Jump to content

#Dobe~ClasSy!☠

Members
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

  • Tokens

    250 [ Donate ]

Community Reputation

3 Neutral

2 Followers

About #Dobe~ClasSy!☠

  • Rank
    Membru nou
  • Birthday 01/04/1998

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

145 profile views
  1. Killing Floor 2 poartă inima pe mânecă - o mișcare îndrăzneață, având în vedere că nu există nici un asas umplut acolo. Cele câteva lucruri pe care le face, curajos și neabătut de bine. Este un shooter rapid, distractiv de co-op cu clase răcoroase, pistoale satisfăcătoare și dușmani agresivi, grotești, care se strecoară în muzică de metal greu. Cu toate acestea, scăpați puțin de gorefest și veți vedea Killing Floor 2 este, de asemenea, un shooter online, cu doar două moduri, două bătălii sef și câteva chiuvete inutile. Nu este totuși un bufet; este mâncare de mâncare, menită a fi mâncată din nou și din nou și din nou. Cu acea mentalitate clar în față și centru pentru dezvoltatorul Tripwire, Killing Floor 2 se bucură de partea din spate a jocului său grozav. Killing Floor are 10 clase, în mod inconfundabil menționate în joc ca "avantaje", sunt distincte și distractive pentru a juca, și punerea împreună o echipă bună are un impact enorm asupra dacă veți reuși. Prima clasă pe care mi-o închideam era Field Medical, care câștigă în mod pasiv armura și viteza de mișcare, folosește arme cu săgeți de vindecare secundară și câștigă capacitatea de a se vindeca în timp ce vindeca pe alții. M-am simțit incredibil de puternic și de util, așa cum am făcut cu fiecare clasă dându-le timp suficient pentru a le debloca abilitățile. O clasă este un expert în demolări, cu acces la pistoale explozive și C4; altul arde focul asupra tuturor și a tot ceea ce face, pentru un mare controlor de mulțime. Toți devin distractivi și folositori în cele din urmă, dar cea mai mare problemă este că ei nu încep să se simtă distinct până la nivelul cinci când deblocați primul dvs. perk special, care poate dura cu ușurință două-trei ore de joc. Până în acest moment, chiar lucrați cu bonusuri pasive care nu s-au îmbunătățit încă din cauza nivelului scăzut. Combinat cu faptul că orice clasă poate folosi o altă armă de clasă, va fi un timp înainte ca rolul tău să se simtă puternic și solidificat - aș spune în jurul valorii de nivelul 10, când îți deblochezi a doua abilitate, ceea ce probabil va dura aproximativ șase ore . Deci, dacă sunteți interesat de o clasă, dar nu sunteți sigur dacă se potrivește stilului dvs., puteți pune cu ușurință în timpul unei campanii de shooter short-ish doar pentru a afla că nu vă pasă prea mult de ea. Asta e prea mult timp pentru a pierde. Puteți să vă ridicați clasele pe care nici măcar nu le jucați, ceea ce este o atingere bună, dar progresul este foarte lent și vă obligă să cumpărați arme ciudate sau să jucați în moduri care nu se aliniază cu clasa echipată. Dacă te afli în Killing Floor pentru călătoria lungă, ar putea conta, dar bonusurile pe care le-am văzut de la asta în 15 ore de joc au fost neglijabile. Odată ce ați găsit câteva clase pe care le doriți, puteți să vă aruncați cu adevărat în ceea ce privește Killing Floor: uciderea lucrurilor cu prietenii, câștigarea