Jump to content

a l b e r t o

IT Specialists
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Tokens

    41,076 [ Donate ]

a l b e r t o last won the day on April 28

a l b e r t o had the most liked content!

Community Reputation

-158 Bad to the bone

About a l b e r t o

  • Other groups Jurnalist,
    Members,
    Overwatch
  • Rank
    u n i q u e

Recent Profile Visitors

4491 profile views
  1. Succesul oricărei platforme închise este în general asigurat de conţinutul exclusiv şi de calitate, iar Sony exact asta încearcă să livreze pentru PlayStation VR în ultima perioadă. După excelentele Firewall Zero Hour şi Astrobot de anul trecut, compania vine acum cu Blood & Truth, o nouă experienţă virtuală cu buget mare, al cărei scop este să pună jucătorul în pielea unui erou din filmele de acţiune. Rezultatul este o combinaţie între filmele cu James Bond, shooterele on-rails din arcade-uri şi câteva elemente care sunt posibile doar în realitate virtuală. Sunt acestea însă de ajuns pentru a atrage fani către casca VR pentru PlayStation 4? Blood & Truth nu spune o poveste tocmai originală şi nici 100% coerentă tot timpul. Complexitatea firului narativ al jocului este echivalentă cu cea a unui blockbuster de vară, unde efectele speciale, acrobaţiile şi acţiunea frenetică ţin locul anumitor elemente care ar oferi o caracterizare mai bună a personajelor. De altfel, totul este pe repede-înainte în Blood & Truth, jocul sărind de la scenariu la scenariu foarte repede, fără să permită prea mult timp de răgaz pentru a procesa tot ce se întâmplă. Ryan Marks, protagonistul jocului este prezentat într-o misiune introductivă drept un soldat (sau spion?) în timpul unei misiuni în Orientul Mijlociu, însă campania sa este scurtată atunci când află că tatăl său a murit. De aici acţiunea este mutată în Londra, unde are loc restul jocului şi unde Ryan, alături de membrii familiei Marks, sunt nevoiţi să îşi protejeze afacerile de mafie, o aventură care îl va purta prin cazionuri luxoase, galerii de artă, şantiere şi chiar pe străzile claustrofobice ale unuia dintre cele mai aglomerate, diverse şi agitate oraşe din lume. În ciuda faptului că Ryan Marks este protagonistul din Blood & Truth, Londra pare mai degrabă să fie personajul principal, întreaga identitate a jocului fiind construită în jurul oraşului. Avem mafioţi care vorbesc cu accent „cockney”, acţiune parcă ruptă din blockbustere britanice, plimbări cu maşina pe partea stângă a şoselei şi în special un soundtrack care combină muzica specifică filmelor cu spioni englezi cu melodii urbane pe care cu siguranţă le auzi pe străzile Londrei, însă în zonele mai lăturalnice, nu în centrul cosmopolit. Se poate vedea de la distanţă faptul că Sony a investit masiv în acest joc, Blood & Truth fiind probabil cel mai arătos titlu de pe PlayStation VR de până acum. Acesta foloseşte actori mai mult sau mai puţin celebri din Anglia precum Colin Salmon sau Steven Hartley, care au fost perfect digitalizaţi pentru mediul virtual. Personajele portretizate de aceştia se mişcă, vorbesc şi se comportă asemeni persoanelor reale, fiecare mimică a feţei, gest şi mişcare fiind perfect transpusă în secvenţele cinematice în timp real. Având în vedere că toate personajele principale sunt portretizate de actori profesionişti, prestaţia vocală a acestora este foarte bună, chiar dacă puţin exagerată pe alocuri. Chiar şi în momentele în care actorii par să se chinuie puţin prea mult să imite accentul „cockney” de Londra, interpretarea lor tot este bună, întrucât se îmbină foarte bine cu atmosfera uşor „caricaturistică” a jocului. Majoritatea mediilor de joc au fost de asemenea realizate cu o meticulozitate similară, acestea prezentând realist spaţiile în care are loc acţiunea. Totuşi, acestea par a fi puţin în urma personajelor din punct de vedere tehnologic, fiind mai degrabă similare cu ceva ce puteam vedea în jocuri video pe consolele din generaţia precedentă. De altfel, acest lucru era de aşteptat, întrucât jocurile VR trebuie să ofere un framerate