuit (Ornn poate avea cel mult două obiecte îmbunătățite). NOU: La fiecare nivel de la 14 în sus, Ornn poate îmbunătăți obiectele care pot fi îmbunătățite ale unui aliat, dacă se află la cel mult 600 de unități de acesta și dă clic pe el (aliații pot avea doar un obiect îmbunătățit). ELIMINAT: Ornn și aliații săi nu mai pot plăti pentru a-și îmbunătăți obiectele. NOU: Ornn poate îmbunătăți noi obiecte! Bonusurile sunt prezentate mai jos: Itemele dupa upgrade de la pasiva lui Ornn: -Pumn de gheață ARMURĂ: 65 ⇒ 95 MANĂ: 500 ⇒ 700 -Youmuu DAUNE DIN ATAC: 55 ⇒ 75 LETALITATE: 18 ⇒ 25 -Puterea regelui înfrânt DAUNE DIN ATAC: 40 ⇒ 55 VITEZĂ DE ATAC: 25% ⇒ 40% -Impulsul lui Luden PUTEREA ABILITĂȚILOR: 90 ⇒ 120 MANĂ: 600 ⇒ 850 -Q COST: 55 mană ⇒ 45 mană DAUNE DE BAZĂ: 20/50/80/110/140 ⇒ 20/45/70/95/120 ÎNCETINIRE: 40/45/50/55/60% ⇒ 40% la toate nivelurile -W ELIMINAT SCUT NOU DE NEOPRIT Ornn este acum de neoprit când W-ul este activ. TIMP DE REACTIVARE: 17/15/13/11/9 secunde ⇒ 12 secunde DURATĂ 1 secundă (o declanșare la fiecare 0,2 secunde) ⇒ 0,75 secunde (o declanșare la fiecare 0,15 secunde) AUTO-ÎNCETINIRE: 50% ⇒ 35% DAUNE DECLANȘARE ''CASABIL''7%-12% din viața maximă a țintei (la nivelurile 1-18) ⇒ 12%-20,5% din viața maximă a țintei (la nivelurile 1-18) -E COST :50 mană la toate nivelurile ⇒ 35/40/45/50/55 mană - NOU Acum, dacă un stâlp al Q-ului este pe cale să expire când Ornn folosește E-ul, acesta rezistă până când se încheie năpustirea. -R ÎNCETINIRE LA PRIMA FOLOSIRE: 40/60/80% ⇒ 10%, valoare ce crește până la 40/60/80% în funcție de distanța parcursă ARUNCARE ÎN SUS LA A DOUA FOLOSIRE: 1,5 secunde pentru toți inamicii loviți⇒ 1 secundă pentru primul inamic lovit, 0,5 secunde pentru inamicii loviți ulterior. 3. Sejuani INDICE CREȘTERE VIAȚĂ: 88 ⇒ 105 ARMURĂ DE BAZĂ: 31 ⇒ 34 INDICE CREȘTERE ARMURĂ: 3 ⇒ 4,25 REZISTENȚĂ DE BAZĂ LA MAGIE: 27,1 ⇒ 32,1 INDICE CREȘTERE REZISTENȚĂ LA MAGIE: 0,75 ⇒ 1,25 INDICE CREȘTERE DAUNE DIN ATAC: 3 ⇒ 4 -Pasiva: REZISTENȚE BONUS: 20/70/120 armură și rezistență la magie (+100% din armura și rezistența la magie totale) ⇒ 20 armură și rezistență la magie (+25% din rezistența la magie și armura bonus) DURATĂ ''ARMURĂ DE GHEAȚĂ'': 2 secunde ⇒ 3 secunde -Q DAUNE DE BAZĂ: 60/90/120/150/180 ⇒ 80/120/160/200/240 W- DAUNE DE BAZĂ A DOUA LOVITURĂ: 30/65/100/135/170 ⇒30/70/110/150/190 DURATĂ ÎNCETINIRE A DOUA LOVITURĂ standardizată la 0,25 secunde (Înainte, putea dura puțin mai mult în funcție de sincronizarea serverului.) -E DURATĂ AMEȚIRE: 1/1,1/1,2/1,3/1,4 secunde ⇒ 1 secundă la toate nivelurile RAZĂ: 850 ⇒ 600 DAUNE: 20/35/50/65/80 ⇒ 40/80/120/160/200 (Daunele ''Spargerii gheții'' la lovirea unei ținte amețite rămân neschimbate.) 