Jump to content

spaniuuk

Moderators
  • Content count

    2792
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Tokens

    2,075 [ Donate ]

spaniuuk last won the day on February 8

spaniuuk had the most liked content!

Community Reputation

563 Perfect

7 Followers

About spaniuuk

  • Rank
    Games Talk / Overwatch
  • Birthday 07/14/2000

Contact Methods

  • Website URL
    https://steamcommunity.com/id/spaniuuuk/

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

5223 profile views
  1. După relativul insucces al generaţiei de console Xbox One, Microsoft a devenit o companie mult mai deschisă, dornică să colaboreze cu foştii săi concurenţi şi să încerce să-şi aducă jocurile şi tehnologia şi pe platformele acestora. Mai întâi am asistat la o schimbare de strategie a gigantului din Redmond în privinţa publicării propriilor jocuri pe PC, toate titlurile majore pentru Xbox One fiind acum disponibile sau urmând să fie lansate şi pe PC. Mai mult, Microsoft a început să publice anumite jocuri din portofoliul său şi pe platformele “rivale”, cum ar fi Cuphead şi Hellblade: Senua’s Sacrifice pe Nintendo Switch sau Minecraft pe consolele PlayStation. Iată că Microsoft face un nou pas în această direcţie, anunţând un parteneriat cu Sony, companie considerată de mai toata lumea drept principalul concurent de pe piaţa jocurilor video. Cele două corporaţii vor colabora astfel în două domenii majore: ameliorarea experienţei clienţilor cu platformele şi serviciile digitale furnizate de acestea şi îmbunătăţirea soluţiilor AI. Astfel, conform înţelegerii încheiate între Sony şi Microsoft, cei doi giganţi vor lucra împreună pentru dezvoltarea viitoarelor soluţii cloud bazate pe tehnologia Microsoft Azure, acestea urmând să fie folosite pentru a susţine serviciile digitale ale ambelor companii (cum ar fi PlayStation Network, PlayStation Now, respectiv Xbox Live sau Xbox Game Pass). De asemenea, Microsoft va permite celor de la Sony să folosească datacenter-urile Microsoft Azure pentru furnizarea serviciilor acestora legate de gaming şi streaming. Sony se va revanşa în domeniul semiconductorilor şi AI-ului, unde va permite celor de la Microsoft să le folosească senzorii de imagine avansaţi pentru a dezvolta tehnologia Azure AI. Aceste progrese în domeniul inteligenţei artificiale vor putea apoi să fie folosite şi integrate de către Sony în produse destinate consumatorilor finali. De altfel, atât Kenichiro Yoshida, preşedinte şi CEO al Sony Corporation, cât şi Satya Nadella, CEO al Microsoft, au confirmat că această colaborare va juca un rol important în ceea ce priveşte dezvoltarea soluţiilor de gaming oferite de Sony. Japonezii nu au făcut un secret din faptul că lucrează deja la viitoarea generaţie de console PlayStation. Rămâne de văzut dacă cele două companii nu vor colabora şi mai strâns în domeniul jocurilor video, existând deja zvonuri conform cărora Microsoft ar dori să aducă serviciul Xbox Game Pass şi viitoarea platformă de game streaming Project xCloud şi pe consolele PlayStation (dar şi pe cele Nintendo!). Cine ştie, poate peste câţiva ani vom avea ocazia de a juca titlurile publicate de Sony Interactive Entertainment şi pe consolele Xbox. Sursa: Go4Games
  2. spaniuuk