de cel puţin 60 de cadre pe secundă, ceea ce se şi întâmplă în cazul lui Blood & Truth. Probabil de aceea, majoritatea misiunilor din joc au loc în interioare, întrucât spaţiile deschise evidenţiează imediat limitările grafice ale jocului. Da, privit în ansamblu, Blood & Truth imită Londra foarte bine, însă dacă stai să priveşti puţin în jur observi simplitatea elementelor de decor şi micile trucuri pe care producătorii le-au făcut pentru a putea oferi un joc cu o grafică atât de avansată pe PSVR. De asemenea, jocul pare să ruleze folosind o rezoluţie dinamică, în anumite momente mai tensionate, anumite elemente având margini întrerupte vizibile (jaggies), iar claritatea fiind semnificativ redusă, în special la distanţă. Testarea a avut loc pe un PlayStation 4 Pro, deci ne aşteptăm la o prezentare şi mai slabă pe o consolă PS4 standard. Am vorbit mai întâi despre elementele pozitive şi interesante ale jocului, întrucât partea de gameplay este principalul motiv pentru care Blood & Truth este greu de recomandat chiar tuturor celor care au un PSVR. Alte titluri VR fie aleg mişcarea liberă cu riscul de a crea greaţă, fie oferă posibilitatea de a teleporta personajul în mediul de joc. Pentru Blood & Truth, Sony London Studio a ales o soluţie mai ciudată. Fiecare nivel al jocului are locuri predefinite spre care personajul poate avansa, de cele mai multe ori aceste puncte fiind direct înainte. Tot ce trebuie să faci este să te uiţi spre următorul „marker” şi să apeşi pe butonul „Move” de pe controllere-le de mişcare. Odată ajuns într-un punct, mişcarea spre marker-ul precedent este imposibilă. De altfel, în ciuda faptului că vorbim despre un joc în VR, în care te poţi întoarce la 360 de grade, nu se întâmplă niciodată nimic în spatele personajului, acesta fiind tot timpul împins înainte. Acest lucru limitează foarte mult libertatea jucătorului, însă parcă se îmbină cât de cât cu experienţa de vizionare a unui film de cinema. Asta pentru că jocul se aşteaptă ca jucătorul să fie pe un scaun, fotoliu sau canapea. Chiar dacă există posibilitatea activării unui mod de „confort”, care întunecă ecranul la margini, totuşi, Blood & Truth tot poate să creeze rău de mişcare în anumite momente. Ba chiar jocul se aşteaptă ca jucătorul să se „ascundă” fizic în spatele elementelor din joc să tragă cu două arme în acelaşi timp şi să alerge din cover în cover. Toate acestea pot crea confuzie pentru cei care experimentează jocurile în VR pentru prima dată, sau pentru cei care se simt îngrădiţi de modul de control prea simplificat. Uneori încerci să fii mai atent la punctele spre care te poţi mişca decât la inamicii care încearcă să te împuşte din toate direcţiile. Probabil că toate problemele jocului se trag în mare parte de la controllere-le Move, depăşite tehnologic în zilele noastre şi care oferă o schemă de butoane limitată, fără stick-uri analogice, sau suprafeţe tactile. Tracking-ul folosind camera PS este aproape impecabil în cazul căştii VR, însă când vine vorba despre controllere-le Move, experienţa nu este niciodată perfectă. Acestea „tremură”, sunt uşor de acoperit în utilizare şi nu pot asigura mişcare liberă în jocuri. Totuşi, pentru a trage cu arma, acestea îşi fac treaba bine, chiar dacă nu excelent. Armele care pot fi folosite cu o singură mână sunt uşor de utilizat, iar încărcarea folosind două mâini, una pentru a ţine încărcătorul şi una pentru armă, oferă o senzaţie foarte plăcută. Din păcate, atunci când intră în discuţie arme care pot fi folosite cu două mâini, situaţia se complică. Mâna „secundară” se desprinde singură foarte des de pe armă, făcând armarea unui shotgun, de exemplu, foarte complicată. De asemenea, în cazul armelor cu lunetă şi celor cu foc automat, mâna secundară poate limita reculul, însă din nou, „ataşarea” acesteia de armă nu este consistentă. În timpul acţiunii, utilizarea armelor este intuitivă, iar precizia acestora este decentă, însă foarte „arcade”, ceva ce ar trebui să caracterizeze un joc care doreşte să imite filmele de acţiune. Ba mai