4. Ashe -Q Chenarul iconiței abilității clipește acum când Q-ul poate fi folosit la numărul maxim de cumuluri. -E Ashe primește acum participări dacă un inamic ascuns vederii care este dezvăluit de ''Zborul șoimului'' este ucis într-un interval de 10 secunde. 5. Jinx -W TIMP DE PREGĂTIRE: 0,6 secunde ⇒ 0,6-0,4 secunde, în funcție de viteza de atac (limita este de 250% viteză de atac bonus; se ia în considerare și bonusul oferit de ''Schimbăm foaia!'') 6. Jayce -E Dacă Jayce folosește ''Poarta accelerării'' în timp ce pregătește ''Suflul de șoc'', va ignora acum comenzile de mișcare până când sunt folosite ambele abilități. 7. Katarina -E TIMP DE PREGĂTIRE: 0,075 secunde înaintea teleportării și 0,075 secunde după teleportare ⇒ 0,15 secunde după teleportare (Katarina se teleportează acum imediat după ce apasă E-ul.) ÎN AȘTEPTARE: Katarina poate pune acum în așteptare activa ''Puștii cu baionetă hextech'', pentru a fi folosită după terminarea timpului de pregătire al abilității ''Shunpo''. 8. Nasus -Q CUMULURI PENTRU ȚINTE MARI: 6 per uciderea unui campion, minion mare sau monstru mare ⇒ 12 per uciderea unui campion, minion mare sau monstru mare 9. Sivir -Q Lovirea unui campion nu mai scade daunele ''Bumerangului în cruce'' împotriva țintelor ulterioare (îi vom actualiza căsuța de informații în patch-ul 9.2). 10. Vayne -R Timpul de reactivare al ''Tumbei'' este redus cu 50% cât timp ''Momentul final'' este activ (nu uitați: timpul de reactivare al ''Tumbei'' începe doar după ce Vayne folosește atacul îmbunătățit). 11. Xayah -E DURATĂ ȚINTUIRE: 1 secundă ⇒ 1,25 secunde 12. Zyra -W Dacă Zyra folosește ''Creșterea sălbatică'' în timp ce pregătește ''Spinii ucigași'' sau ''Rădăcinile lacome'', va ignora acum comenzile de mișcare, până când sunt folosite ambele abilități. Obiecte pentru junglă: ''Maceta vânătorului'', ''Talismanul vânătorului'', ''Sabia vânătorului'' fără descântec și ''Sabia bătăușului'' fără descântec reduc acum aurul oferit de minioni cu 10 per minion, dacă aurul obținut de deținător din uciderea minionilor este mai mult decât jumătate din aurul obținut din uciderea monștrilor. Rune: Ploaie de tăișuri BONUS LA VITEZA DE MIȘCARE: 75-125% (la nivelurile 1-18) ⇒ 110% la toate nivelurile NOU: Atacurile care beneficiază de resetarea unui atac (cum ar fi W, ''Abilitare'' al lui Jax) nu mai consumă un cumul de ''Ploaie de tăișuri''. ATRIBUT RUNE: VITEZĂ DE ATAC: 9% ⇒ 10% Celeritate MULTIPLICATOR VITEZĂ DE MIȘCARE BONUS: 8% ⇒ 10% Lovitura scutului DAUNE: 4-21 (la nivelurile 1-18) ⇒ 5-30 (la nivelurile 1-18) Participări pentru turnuri: RAZĂ PENTRU PARTICIPARE: Campionii care se află pe o rază de 2500 de unități și care au participat la doborârea unui turn sunt luați acum în considerare pentru distribuirea aurului local oferit de turn (inclusiv în cazul bonusului pentru primul turn). RAZĂ DE PROXIMITATE: Campionii care se află pe o rază de 