Jump to content

007 ✔

Assistants
  • Content Count

    5404
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5
  • Tokens

    1,570 [ Donate ]

007 ✔ last won the day on August 22

007 ✔ had the most liked content!

Community Reputation

1232 Perfect

About 007 ✔

Contact Methods

  • Facebook
    Vasco Vasco
  • Website URL
    indungi.ro
  • Yahoo
    xaxa
  • Skype
    xaxa

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Games Talk

Recent Profile Visitors

8539 profile views
  1. parerea mea si mie mi se rupe de tine daca nu stii ce varsta are tineti gurita aia micuta mai mari de cat el? :)) aici sunteti amuzanti ma faceti sa rad tu macar stii vocea lu nyore? intrase o data pe discord eram cu skitt si homework cand o zis nyore "salut baeti" vocea aia era de un copil mai ceva de 8 ani (am inchis micro si am ras cat am putut), nu stiu de tine ce varsta ai dar sunt sigur ca esti un copil fara viitor, suntem admini ca ce? ca ne dam mare in ? si de voi ce sa zic au si ei un net cu ip dinamic niste fisiere in cstrike pe steam de nyore zic, e naspa ca locuesc in moldova si nu locuesc unde locuiti si voi voiam sa vad si eu fata aia a voastra de copii, sunteti smecheri in fata pc-ului dar in real cred ca stiti decat sa omorati musti sa bateti copii si sa injurati pe cei maturi :)), mai iesiti pe afara copii e vara cald soare afara o cola rece un fotbal cu baeti discutii prin parc, deschide geamul ala ca e frumos afara credema, la concluzie o sa fiti amandoi bagati pe interzisi nu insistati sa fiti banati si pe sectiune. T/C
  2. Reclamatie respinsa, hai sa fim seriosi si lasa smecheriile ca esti fata, pe sv ai uneori un limbaj de frustrata/frustrat, crezi ca eu nu pot sa verific pe nici unu-l macar daca nu sunt pe server? gresit vad pe fiecare in parte, alta data vino cu dovezi mai concrete ca nu inteleg nimic din ce ai pus tu si foloseste imgur alta data, ban-ul ramane. T/C
  3. In asteptarea marilor titluri AAA care urmeaza sa fie lansate toamna aceasta, am pus mana pe Erica. Un joc care dovedeste ca limita dintre filme si jocuri a fost depasita deja si ne arata ca traim intr-o realitate in care, efectiv putem controla filmele pe care le vedem. Poveste Sa intram in miezul problemei si sa vorbim despre poveste, zic. Introducerea jocului te arunca intr-un scenariu mistic in care esti pus direct in pielea personajului principal, Erica, de unde si numele jocului. Povestea spune ca Erica, era o fetita speciala, semnul din nastere in forma de fluture fiind dovada. Dupa ce mama ei a parasit aceasta lume, tatal fetei este singurul care ramane alaturi de ea, dar asta nu pentru mult timp, intrucat acesta este ucis intr-un mod grotesc fix la finalul introducerii. De aici, dam cativa ani inainte si o revedem pe Erica. O adolescenta care locuieste singura, intr-un apartament dintr-un bloc nu prea primitor, fara a primi un background a ceea ce s-a intamplat pana in acest moment. Asta este primul loop hole al povestii si aici incep sa se simta graba de a spune povestea si evolutia putin fortata a personajului. La scurt timp dupa prezentarea personajului, ajungem la punctul care declaseaza desfasurarea actiunii, anume momentul in care Erica primeste prin posta (sau Cargus) un pachet care continea nimic mai mult decat o mana rupta cu totul de la un cadavru, in care era inclestat un medalion. Acest medalion purta o emblema familiara, anume cea „gravata” cu un cutit pe abdomenul tatalui Ericai in momentul in care aceasta l-a descoperit. Mai departe, voi intra intr-o zona minata, plina de spoilere si de situatii in care deciziile luate de fiecare jucator pot schimba cursul actiunii. Tot ce pot spune este ca vei fi aruncat intr-o poveste plina de intorsaturi de situate, sau nu, de teorii conspirationiste, care insa se sfarsesc, cel putin in cazul celor doua playtrough-uri facute de mine, destul de previzibil si oarecum