mult, toate armele par a avea încărcătoare cu foarte multe cartuşe, exact ca în filme. Pentru că avem de a face cu un titlu în VR, studioul Sony London a încercat să integreze şi câteva elemente care să implice jucătorul mai mult în anumite acţiuni mai puţin importate. De exemplu, în cazul scărilor, jucătorul trebuie să se apuce cu mâinile de fiecare bară în parte. În alte momente trebuie să escaladezi clădiri sau schele folosind ţevi şi alte elemente de care te poţi apuca, iar de foarte multe ori, jucătorul va trebui să spargă încuietori, să taie fire pentru a descuia uşi cu încuietoare electrică sau să planteze bombe manual, montând fiecare element de pe acestea. În mod normal, într-un joc tradiţional, aceste activităţi ar fi simple apăsări ale butonului „use” sau mini-games de tip puzzle. Integrarea acestora este binevenită şi oferă secvenţe ceva mai relaxante decât confruntările cu inamicii, chiar dacă uneori mai taie din avântul pe care îl la acţiunea. Jocurile în VR sunt mult mai solicitante decât cele obişnuite, deci integrarea de momente de respiro este chiar recomandată. De altfel, întregul joc poate fi terminat în aproximativ 4-5 ore pe dificultatea normală. Există şi o dificultate „cinematică” care oferă viaţă şi gloanţe infinite (dar şi un laser poziţionat pe arme), care este recomandată celor care vor să vadă doar povestea. Fiind vorba despre un joc liniar, sunt puţine motive pentru a-l parcurge din nou odată ce ai văzut povestea, însă producătorii au insistat să includă câteva obiecte colecţionabile care pot debloca ataşamente pentru arme, ce pot fi adăugate între misiuni. Armele pot primi amortizoare, lunete, aruncătoare de grenade şi ţinte cu laser şi pot fi vopsite în diverse culori pentru un plus de personalizare. Pentru o experienţă cât mai plăcută, recomandarea noastră ar fi rularea jocului cu setările de confort pornite, cu controllere Move (jocul funcţionează şi cu DualShock 4, dar experienţa este limitată), pe dificultatea „cinematică” şi cu pauze din oră în oră. Blood & Truth este un joc mai solicitant decât pare la prima vedere şi probabil că va fi greu pentru jucători să îl parcurgă într-o singură sesiune. La final, putem recomanda Blood & Truth, măcar pentru a experimenta pe propria piele secvenţele de acţiune impresionante şi pentru a vedea prestaţia actorilor, accentuată de faptul că utilizatorul este plasat direct în mijlocul jocului şi nu vede totul printr-o „fereastră” poziţionată pe un birou. Din păcate, partea de „joc” a lui Blood & Truth nu este tocmai cea mai bună, nici măcar comparativ cu alte jocuri de PSVR disponibile. Finalul sugerează însă că acest titlu este doar debutul unei serii mai lungi, Sony urmând să dezvolte şi alte poveşti în cadrul acestui univers. Probabil că Londra a fost doar primul mediu de joc pe care London Studio a dorit să îl exploreze, fiind practic şi o odă pentru oraşul natal al multora dintre membrii echipei producătoare. Alte titluri similare cu acţiune plasată în oraşe celebre din lume ar fi binevenite, însă doar dacă problemele de control vor fi rezolvate între timp. De asemenea, lipsa suportului pentru PS Aim într-un shooter VR de la Sony este dezamăgitoare, acest accesoriu fiind perfect pentru un astfel de joc, chiar dacă nu ar permite o libertate de interacţiune precum două controllere Move. – Joc furnizat pentru review de Sony Interactive Entertainment Europe – Părţi pozitive grafică foarte bună pentru PSVR coloana sonoră este de departe cel mai bun element al jocului atmosfera din Londra este foarte bine transpusă în anumite medii de joc prestaţia actorilor este foarte bună include multe secvenţe de acţiune desprinse din film de acţiune Părţi negative controllerele Move afectează gameplay-ul din cauza tehnologiei învechite anumite elemente din decor de rezoluţie mică ies în evidenţă libertate de mişcare limitată, cu puncte predefinite în niveluri povestea imită parcă prea mult filmele de acţiune, fiind până la urmă destul de neinspirată, iar concluzia se lasă aşteptată într-o continuare puţine motive pentru a parcurge din nou campania lineară, în lipsa unor moduri de joc alternative (Sony a promis DLC gratuit sub forma unui New Game+ şi leaderboard-uri, însă nu pare a fi suficient pentru a te întoarce la joc sursa : go4it.ro