banilor (sau "Dosh"), cumpărarea mai multor arme și armuri între runde, din nou. Adunându-ne, punând împreună o echipă echilibrată și văzând cât de bine rămâneți, rămâneți distractiv după timp.... Killing Floor este mare la replicarea acelor momente din filme în care totul merge foarte prost pentru eroii noștri. S-ar putea să te uiți în jur și să vezi că, cu autobuzul, un zombie se găsește pe piciorul medicului, în timp ce alții se închid pentru o mușcătură. Operatorul de ascuțire aflat pe marginea parcului nu vede că dușmanii ascunși se strecoară în spatele ei. Comandantul greu se află acum, dar muniția lui e scăzută și urmează să fie vărsat de un monstru uriaș și umflat. Totul este frenetic și pe foc, și trăgând cu abilitățile dvs. de clasă, cu arme și munitii limitate, și o bună echipă de modă veche (și strigând) este incredibil de distractivă. Atât de distractiv este faptul că, dacă nu vă deranjează lipsa varietății (gândiți-vă la MOBAS, care sunt adesea jucate într-un mod), este suficient să vă mențineți distrați de mult timp. Datorită sunetului și graficelor de la Killing Floor, armele sunt satisfăcătoare pentru utilizare - și nu doar pentru cele mari. Acest lucru este crucial, deoarece majoritatea claselor încep cu arme mici și își petrec Dosh în fiecare rundă pentru jucării mai mari, ca un lansator de grenade sau un pistol cu microunde. Sunt bine proiectate, cu voce tare, iar gloanțele lor au un impact uriaș asupra a ceea ce au lovit. Dușmanii se aruncă în aer și se înfulecă sălbatic înainte ca trupurile lor să se piardă sub o mare de dușmani care se apropie. Nu sunt un tip de muzică rock sau muzică metalică, dar muzica se potrivește bine acțiunii, și aruncarea unei mașini automate la riff-uri de chitară se desfășoară doar pe un nivel de artă originar DOOM. În ciuda abordării declanșatoare și fericite a luptei, devine mult mai tensionată și tactică cu cât jucați mai mult. Muniția și echipamentul sunt limitate. Uneori pot fi găsite muniții în jurul hărții, iar anumite clase vă stochează, dar nu sunt destul de comune, nici nu este suficient de mare pentru a vă permite să fiți complet nepăsători. Există o fricțiune constantă între lupta pentru a supraviețui, cheltuind resursele prețioase sau conservând bunurile pentru următoarea rundă (mai dificilă). Este tentant să-ți petreci primele runde folosind doar un pistol sau arme corp la corp, deși pe dificultăți mai mari îți riscă să fii coplesit și dacă vei muri pentru că tu ai acumulat muniția bună vei pierde bonusul de supraviețuire Dosh pentru rundă . Este distractiv să te testezi și să vezi ce poți să scapi. Ați văzut deja toți dușmanii lui Killing Floor înainte dacă ați jucat alte jocuri de supraviețuire zombie, deși ceea ce funcționează foarte bine. În afară de câteva tipuri de furaje standard, există viermi umflați, ziduri de corp invizibile, băieți imense cu brațe cu lanț, vrăjitoare tipice și multe altele. Unii au dreptate în față, unii tăiați mobilitatea prin hapsânul tău sau prin aruncarea bilei, iar alții te fac doar când te simți în siguranță. Veți învăța repede cum să vă ocupați de toate acestea, chiar dacă ele păstrează lucrurile interesante prin numere foarte copleșitoare. Sursa: ?
  2. #Dobe~ClasSy!☠