    Off-topic

    Nu cred, da add https://steamcommunity.com/id/spaniuuuk/
  3. spaniuuk

    Off-topic

    Nici eu nu mai am rank. Nu am jucat de 4 luni. Ce-ti trebuie? :))
  4. spaniuuk

    Off-topic

    Careva la un competitiv sau pe fiveM?
  5. Intra la setari la baterie si cauta energy options: change plan settings - screen - enable adaptive brightness - deactivate.
  6. După cum promisese la începutul săptămânii, Ubisoft a dezvăluit aseară Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, un nou joc al seriei Ghost Recon şi o continuare directă a evenimentelor din Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. Formula open world din titlul precedent a fost păstrată, precum şi posibilitatea de a aborda jocul fie single player, fie într-o echipă de maximum patru persoane, în modul co-op, acţiunea urmând să se desfăşoare acum pe misterioase insulă Auroa. Folosită drept centru de operaţiuni de corporaţia Skell Technology, companie responsabilă pentru dezvoltarea de drone, Auroa a căzut în mâinile inamicului, reprezentat de această dată de Locotenent-colonelul Cole D. Walker, interpretat de actorul Jon Bernthal (Marvel’s The Punisher, The Walking Dead), şi unitatea sa The Wolves. Aceştia au întors armele împotriva sistemului, reprogramând dronele celor de la Skell şi transformându-le astfel în veritabile maşini de ucis. Trimişi în recunoaştere, elicopterul lui Nomad şi al echipei sale de Ghosts este doborât, iar aceştia sfârşesc prin a fi răniţi, izolaţi pe Auroa şi vânaţi de forţele The Wolves. În încercarea de a elibera insula de sub controlul foştilor camarazi de arme, jucătorii vor avea din nou libertate completă în privinţa modurilor în care doresc să abordeze şi să rezolve misiunile, producătorii adăugând noi opţiuni tactice, cum ar fi posibilitatea de a căra corpurile inamicilor sau ale aliaţilor, camuflajul ce va permite soldaţilor să devină aproape nedetectabili sau opţiunea de a construi tabere, alături de coechipieri, pentru a gestiona mai bine echipamentul, clasele şi pregăti noi strategii. Sistemul de personalizare a soldaţilor se va întoarce şi în Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, cu mii de combinaţii ce pot fi aplicate pentru a individualiza luptătorii Ghosts. Personajele astfel create vor putea fi folosite atât în campania principală, cât şi în modul de joc multiplayer PvP, ce va fi, la rândul său, disponibil în momentul lansării jocului. De asemenea, Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint va primi conţinut suplimentar post-lansare, Ubisoft plănuind noi misiuni legate de poveste sau noi clase de personaje. Pentru prima oară în istoria seriei Ghost Recon, vor fi adăugate şi Raid-urile, un nou tip de conţinut endgame (ce va putea fi abordat după finalizarea campaniei iniţiale). Conţinutul suplimentar ce-şi va face apariţia timp de un an după lansarea jocului va fi inclus în ediţiile Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint Gold, Ultimate şi Wolves Collector’s Edition, alături de bonusurile deja obişnuite pentru astfel de pachete speciale. Nu în ultimul rând, cei care vor plasa o precomandă pentru joc vor primi acces la beta-ul Ghost Recon Breakpoint şi la pachetul de conţinut Sentinel Corp., ce va include echipament exclusiv. Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint va fi lansat pe 4 octombrie 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC, jocul fiind dezvoltat de Ubisoft Paris, în colaborare cu studiourile Ubisoft din Bucureşti, Montpellier, Bordeaux, Odessa, Kiev, Belgrad şi Milano. Sursa: Go4Games
  7. Popularul joc Fortnite tocmai a intrat în cel de-al nouălea sezon al său, acesta venind, după cum ne-am obişnuit deja, cu un nou Battle Pass, noi skin-uri, modificări importante ale hărţii, dar şi unelte noi puse la dispozitie pentru creative mode etc. Harta din Fortnite a fost îmbogăţită cu noi locaţii, precum Neo Tilted şi Mega Mall, iar un nou sistem de transport rapid bazat pe Splitstreams a fost adăugat jocului, alături de aşa-numitele Air Vents, capabile să ofere un boost de viteză. Evident, odată cu începerea de astăzi a noului sezon de Fortnite, Epic Games oferă posibilitatea de a achiziţiona Battle Pass-ul pentru Season 9, acesta fiind disponibil, la fel ca în cazurile ediţiilor precedente, la un preţ de 950 V-Bucks(aproximativ 10€). Fortnite este disponibil acum, în mod gratuit, pe toate platformele de gaming actuale, pornind de la PC şi Mac, trecând prin consolele PlayStation 4, Xbox One şi Nintendo Switch şi terminând cu dispozitivele mobile bazate pe iOS şi Android. Sursa: Go4Games
  8. Bethesda a dezvăluit cerinţele de sistem pentru versiunea de PC a jocului RAGE 2. Shooter-ul open world dezvoltat de Avalanche Studios în colaborare cu veteranii de la id Software va fi destul de pretenţios din punct de vedere hardware, după cum puteţi observa şi din specificaţiile de mai jos. Cerinţe minime: • OS: Windows 7, 8.1 sau 10 (doar 64-bit) • Procesor: Intel Core i5-3570 sau AMD Ryzen 3 1300X • Memorie RAM: 8GB • Video: NVIDIA GeForce GTX 780 3GB sau AMD Radeon R9 280 3GB • Stocare: 50 GB disponibili Sistem recomandat: • OS: Windows 7, 8.1 sau 10 (doar 64-bit) • Procesor: Intel Core i7-4770 sau AMD Ryzen 5 1600X • Memorie RAM: 8GB • Video: NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB sau AMD Vega 56 8GB • Stocare: 50 GB disponibili De asemenea, cei de la Bethesda atenţionează că, pentru a accesa şi juca anumite componente din RAGE 2, utilizatorii vor avea nevoie de o conexiune permanentă la Internet. RAGE 2 va fi lansat pe 14 mai 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC. Sursa: Go4Games
  9. spaniuuk