  2. Salutare, multumim ca ai apelat la echipa Overwatch Nume suspect: KjE VeeEEe SpAkOvAAmM Mapa jucata: de_dust2 Runda 1: Nimic suspect, apasa putin prin usa insa nu reuseste nimic - CLEAN Runda 2: Arunca un he, reuseste un kill si moare - CLEAN Runda 3: La fel nimic suspect, moare fara sa faca ceva - CLEAN Concluzia: Dupa ce ti-am urmarit demo pot spune ca nu e nimic suspect in stilul lui de joc. Foloseste grenazi, intra usor, mai apasa si peretii si are un joc CLEAN Nu am vazut nimic suspect, nu reuseste nici prea multe killuri si moare, are un stil de a juca ok dar curat, nu se foloseste de nici un cod. Verdict : CLEAN
  3. Digimon Story Cyber Sleuth: Hacker’s Memory este un RPG de inspiraţie japoneză ce prezintă Internetul reimaginat ca un spaţiu virtual (EDEN), care poate fi explorat fizic prin intermediul unui sistem de realitate virtuală. Keisuke, eroul principal al jocului, este un utilizator obişnuit căruia i-a fost furat contul de EDEN, şi care, încercând să-l recupereze, porneşte într-o aventură neaşteptată, ce îl va transforma dintr-un agramat tehnologic într-unul din cei mai pricepuţi hackeri. După cum lasă de înţeles şi numele, cea mai importantă parte a jocului sunt Digimonii, creaturi virtuale ce pot fi colecţionate, antrenate şi ajutate să evolueze. În luptele ce se desfăşoară pe ture pot participa de fiecare parte maximum trei Digimoni, în ordinea stabilită de jucători. Digimon Story Cyber Sleuth: Hacker’s Memory este disponibil pentru PlayStation 4 şi PlayStation Vita. sursa : go4it.ro
  4. Cu ocazia aniversării a 30 de ani de activitate, Team 17 a dezvăluit noul joc al seriei Worms. Este vorba despre Worms Rumble, un joc ce va schimba aproape complet regulile pe care seria s-a bazat în ultimii 25 de ani: bătăliile se vor da acum în timp real, între până la 32 de jucători, într-un sistem ce aduce aminte de jocurile de tip Battle Royale. Mai exact, în Worms Rumble va exista un mod de joc Battle Royale: Last Worm Standing (solo sau pe echipe), dar și mai tradiționalul Deathmatch. Producătorii promit, de asemenea, cele mai mari hărți din istoria jocurilor Worms, dar și o selecție de arme atât noi, cât și clasice, dintre care nu vor lipsi favorite ale fanilor precum Baseball Bat, Hand Cannon, Bazooka, Assault Rifle sau Shotgun. Mai mult, aceste meciuri multiplayer vor putea fi abordate și cross-platform, între utilizatorii tuturor celor trei platforme pe care Worms Rumble urmează să fie lansat: PlayStation 4, PlayStation 5 și PC. Jocul va beneficia de event-uri speciale, de challenge-uri, dar și de The Lab, o secțiune specială în care jucătorii vor putea experimenta cu noile arme, dar și cu desfășurarea meciurilor în timp real din Worms Rumble. Va fi inclus și un sistem de progresie, jucătorii urmând să câștige, de pe urma meciurilor în care participă, atât puncte de experiență (XP), cât și bănuți virtuali. Acestea vor putea fi investite în personalizarea propriilor viermi, deblocând sau achiziționând skin-uri pentru arme, costume și accesorii pentru viermi sau diferite animații. În acest fel, fiecare jucător își va putea crea un stil și un look propriu. Team 17 promite însă că acesta va fi doar începutul pentru Worms Rumble: jocul va primi update-uri în mod regulat, acestea urmând să includă noi arene de luptă, elemente noi de personalizare vizuală și multe altele. Lansare în 2020 și Beta foarte curând Worms Rumble urmează să fie lansat mai târziu în cursul anului 2020, în versiuni pentru PlayStation 4, PlayStation 5 și PC (prin Steam). Până atunci însă, în perioada 15 – 20 iulie 2020, Worms Rumble va beneficia de o primă sesiune de testare beta pe Steam, pentru care vă puteți înscrie completând acest formular. sursa : go4it.ro