dezamagitor. Gameplay Pe partea de control si accesibilitate in-game pot spune ca Erica este o experienta care iti permite sa te faci comod, sa te lasi pe spate si sa folosesti fie touchpad-ul de pe controllerul DualShock 4, fie telefonul prin intermediul aplicatiei Erica for PS4. Din pacate, in momentul in care am jucat eu, aplicatia nu era inca disponibila in Google Play Store, dar acum poate fi gasita acolo. Oricum, in mare parte este acelasi lucru, numai ca presupun ca este mai comod sa folosesti un telefon care, vorba aia, este tot, un touchscreen, decat controllerul care mai are si butoane, ciupercute, chestii. La prima vedere, momentele in care trebuie sa interactionezi cu povestea par „la ghici” dar jocul presara mici hint-uri, sub forma unor efecte de culoare alba care iti indica subtil cand si ce trebuie sa faci. Controlul nu se ia in serios si nu te va pune la incercare, la fel ca un quick time event spre exemplu, iar scopul acestor interventii este sa te ajute sa progresezi in poveste, nu sa-ti ofere o provocare. Daca ar fi sa compar Erica cu un alt stil de joc, primul lucru ce-mi vine in minte sunt asa numitele „walking simulator” precum FireWatch in care accentul este pus pe trecerea prin poveste, nu pe jocul in sine. Grafica si Prezentare Partea grafica este un capitol pe care-l pot incheia usor dar nu stiu de unde sa incep. V-am mai spus ca jocul este in totalitate filmat? Grafica nu cred ca poate fi mai buna de atat, doar daca aveti un TV 4K HDR, nu 1080p-ul meu vechi. In afara de asta, singurele momente in care iti poti da seama ca ai de aface cu un soi de joc, sunt cadrele in care interactionezi cu obiecte, intrucat filmul in sine este blocat la 30 de cadre pe secunda, iar animatiile de genul, aprinderea unei brichete sau apasarea unui intrerupator sunt filmate la minim 60 FPS si in joc nu se simt deloc natural, de parca ar fi de acolo, ci par niste insertii puse peste un green-screen cu care poti interactiona. Poate este si din cauza faptului ca touchpad-ul de pe DualShock 4 nu este cel mai fericit, dar a fost putin deranjant la inceput. Daca ar fi sa vorbesc putin despre calitatea filmarii si alte detalii tehnice, pot spune ca jocul respecta atmosfera de opera dramatica, care incearca sa te tina in tensiune si sa iti starneasca curiozitatea in acelasi timp. Personajele sunt asa si asa. Exista un contrast intre personaje precum Erica, portretizata de Holly Earl (Doctor Who 2005, Humans 2018) care reuseste sa intre in pielea unui personaj narator destul de bine si personaje pur si simplu de umplutura precum Kirstie care a devenit minim enervanta pe parcursul povestii sau Tobi care a fost la fel de plictisitoare de la inceput pana la sfarsit. Concluzie Erica este un titlu interesant care m-a trimis imediat cu gandul la Black Mirror: Bandersnatch. Un film interactiv in care deciziile pe care le iei afecteaza in mod direct ceea ce se intampla in joc. Si pe cel din urma tot pe PS4 l-am jucat, dar mi-a trebuit si abonament la Netflix pentru asta Revenind la Erica, este primul titlu de acest gen pe care pun mana, dar am urmarit, de curiozitate, si alte titluri asemanatoare precum Hidden Agenda si cred ca pana in acest moment, Erica este jocul cel mai aproape de adevar cand vine vorba de live action gameplay si ofera cea mai mare diversitate. Este o introducere buna intr-o lume a entertainmentului interactiv, in fata caruia nu vom mai fi doar spectatori si sunt curios cum va evolua aceasta industrie pe viitor. Pana atunci, as da note, dar ar fi destul de nedrept sa-l compar cu alte jocuri care si-au incasat bile negre pentru grafica si gameplay, asa ca din perspectiva omului care intelege cat de cat cu ce se mananca treaba asta, ii voi acorda un titlu onorific de „Jocul perfect pentru o seara de week-end”. Sursa: ZonaIT