    xjvI5LB.jpg

  3. La baza ei, Mad Max este un joc despre moartea speranței. Este vorba despre a învăța să găsim ceva la care să ne agățăm într-o existență inutilă de crimă și regret și apoi să vedem cum se transformă în cenușă în mâinile tale. Dar acel kernel de suferință este îngropat adânc într-o aventură care cere să fie explorată prin zâmbește de zâmbete și uimire cu ochi mari, deoarece fiecare moment combustiv, răgușit și minunat al warpath-ului lui Max consumă fiecare picior de pustiu. Dar pentru Max, eroul reticent, pustiul este ceva de scăpare. Și-a pierdut mașina și aproape toată viața lui în mâinile lui Scrobus Scrobus, războinic rezident al raionului-orașul Gas Town. Din fericire, negru deformat soarelui, Chumbucket, îl vede pe Max ca profet hirotonit al religiei sale bazate pe mașină, trimis de la Îngerul de combustie pentru a ajuta la construirea și conducerea Magnum Opus - cel mai mare vehicul pe care pur și simplu îl va cunoaște pur și simplu. Pentru toată această premisă de angajare, cea mai mare parte a povestirii tradiționale dispare până la capătul apropiat, când, în cele din urmă, reușește în mod surprinzător. Prin creditele de închidere, am avut o reacție veritabilă la povestea lui Max despre Avalanche, dar mi-aș fi dorit ca mai mult să fie aruncată în timpul celor 30-40 de ore de joc. Cu toate acestea, în spațiul dintre premisă și punctul culminant, Max se referă la progresul și dominația dvs. într-o lume plină de frumusețe uimitoare, urâtă și incredibilă. Aproape totul și toți cei pe care îi întâlniți se potrivesc scopului și lorei deșarte; este viu cu personalitate și indiferență. Și poate fi adevărata stea a lui Mad Max, în ciuda ratei de cadre instabile, a texturii care se învârte și a ciudățeniei fizicii. Dacă nu este pustiu, atunci straturile excelente ale sistemelor care conduc jocul Mad Max sunt remizele reale. Mecanismele sale de progres vă îndeamnă să completați o listă exhaustivă de provocări pentru a vă mări legenda, pe care o faceți cu Griffa - un fel de terapeut pentru deșeuri - pentru a crește atributele de bază. Dar veți colecta, de asemenea, Scrap - moneda deșeurilor - pentru a actualiza bucăți individuale de armuri, arme, unelte, mișcări de luptă și chiar aspectul lui Max. Și asta e doar Max. Aceeași atenție este acordată și Magnum Opus - unde veți construi literalmente mașina din resturi și veți achiziționa lucruri cum ar fi boosterele nitro, un harpon, sulițele explozive, spikele, armura, anvelopele și chiar tunurile de flacără montate lateral. Câștigați întotdeauna ceva care vă schimbă direct experiența și este incredibil de plină de satisfacții. Și, din fericire, pentru noi, jucătorii care vizitează această specie violentă a unei lumi, lăsând semnele noastre pe pământul ars și aprindând tot ceea ce atingem, există multe, multe lucruri de făcut. În procesul de lungă durată de control al luptei împotriva pustiului de la brutalii săi războinici stabili, îi vei distruge rafinăriile, îi vei ucide pe cei mai buni câini, îi vei arde depozitele de combustibil și vei răsturna totemurile lor intimidante. Toate aceste activități sunt minunate și se angajează în propriile lor drepturi, dar încep să sufere de pe urma diminuării randamentelor, pe măsură ce natura lor de clătire / repetare se scufundă în jos. Dar lupta Mad Max este marea promisiune a fiecărei destinații. Atât în spatele volanului, cât și pe jos, există o înflorire captivantă pentru simțul familiar care vine cu uciderea partidelor de război ale fracțiunilor Roadkill, Buzzard și Scrotus 'War Boy. Melee combat este un dans instantaneu, absolut brutal de atacuri și contoare temporizate, deși unele adâncimi pot fi găsite în adăugarea de arme, execuții, atacuri de lanț și Modul Fury - sângele lui Max, care îl transformă într-un om rănit echipajului. Vehicle combat is a high-speed gnashing of metal and the best part of Mad Max’s overflowing action. Ramming and sideswiping, using your harpoon to pull armor, wheels, and even drivers from enemy vehicles, or detonating exposed fuel drums with your gun blast - there’s simply no shortage of creative ways to annihilate on the road. And that’s necessary, as random patrols strike quickly, and the hulking convoys of wasteland machines that snake through dirt roads are challenging, but well worth the effort to take down. Even after the credits rolled, there was so much left for me to see and discover. Collecting dozens of other wasteland vehicles, building supercar variants