  5. Salutare, multumim ca ai apelat la echipa Overwatch Nume suspect: Vampire :) Mapa jucata: de_dust2 Runda 1: Reuseste sa faca un singur kill, dupa care il vede pe al doilea, trage in el putin si moare - CLEAN Runda 2: Merge pe aceeasi ruta si reuseste un singur kill, nimic suspect - CLEAN Runda 3: Arunca un flash, trage putin si degeaba dupa care moare - CLEAN Runda 4: Incearca sa arunce un he, nici macar nu apuca si moare - CLEAN Runda 5: Merge pe mid, reuseste un kill dupa aia moare la scari - CLEAN Concluzia: Dupa ce am privit demo de 3 ori am ajuns la concluzia ca acest jucator nu foloseste nici un fel de cod sau altceva, un joc perfect clean Are un stil foarte speriat de a juca, se uita stanga dreapta, nu se foloseste deloc de sunet, trage foarte multe gloante pe lunga si are un spray execrabil. Nu a facut foarte multe in rundele pe care le-am privit, are aceeasi ruta pe care merge, pe scari la A. Reuseste sa faca 3 killuri in 5 runde, un stil de joc foarte nehotarat dar complet clean Verdict: CLEAN
  6. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  7. Salutare, multumim ca ai apelat la echipa Overwatch. Nume suspect: Child Mapa jucata: de_dust2 Runda 1: Nimic foarte suspect, merge pe A lung arunca flash, face 1 frag destul de fortat, il vede pe celalalt pe dreapta ii arunca bomba, trage in el dupa care face frag si moare - CLEAN Runda 2: Se duce la fel ca in prima runda, arunca 2 flashuri, aici tinta cam sare pe capul oponentilor, toate fragurile pe care le face sunt facute foarte urat tinta se duce pe cap - SILENT AIM Runda 3: Sta ascuns mare parte din runda nu face nimic, dupa care il aude si sare pe el jos dar la fel tinta sare inaintea lui, il omoara si dupa aia moare si el - SILENT AIM Concluzia: Dupa ce m-am uitat de mai multe ori la demo: Jucatorul se foloseste de silent aim, din prima runda mi-a ridicat niste semne de intrebare cum s-au dus gloantele alea pe cap, stilul lui de joc poate pare clean dar un codat oricat ar incerca sa ascunda tot se vede. Chiar daca incearca el sa joaca cu flash si bombe, tot se observa, nu are cum altfel. In runda a 2-a si mai rau, in toate fragurile pe care le face tinta ii se duce pe cap foarte suspect, se descurca totusi sa mascheze SILENT AIM, iar in a 3-a runda la fel, in singurul frag pe care il face e la fel sare tinta dupa care sare si el dupa ea Verdict: SILENT AIM !
  8. Salut, vezi sa ai cea mai noua versiune de geforce si sa fie compatibila cu ce folosesti tu Pe alta parte, dezinstaleaza aplicatia si instaleaz-o iar si vezi daca continua problema Daca totusi nimic din ce am zis nu functioneaza, revino cu un replay.
  9. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  10. Epic Games Store continuă să ofere, săptămânal, jocuri gratuite pentru PC. De această dată, până pe 25 iunie 2020, puteți revendica joc gratuit Pathway de la studioul Robotality și publisher-ul Chucklefish. Odată revendicat, jocul vor putea fi descărcat și jucat oricând doriți prin intermediul clientului Epic Games Store Launcher. Pathway combină diferite elemente ale jocurilor de strategie, precum luptele desfășurate pe ture, cu o aventură plasată în anii 1930. Nu lipsește nici abordarea de tip roguelike, iar Pathway promite nu mai puțin de cinci campanii diferite, de dificultăți variabile, fiecare cu propriile evenimente. Pathway poate fi revendicat gratuit prin intermediul Epic Games Store, până la data de 25 iunie 2020, accesând acest link https://www.epicgames.com/store/en-US/product/pathway/home și apăsând butonul marcat “Get”. Săptămâna viitoare, urmează două noi jocuri gratuite Ofertele de jocuri gratuite de pe Epic Games Store nu se vor opri însă aici: săptămâna viitoare, începând cu 25 iunie, utilizatorii platformei de distribuție digitală de la Epic Games vor putea să descarce, din nou, două jocuri gratuite. Este vorba despre AER Memories of Old, un titlu open world în care jucătorii vor putea intra în “penajul” unei păsări ce va explora lumea de joc din înaltul cerului, și despre Stranger Things 3: The Game, jocul oficial ce acompaniază cel de-al treilea sezon al serialului Netflix omonim. Jocurile AER Memories of Old și Stranger Things 3: The Game vor putea fi revendicate gratuit săptămâna viitoare, începând cu 25 iunie și până la 2 iulie 2020, prin intermediul clientului Epic Games Store Launcher. sursa : go4it.ro
