Jump to content

Moⱥℝτeⱥ 

File Manager
  • Content count

    402
  • Joined

  • Last visited

  • Tokens

    715 [ Donate ]

Community Reputation

95 Excellent

5 Followers

About Moⱥℝτeⱥ 

  • Rank
    Membru avansat
  • Birthday 09/06/1998

Contact Methods

  • Facebook
    https://www.facebook.com/napau.paul
  • Skype
    napau.paul1

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

521 profile views
  1. ce abuz? ca din poza nu-mi dau seama
  2. nu ziceam ca imi e lene, dar mi se pare folositoare o comanda de genu pentru playeri.. :))
  3. Propun adaugarea unei comenzi care sa arate preturile la grade, deoarece multi playeri intreaba preturile. Sa fie /preturi si sa deschida un meniu.
  4. Da bine we, ne bat la cap niste pusti care sunt smecheri in fata monitorului, tu?
  5. Te rog frumos nu baga toti adminii in discutie
  6. Days Gone, cel mai recent joc ieşit pe porţile Bend Studios, reprezintă un caz ciudat în rândurile titlurilor exclusive pentru PlayStation 4 pe care Sony le-a publicat în ultimii ani. Compania japoneză ne-a obişnuit cu titluri deosebite, în care factorul emoţional este împins la extrem, acompaniat fiind şi de un gameplay pe măsură, dar şi de o finisare exemplară. Iar God of War, lansat în aceeaşi perioadă a anului trecut, este un exemplu cât se poate de concludent în acest sens. Şi, din păcate, Days Gone nu reuşeşte să exceleze când vine vorba de niciuna dintre aceste trei componente vitale. Înainte de a continua însă, vă recomand să parcurgeţi şi preview-ul nostru exclusiv pentru Days Gone, pentru a înţelege mai bine ce îşi propuseseră cei de la Bend Studios să realizeze cu acest titlu. Am amintit factorul emoţional caracteristic unor jocuri de la Sony, The Last of Us fiind probabil titlul care a reuşit cel mai bine să atingă corzile sensibile ale jucătorilor din toată lumea. Coincidenţă sau nu, Days Gone propune o premisă de bază similară: o bună parte a populaţiei a fost transformată în nişte creaturi similare zombilor – Freakers –, declaşându-se astfel un deja-vu post-apocaliptic, în care protagonistul îşi pierde soţia, chiar în secvenţa introductivă a jocului. Iar firea eroului principal este poate unul dintre cele mai echilibrate elemente narative din Days Gone, Deacon St. John etalându-şi caracterul de biker “supărat pe lume”, care ar putea să se descurce în orice situaţie, dar şi păstrând o latură sentimentală, vulnerabilă şi înţelegătoare faţă de semeni. Iar în unele momente ale poveştii, de un ridicol aproape dus la extrem, această conexiune cu Deacon a fost poate singurul motiv pentru care am ales totuşi să duc jocul până la capăt. Chiar dacă este evident faptul că Days Gone a împrumutat de la The Last of Us mai mult decât era cazul, nu a facut-o deloc într-un mod inspirat. În timp ce povestea creaţiei celor de la Naughty Dog puncta cu măiestrie pe întregul parcurs al jocului, culminând cu un sfârşit pe cât de “sec”, pe atât de satisfăcător, Days Gone reuneşte sub “aripa sa narativă” o sumedenie de stereotipuri post-apocaliptice, unele insuficient dezvoltate, iar altele de-a dreptul ridicole. Dacă până undeva, spre jumătatea aventurii lui Deacon, am putut cât de cât să rezonez cu motivaţiile eroului principal, după depăşirea acestui prag pur şi simplu nu mi-a mai păsat, povestea fiind lungită într-un mod mult prea artificial. Nu ajută nici scenariul stângaci scris şi structurat şi nici încăpăţânarea cu care anumite secvenţe cinematice ţin să întrerupă gameplay-ul. Sursa: go4games
  7. Colegii de la PC Master Race Latinoamerica au publicat o serie de imagini şi capturi de gameplay din versiunea pentru PC a jocului A Plague Tale: Innocence. Imaginile au fost realizate folosind setările grafice de calitate maximă din joc (mai puţin Depth of Field), la rezoluţie 4K (3840x2160), în timp ce gameplay-ul a fost capturat la 60 de cadre pe secundă, folosind aceeaşi rezoluţie (atenţie însă la spoilere!). Am selecţionat câteva dintre imagini în galeria de mai jos, colecţia completă a celor de la PC Master Race Latinoamerica fiind disponibilă. A Plague Tale: Innocence este disponibil, începând de astăzi, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Sursa: go4games
  8. Finalul show-ului a fost marcat de un nou trailer dedicat remake-ului complet pe care Square Enix îl pregăteşte pentru legendarul joc Final Fantasy VII, mai multe detalii despre acest proiect fiind promise pentru luna iunie a acestui an (cel mai probabil vor fi dezvăluite de publisher în cadrul E3 2019). Sursa: go4games
  9. Apoi, în cadrul State of Play, a fost prezentat un alt joc inedit: Away: The Survival Series, un titlu prin intermediul căruia cei de la studioul Breaking Walls îşi propun să recreeze sentimentul pe care privitorii îl au atunci când urmăresc un documentar despre animale salbătice, atât din punctul de vedere al acurateţii reproducerii scenelor din salbăticie, dar şi în ceea ce priveşte dramatismul unor astfel de situaţii. Jucătorii vor intra în pielea unei veveriţe marsupiale, a cărei existenţă este ameninţată de declanşarea unei calamităţi naturale. În cursa ei pentru supravieţuire, micuţa veveriţă va fi nevoită să exploreze şi să se acomodeze cu noi locaţii, dar şi să înfrunte numeroşi prădători, după cum puteţi vedea şi în secvenţele de mai jos. Sursa: go4games
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.