of the Magnum Opus, competing in unique death run races, competing online against other players’ vehicles, and even collecting historical artifacts from the world before, it all reinforces the fact Mad Max is a sandbox crafted with the tone of the material in mind. And its gorgeous, striking, and often bitter visual moods can be captured in a cinematic mode, that let’s you pull the camera through time and space to snap the perfect picture or video of the destruction on screen. Despite so much time spent in the dirty, blood-stained boots of Mad Max, I know I’m nowhere near done in The Great White. Sistem de operare: 64 bit: Vista, Win 7, Win 8, Win 10 Procesor: Intel Core i5-650, 3.2GHz sau AMD Phenom II X4 965, 3.4 Ghz RAM: 6 GB de memorie Grafică: NVIDIA GeForce GTX 660ti (memorie de 2 GB sau mai mare) sau AMD Radeon HD 7870 (memorie de 2 GB sau mai mare) DirectX: Versiunea 11 Spațiu pe disc: 32 GB spațiu disponibil pe hard disk Note suplimentare: Suport pentru controlerul PlayStation 4 Sursa:Clik
  4. N-ai cum sa nu-ți placă de CD Projekt RED. Oamenii ăștia au ceva aparte când vine vorba de experiențe in-game. De când au dat lovitura cu adaptările după romanele fantasy care urmăresc ispravele lui Geralt din Rivia ale lui Andrzej Sapkowski, ”compact-discul” roșiuț a făcut o treabă minunată și cu dezvoltarea unui trading card game distinct bazat pe minigame-ul cu același nume din The Witcher 3, Gwent. Gwent a devenit rapid atât un joc ”de cârciumă”, casual și ușor de învățat, cât și un e-sport garantat! Poate ești fan al altor trading card games, dar ar fi imposibil să nu dai o tură măcar prin joc și să nu te simți ca la prăvălia din satul lu’ bunică-ta care este sub asediu Nilfgaardian… Acum, după munca serioasă depusă în optimizarea jocului și a conținutului acesuia, CD Projekt anunță că vor lansa un nou capitol din această sagă. Ei, nu chiar capitol, ci mai mult un spin-off cu elemente similare lui Gwent. Vorbim aici de Thronebreaker: The Witcher Tales, titlu care, inițial, ar fi trebuit să fie componenta single-player a lui Gwent. Anul trecut, CD Projekt lansa un teaser trailer despre această campanie single player care a fost primită destul de călduros. Lunile s-au scurs și mă trezesc că întreb: “mă, da’ parcă nu trebuia să avem și un story mode?” Not today, Satan! CD Projekt s-a răzgândit și va face din Thronebreaker un joc individual, foarte asemănător lui Gwent, dar cu mecanici Role-Playing Game, narrative exploration și puzzle-uri. Posibil să mă înșel, dar aceste mecanici mă fac să cred că titlul va semăna puțin cu The Elder Scrolls Arena, unde progresai prin intermediul meciurilor single-player care făceau parte din poveste. Sau poate că nu, din moment ce ni se promite un sistem de resource management care este utilizat pentru bătălii ceva mai deosebite. Nu prea dai de așa ceva prin TCG-uri, deci rămâne să vedem cu ochii noștri ce și cum. În orice caz, vestea acestei lansări mai mult ca sigur că a antrenat suficient entuziasmul mușteriilor care mai își fac veacul prin taverna lui Gwent, și ce bucurie, căci Thronebreaker; The Witcher Tales va fi disponibil exlcusiv prin GOG din 23 octombrie, cam în aceeași perioadă în care Gwent va fi dat afară în șuturi din beta. Deținătorii de Xbox One și PlayStation 4 se vor putea juca și ei ceva mai târziu, începând cu 4 decembrie. Thronebreaker este un joc standalone ce spune povestea reginei Meve, stăpână peste Lyria și Rivia, două ținuturi ce fac parte din The Northern Realms. Când invazia Nilfgaardiană devine imposibil de evitat, regina noastră este împinsă pe calea războiului. Până la ziua cea mare, doritorii pot descărca gratuit Gwent prin intermediul GOG, unde vor primi din partea casei câte o copie a primului joc The Witcher, versiunea Enhanced Edition, sau, de ce nu, pot urmări interviul celor de la Gamespot despre cum a luat naștere ”ungwentul” minune al genului computer card games. Detalii despre ambele jocuri vă stau la dispoziție pe site-ul oficial Gwent. Sursa:Clik