    Off-topic

    Paste fericit tuturor !
  10. Tim Sweeney, fondatorul celor de la Epic Games, a făcut câteva afirmaţii extrem de interesante prin intermediul propriului cont de Twitter. Astfel, conform lui Sweeney, principala problemă pe care dezvoltatorii de jocuri pentru PC o au în acest moment este cota de 30% din încasări pe care Valve o percepe pentru fiecare achiziţie realizată prin Steam. Tocmai din această cauză cei de la Epic ar fi pornit alternativa Epic Games Store, unde percep o cotă de doar 12% din încasări (ba chiar şi mai puţin, în anumite condiţii). Totusi, începând din toamna anului trecut, cei de la Valve şi-au revizuit un pic politica, oferind unele avantaje publisherilor capabili să vândă cantităţi mari. Astfel, dacă vânzările unui joc publicat prin intermediul Steam depăşesc 10 milioane de dolari, Valve va ceda 75% din încasări către publisher, mulţumindu-se cu o cotă proprie redusă la 25%. Mai mult, dacă încasările de pe urma unui joc trec de pragul celor 50 de milioane de dolari, cota celor de la Valve scade la 20%, restul de 80% revenind publisher-ului. Totuşi, această abordare nu avantajează deloc producătorii mici, ale căror produse nu vând atât de mult, forţaţi în continuare să cedeze 30% din vânzări către Valve dacă vor să fie prezenţi pe Steam. Abordarea celor de la Epic Games pare oarecum logică în aceste condiţii, marea problemă a comunităţii de jucători fiind legată însă de apariţia titlurilor exclusiv distribuite prin intermediul Epic Games Store. Mai rău, unele dintre aceste jocuri fuseseră confirmate pentru Steam în prealabil, fiind eliminate din oferta celor de la Valve în urma semnării unor contracte de exclusivitate cu Epic Games (înţelegeri plătite de aceştia din urmă!). Când va renunţa Epic Games la acest obicei pe care gamerii nu prea îl au la inimă? Tim Sweeney este tranşant şi în aceasta privinţă: dacă Valve şi-ar coborî la rândul său cota din vânzările realizate prin Steam la numai 12%, Epic Games se angajează să renunţe la aceste “achiziţii” de titluri exclusive şi, mai mult, ar lua în calcul chiar publicarea propriilor titluri (precum Fortnite) prin intermediul Steam. Rămâne de văzut dacă Valve va reacţiona la această “ofertă” venită din partea lui Sweeney; posesorii platformei Steam, care deţine încă monopolul în materie de distribuţie digitală a jocurilor pentru PC, nu s-au arătat foarte interesaţi, până acum, să răspundă “provocărilor” venite din partea Epic Games. Doar în ultima jumătate de an, numeroase jocuri de la producători mai mici sau mai mari – precum Tom Clancy’s The Division 2 şi Anno 1800 (Ubisoft), The Outer Worldsşi Borderlands 3 (Take-Two Interactive), Metro Exodus (Deep Silver) sau Control (505 Games) au renunţat la Steam în favoarea Epic Games Store. Sursa: Go4Games