1000 ⇒ 1200 de unități față de un turn sunt luați în considerare pentru distribuirea aurului local oferit de turn, fie că au participat sau nu la doborârea acestuia. Baricada turnului'' funcționa deja astfel? Spre deosebire de doborârile campionilor, nu există un fond de ''aur pentru participare'' când este distrus un turn. Aurul local este distribuit în mod egal între aliații eligibili, indiferent de cine l-a doborât. Imbunatatiri pentru ping-urile abilitatilor: -Galio – R, ''Intervenție eroică''; -Nocturne – R, ''Paranoia''; -Pantheon – R, ''Marele salt''; -Yasuo – R, ''Ultima răsuflare''; -Caitlyn – R, ''As în mânecă''; -Lux – R, ''Lumină infinită''; -Twisted Fate – R2, ''Poartă''; -Jhin – W, ''Dramă în două acte'', și R, ''Punct culminant''; -Ziggs – R, ''Bombă megainfernală''; -Xerath – R, ''Ritual ezoteric''. Abilități cu informații detaliate: -Draven – pasiva, ''Adorație'': cumuluri actuale; -Heimerdinger – Q, ''Turelă perfecționată H-28G'': numărul turelelor disponibile sau timpul până la următoarea turelă, dacă nu este niciuna disponibilă; -Kassadin – R, ''Pașii riftului'': timpul până la expirarea cumulurilor, dacă nu poate folosi ''Pașii riftului'' din cauză că are prea multe cumuluri; -Kayn – Pasiva, ''Coasa darkin'': timpul până când este disponibilă cealaltă formă, când Kayn a deblocat deja una; -Kog'Maw – R, ''Artilerie vie'': timpul până la expirarea cumulurilor, dacă nu poate folosi ''Artileria vie'' din cauză că are prea multe cumuluri; -Mordekaiser – R, ''Copiii criptei'': durata rămasă a fantomei; -Nasus – Q, ''Lovitură vampirică'': cumuluri actuale; -Soraka – W, ''Infuzie astrală'': indică acum când Soraka nu poate folosi ''Infuzia astrală'' din cauză că are prea puțină viață; -Veigar – pasiva, ''Fenomenal de malefic'': cumuluri actuale; ''Nimicire'', ''Nimicire zdrobitoare'' și ''Nimicire de gheață'': cantitatea de daune provocate împotriva monștrilor. Hud-ul iconițelor abilităților: Bug-uri eliminate: Actualizări între patch-uri: 15.01.2019 Eliminare de bug LeBlanc Am eliminat un bug din cauza căruia însemnul aplicat de Q, ''Sigiliul cruzimii'', modificat de R, ''Imitație'', nu creștea corect odată cu puterea abilităților.
  9. La alegerile lui @iONUT @
  10. Numele Reclamatului:Paxter Dovada(Screenshot):https://gyazo.com/e17213d1b7a2254bda11fbdbaacf8f99 Descrierea situatiei: Eram pe canal cu @OWLL(Alex), eram in meci de lol cand vine marele asistant sa faca el legea pe un canal cu parola. L-am intrebat de ce a primit ban Roberto, mi-a raspuns frumos sa faca reclamatie pe facebook. L-am corectat cu "forum", mi-a zis ca imi bat joc de el(cred ca-i traumatizat fara suparare) P.S(Poate cumpara din nou grad ^_^)
  11. A facut pleaba honor level 3 :)) Cum vi se pare pre-season?
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.