  5. Dumnezeu Eater 3 este unul din acele cazuri în care, din fericire, jocul stelar este o poveste generică și plictisitoare cu scriere proastă. S-ar putea să trebuiască să săturați un pic pentru a vă da seama cum să faceți unele dintre cele mai tari mișcări și să învățați să trăiți cu unele inconveniente între bătălii, dar odată ce ați atârna de ea, nu este nimic altceva asemănător - chiar și seria Monster Hunter, comparabilă . Sigur, poți să faci doar bătăi și să treci prin toate bătăliile în ordine, dar înțelegerea complicațiilor și nuanțelor legate de lanțul Burst Arts, explozive, atacuri speciale și diverse combinații pentru a învinge monștrii concepuți inventiv este locul în care palpitantul real este la. Structurally, Dumnezeu Eater 3 este mult ca Monster Hunter, și vreau să spun că în cel mai bun mod posibil. Începeți misiuni pentru a urmări fiarele uriașe și periculoase și a le ucide cu arme supradimensionate ridicole, apoi faceți asta din nou peste o mică varietate de hărți, în timp ce încercați în mod constant să vă îmbunătățiți viteza și să creșteți mai mult puterea. În plus, puteți să vă aduceți prieteni dacă doriți. Dar este și o experiență simplificată, cu o luptă mai rapidă, mai puțină concentrare pe urmărirea uneori obositoare, vânătoarea și capturarea din seria rivală și includerea aliaților NPC care pot fi personalizați pentru a vă alătura la fiecare misiune. Résultat de recherche d'images pentru "GOD EATER 3" Dumnezeu Eater 3 marchează o mare schimbare pentru franciză, fiind primul său joc conceput pentru consolele de acasă și PC-ul, mai degrabă decât PSP sau Vita. Nu numai că modelele de caractere arată grozav, ci pentru că sunt construite pentru un gamepad de dimensiune completă, aveți mai mult control asupra personajului decât oricând înainte, ceea ce este bun pentru că acum aveți mai multe arme de a alege, mai multe tipuri de dușmani de luptat și mai multe abilități pentru a vă oferi o margine în luptă. Modul de joc rămâne în mare parte neschimbat, dar pe oase există mai multă carne. În Dumnezeu Eater 3, îți asumi rolul unui om puternic, cu capacitatea de a fuziona părți ale corpului tău cu Aragami, fiarele monstruoase care afectează lumea post-apocaliptică, pentru a purta arme masive, numite God Arcs. Având o explicație în joc pentru ce arma pare atât de absurdă este inteligentă, mai ales că aceste arme hibride sunt singurele lucruri care pot ucide Aragami. În timp ce premisa generală este puțin diferită - mult mai originală - față de jocurile din trecut, esența este aceeași: încă mai spargeți pătrat și triunghi pentru a tăia și a distruge fiarele enorme sau pentru a scăpa de atacurile lor. Se simte mai bine de această dată mulțumită unor adăugiri mici. Pentru început, noul atac de scafandru vă permite să vă apropiați de aer sau de la sol pentru a vă apropia de dușmani după ce ați fost bătut înapoi sau când ați inițiat un combo. Acest lucru contribuie la menținerea luptei deja frenetice într-un ritm rapid și poate fi folosit mijlocul atacului pentru a face lucruri precum starea în aer chiar mai mult sau extinde combustele. Acest lucru este util pentru cel mai mare Aragami, pentru că va trebui să spargeți părți ale corpului lor, cum ar fi cozile, capetele și brațele, pentru a le uimi și a le slăbi momentan. Odată ce o parte este ruptă, veți face mai multe daune atacând acel segment. Dumnezeu Eater 3 introduce, de asemenea, noi atacuri puternice numite Burst Arts, care sunt similare cu Arte de sânge de la Dumnezeu Eater 2: Rage Burst. Încărcarea și folosirea Burst Arts și starea în modul Burst reprezintă locul în care o bucată mare de distracție și provocare vine de la Dumnezeu Eater 3. Pentru a intra în modul Burst trebuie mai întâi să "devorați" un Aragami, o mișcare care are arma ta deschide literalmente o gură sângeroasă și ia o mușcătură din monstrul însuși, încărcând contorul Burst. Animația este plină de răutăți și satisfăcătoare, dar aș fi putut să o fac fără caracterele de la personajul meu, cum ar fi "Hai să luăm o mușcătură!" De aici, puteți folosi unul din trei atacuri Burst (Ground, Air, Step) diferite care pot fi personalizate și actualizate în timp.
  6. Cum te numesti? Cati ani ai? -Anase ,am 19 ani Consideri ca ai experienta necesara? Arata-ne cateva lucrari recente. - da sigur Cat timp petreci pe forum? -N-am mai fost de mult pe forum dar imi voi reveni Doresti sa primesti si task-uri secundare precum promovarea proiectului, organizarea unor competitii impreuna cu liderii echipelor voastre etc.? -da Este ceva ce ai vrea sa schimbi in cadrul acestui proiect? -idk
  7. Name: #Dobe~ClasSy!☠ Age: 19 Country: morocco How you found Indungi?: @NeRv0s3 Send me this community Interests:I was a journalist in else a community your would ask @NeRv0s3 Games that you play:battle 5 and far cray 3 What do you think about Indungi Community?:Good very is better than the community in which you are
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.