Jump to content

Honored

GFX Designers
  • Content Count

    991
  • Joined

  • Last visited

  • Tokens

    13,550 [ Donate ]

Community Reputation

1016 Perfect

2 Followers

About Honored

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Visual Arts, Web Design, Cars

Recent Profile Visitors

2217 profile views
  1. Varianta 1: - brushurile sunt puse foarte haotic, fara sens, fara blending option. - textul e mult prea casual, nu se potriveste pe lucrare nici ca font si nici ca culori. Varianta 2: - nu stiu cum ce ti-a gresit fata asta sa ii schimbi culoare pielii asa rau, o fi vreo fosta - textul mi se pare interesant Votul meu final merge care varianta a-2a.
  2. Imi place mai mult redimensionarea la varianta a 2-a, totusi are foarte multe element ce strica lucrarea: - acele brushuri de la ochi nu au ce cauta, mai ales realizate in felul ala. - brushurile de pe lucrare nu au niciun sens - textul este foarte ciudat facut, nu e in tema cu lucrarea, fontul nu se potriveste Varianta 1 are si ea problemele ei: - textul acela "indungi" de sub sabie nu are niciun sens, nu are ce cauta acolo. - redimensionarea nu imi place, nu ai pus accent pe nimic, eventual o redimensionai mai putin si puneai accent pe fata sau mai mult si puneai accent pe intregul caracter. - folosesc noise de foarte multe ori pe lucrari, dar pe tipul asta de stockuri nu are ce cauta(picturi). Votul meu merge in final spre varianta 1, deoarece borderul mi se pare interesant, potrivit si per total e mai clean decat varianta 2.
  3. v1 - Arata mai bine cu acea redimensionare, textul arata bine, exceptie facand acel brush foarte inutil. v2 - Efectul 3d da urat si strica mult lucrarea, ii ia din calitate, nu mai pune efect 3d pe stockuri de genul(pictate), textul e foarte mic, astfel ca lasa lucrarea foarte goala. Borderele nu-mi plac la niciuna. Votul meu final merge care v1.
  4. Honored

    The Mirror

    Altceva, nimic de reprosat in afara faptului ca ar trebuii sa luminezi si becul si tentaculul de sus, le-ai pus in umbra si nu e ok. A da, umbra tentaculului din stanga las-o mai jos, sub el si trasa putin in stanga, asa ar veni natural. Well done!
  5. Honored

    PIRATE GIRL

    Compozitia e buna, renderul e integrat destul de bine, cat despre coloristica mie nu-mi place:)) nu e stilul meu, dar conteaza mai mult integrarea, lumina, etc. E destul de reusita.
  6. Lucrarea numarul 1 a atins numarul de 5 voturi, astfel: v1 - Honored v2 - Леви Аккерман Winner Honored.
  7. Honored

    Reincarnation

    Umbrele:)) Lumina pare sa vina de sus din colt din partea dreapta, lucru benefic pentru inima, totusi nu si pentru acele maini. Mana stanga ar trebuii sa fie in proportie de 80-85% umbrita, iar dreapta umbrita pe exterior(degetul mic si inelarul). Imi place ideea cu acele petale, vad ca le-ai adaugat si un blur, mi-ar placea sa cred ca ai adaugat pentru fiecare in parte motion blur incat sa dai o idee de miscare foarte realista, daca nu ai facut asa nu-i nimic, nu vad o cantitate mare de blur, deci ai pacalit privitorul. Fluturele din dreapta, cel de pe inima, are o umbra mult prea transparenta, trebuia sa mergi pe o opacitate de 60-70%. Umbra inimii asupra mainilor e buna, eu as fi mers pe ceva mai sharp putin, ca sa pot arata conturul inimii, dar nu gresit cum ai facut tu. Spre final ai putea face ca mainile alea sa iasa dintr-un nor, parere personala.
  8. Honored

    strahagfx-render

    Nu la asta m-am referit cand am zis de blur, incearca sa plasezi c4d-uri care sa creeze o perspectiva, apoi le blurezi ca si cum ar fi in cadrul tau.
  9. v1 - Sunt mai atragatoare efectele, b&w + 2 brushuri rosii pe color dodge presupun, arata chiar bine, totusi textul lasa de dorit si acea textura cu particule de pe text il face foarte greu de citit. v2 - Imi place ideea cu textul in spatele mainii, dar tine minte pentru viitor, ca sa integrezi textul frumos ai nevoie de umbre, mai departe intelegi ce vrei. Sunt interesante cele 2 flare-uri doar ca sunt puse gresit, totusi imi place ca e ceva diferit. Cum eu nu votez o lucrare casual pe care o poate face orice designer (am spus de mii de ori ca trebuie sa va gasiti stilul vostru) o sa votez varianta a 2-a.
  10. Honored

    untitled_2.jpg

    Ochii aceia nu imi inspira faptul ca fac parte din peisaj, umbra vine din locul nepotrivit, avem focul jos, deci umbra ar fi trebuit sa fie pozitionata undeva sus. Daca ai inceput pe 3d, ramai pe 3d, crucea aia nu pare a fi 3d deloc, eu as fi folosit o cruce normala fara sa ii adaug o imaginea si as fi facut textul intr-o maniera incat sa se inteleaga ca e scrijelit pe ea. Trandafirii arata bine, dar eu as fi adaugat cativa blurati ca sa creez ideea de perspectiva. Coroana de altfel nu are bine definite umbrele si nici nu produce o umbra asupra crucii.
  11. Honored

    lanternavie

    1. Lucrarea e cam LQ. 2. Modul in care ai asezat c4d-urile nu e ok, sunt aseza-te neglijent, sunt putin, ai foarte multe goluri si brushul de pe mana caracterului nu e facut deloc ok.Incearca sa iti asezi c4d-urile in spatele caracterului la inceput pentru a il putea integra, apoi umple golurile ramase, dar ai grija sa nu incarci prea mult lucrarea. 3. Renunta la adaugarea texturilor in spate si la erase tool(vad ca ai sters din piciorul drept si nu arata bine). 4. Ideea cu textul "green lantern" nu e rea, dar eu nu as face-o asa, cel putin nu as imparti "green" in stanga si "lantern" in dreapta, apoi probabil le-as aseza intr-o alta maniera, m-as juca cu Scale si le-as rarefia, sunt cam multe. 5. Pune lucrarea asa cum a iesit ca la final sa iti dai seama ce ai gresit, ce ai facut bine, ce poti corecta pe viitor, renunta la adaugarea unui gradient monocrom sau la modificarea paletei de culori cu Hue/Saturation pentru ca arata mai rau.
  12. Honored

    strahagfx-render

    Joaca-te cu blurul peste anumite c4d-uri, nu le mai incarca asa mult si renunta la efectul Ripple, nu se mai intelege nimic.
  13. Honored

    GFX League - #1 Battle [Won]

    E, am postat ceva mai important si am zis sa o postez si pe asta, altfel uitam de ea. :))

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.