  11. 1.6. Demo-ul trebuie să aibă minim 5 MB și maxim 20 MB, în caz contrar cererea este închisă și marcată ca "respins" (exceptie: + 5MB diferenta).
  12. 1.5. În cereri vă rugăm să rămâneți strict la oferirea unui link de download pentru un demo complet funcțional. Nu uploadați fragmente (sau demo-uri întregi) pe diferite site-uri de watching, acestea pot fi LQ (low quality) și pot induce membrii Overwatch în eroare. Demo-uri doar pe http://www.fileshare.ro/ sau http://imgur.com/ pozele.
  13. 1.6. Demo-ul trebuie să aibă minim 5 MB și maxim 20 MB, în caz contrar cererea este închisă și marcată ca "respins" (exceptie: + 5MB diferenta).
  14. 1.6. Demo-ul trebuie să aibă minim 5 MB și maxim 20 MB, în caz contrar cererea este închisă și marcată ca "respins" (exceptie: + 5MB diferenta).
  15. După anunţul iniţial din toamna anului trecut, Sony Interactive Entertainment a confirmat în sfârşit că toţi utilizatorii serviciului PlayStation Network vor avea, începând de mâine, posibilitatea de a-şi schimba Online ID-ul ataşat contului PSN (“porecla” sub care un user este vizibil pentru ceilalţi utilizatori ai reţelei). Prima astfel de modificare a ID-ului va fi gratuită. Schimbările ulterioare ale ID-ului vor fi taxate cu 9,99€ per operaţiune (sau 4,99€ pentru abonaţii PlayStation Plus). Acestea se vor putea realiza prin intermediul meniului consolei PS4 sau prin intermediul unei interfeţe web (nu se va putea executa o schimbare de ID de pe consolele PS3 sau PS Vita!). În momentul în care un utilizator va alege să-şi schimbe Online ID-ul, îi va fi oferită opţiunea ca vechiul ID să fie afişat în continuare lângă cel nou, pentru ca prietenii de pe PlayStation Network să-l poată identifica mai uşor. Atenţie însă: nu toate jocurile vor fi compatibile cu acest nou Online ID. Mai exact, Sony afirmă că această modificare va funcţiona cu majoritatea jocurile de PlayStation 4 lansate după data de 1 aprilie 2018, precum şi cu unele titluri mai vechi, extrem de populare în mediul online. Însă funcţionalitatea corectă nu este garantată pentru toate aceste titluri, existând riscul ca, în anumite jocuri, o astfel de modificare să ducă la apariţia mai multor tipuri de probleme, precum pierderea progresului şi/sau a salvărilor sau a accesului la conţinutul digital deja achiziţionat (DLC-uri plătite sau monedă virtuală). Recomandarea celor de la Sony este ca, în asemenea cazuri, să optaţi pentru revenirea la ID-ul iniţial (operaţiune ce va putea fi realizată în mod gratuit). De altfel, compania a publicat şi o listă de compatibilitate cu ajutorul căreia puteţi verifica dacă schimbarea Online ID-ului vă va crea probleme în titlurile voastre preferate. Sursa: Go4Games
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.