  4. Dacă nu prea sunteți atenți la industria jocurilor video, probabil ați crede că Insomniac Games era de la bun început un studiou marca Sony, din moment ce vasta majoritate de titluri pe care le-a produs au fost strict pentru consola Playstation. Dar până luna aceasta studioul era independent. Situația s-a schimbata cum, deoarece Sony a dezvăluit că a cumpărat Insomniac Games. De ce? Poate pentru că studiourile independente sunt pe moarte, și toate sunt în ultima vreme cumpărate de cineva, absorbite și potențial transformate în ceva nou, de nerecunoscut. Conform lui Ted Price, director al Insomniac Games, alăturarea la marea familie Sony World Wide Studiosva oferi numeroase oportunități de a îndeplini obiectivul studioului de a lăsa o impresie pozitivă și de durată asupra vieții oamenilor. Price era ceva mai bucuros în trecut de libertatea oferită de faptul că avea un studiou independent, unde nu trebuia să ia ordine de la altcineva. Posibil ca ceva să se fi schimbat între timp, sau ca Sony, bucuroși de cele 13 și ceva milioane de exemplare vândute ale lui Spider-Man, să îi fi trântit o cisternă de bani în fața ușii. Compania nu a fost tocmai la fel de dornică să îl păstreze în viață parteneriatul cu Marvel pentru acel Spider-Man, în domeniul cinematografic, eroul fiind în efect dat afară din universul cinematic deținut de Disney. Sursa: ZonaIT
  5. Luna trecută, la San Diego Comic Con, au fost prezentate câteva secvențe de gameplay din acel joc Avengers de la Square Enix, ce s-au scurs pe internet mulțumită unei filmări cu telefonul mobil. Iar acum, la Gamescom, avem parte de lansarea variantei non-filmate cu un telefon mobil. Secvența de gamplay arată toate personajele centrale în acțiune, fiecare făcând ce știe mai bine. În acest caz, ce știu mai bine este să se bată cu inamici ce îi atacă unul câte unul, folosind tactici excelente de bătălie, cum ar fi clasicul „cel cu scutul vine la urmă, fiindcă scutul e scump și nu vrem să fie primul lucru care se strică în luptă”. Jocul Avengers va fi lansat în una mai, anul viitor, iar după acea lansare va primi frecvent personaje noi, gratuite. Sau cel puțin acesta este planul în acest moment. Tot nu prea văd să fie multă atenție sau iubire din partea publicului pentru joc. Mai țineți minte când Deus Ex a fost tăiat în felii și pus pe butuci pentru chestia asta? Sursa: ZonaIT
  6. Dacă nu ați apucat să butonați până acum Anno 1800, fie cumpărat fie când era în beta, aveți acum ocazia ideală, pentru că jocul este acum gratuit. Nu va fi gratuit permanent, nu îl veți păstra pe veci, dar poate fi butonat pentru aproape o săptămână. Tot ce trebuie să faceți este să intrați pe pagina dedicată acestei promoții, să decideți dacă vreți să îl jucați pe PC, pe PC sau pe PC, iar apoi să îl descărcați și să îl jucați prin Uplay. Ubisoft a ținut să clarifice că promoția, ce expiră pe 26 august, poate că nu va reflecta varianta completă a jocului. Ar putea fi mici diferențe, câteva limitări, fiind în esență un demo. De asemenea, ar putea fi perioade de maintenance… în… acest… joc… de… single… player. Așa știi cu adevărat că trăim în viitor. Jocul nu rămâne al vostru, în cazul în care nu era clar. Probabil vă întrebați de ce este gratuit acum. Răspunsul este simplu, Gamescom. Simulatoarele economico-industriale istorice sunt ca pâinea caldă pentru nemți, iar un nou DLC/Expansion a fost anunțat. Știți voi, cel din cauza căruia Youtube a blocat înregistrarea ceremoniei de deschidere de la Gamescom. [Ubisoft] Sursa: ZonaIT
  7. Acceptati, mai multe detalii discutam privat.
  8. Reclamatie respinsa, verifica bine ce ai zis ca ai avut si caps lock activat. T/C
  9. hh pe tine cum te gadela bine steluta lu costy? :))
  10. Tot nu imi imaginez cum poti sa dai tag cu steluta aia si semnu ala ascutit a lu skitt, imi si sta rau deja :))
  11. Eu nu vad sarcasm, am raspuns cum am putut, nu e nevoie de nici o scuza imi convine orice.

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.