  11. De-a lungul timpului, Electronic Arts și-a dobândit o reputație deloc favorabilă, publisher-ul având obiceiul de a cumpăra tot felul de studiouri producătoare, alături de toate drepturile asupra jocurilor acestora, și, mai apoi, de a le închide și, astfel, de a ruina numeroase francize. Parca niciuna dintre aceste “execuții” nu a durut mai mult decât închiderea Westwood Studios, producătorii care au inventat genul strategiei în timp real. Iar fanii au pus piciorul în prag atunci când EA a încercat să transforme seria Command & Conquer într-un joc de mobile simplist (vă mai aduceți aminte de Command & Conquer Rivals?), trăgând un semnal de alarmă pe care, aparent, EA l-a înțeles. Astfel a luat naștere Command & Conquer Remastered Collection, iar în acest review vom afla dacă noua colecție reprezintă, cu adevărat, revenirea seriei la forma de altădată. Încă de la închiderea Westwood Studios, Electronic Arts a avut o politică destul de haotică în privința jocurilor Command & Conquer, începutul sfârșitului fiind reprezentat de Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, un concept “spin-off”, transformat împotriva dorinței echipei dezvoltatoare într-un titlu “complet” al seriei principale. Apoi a urmat anunțarea lui Command & Conquer Generals 2, transformarea acestuia într-un titlu Free-to-play fără campanie single player și, în fine, anularea completă a proiectului. Comunitatea nu a mai suportat umilința, reacția negativă din urma dezvăluirii lui Command & Conquer Rivals determinându-i pe cei de la EA să ia totuși măsuri. Astfel, producer-ul Jim Vessella a fost însărcinat cu supervizarea procesului de remasterizare a primelor două titluri din serie: C&C Tiberian Dawn și C&C Red Alert, reunite în proaspăt lansatul Command & Conquer Remastered Collection. Iar, pentru această remasterizare, Vessella a încercat să evite greșelile trecutului, luând aproape toate măsurile pentru ca aceasta nouă colecție să fie pe placul fanilor. În primul rând, a fost selectat un “consiliu” al reprezentanților comunității, ce a păstrat în permanență legătura cu echipele producătoare, feedback-ul acestora fiind mereu luat în considerare. Iar sarcina producției efective a căzut pe umărul a două studiouri cu experiență: Petroglyph Games, echipă pornită chiar de foști angajați ai Westwood Studios, și Lemon Sky Studios, experți în remasterizarea resurselor din titluri vechi pentru mediile moderne (aceștia din urmă s-au ocupat și de refacerea componentei grafice din StarCraft Remastered). Și, cu un astfel de “spate”, Command & Conquer Remastered Collection pur și simplu nu putea da greș. Grafică 4K, atenție la detalii și muzică excelentă După cum am mai spus la începutul acestui review, Command & Conquer Remastered Collection include primele două titluri ale seriei – Command & Conquer: Tiberian Dawn (1995) și Command & Conquer: Red Alert (1996) –, atent revizuite în ceea ce privește prezentarea vizuală și conținutul inclus. Astfel, lucrul care va frapa la prima pornire a unuia dintre jocurile din colecție este, fără indoială, aspectul grafic. Fiecare sprite sau element vizual a fost “redesenat” pentru a putea fi afișat, în toată splendoarea, în rezoluție 4K. Unitățile, clădirile și mediile de joc arată cum nu se poate mai bine, în ciuda modernizării, fiind păstrat “spiritul” artistic din titlurile originale. Iar în privința conținutului, s-a mers și mai departe: pe lângă toate misiunile aferente campaniilor originale din cele două jocuri, au fost adăugate toate nivelurilor din expansion pack-urile Cover Ops (pentru primul C&C), CounterStrike și Aftermath (pentru Red Alert), alături de misiunile suplimentare din edițiile pentru console și alte bonusuri mai mult sau mai puțin secrete. Practic, această colecție reprezintă “pachetul complet” în ceea ce privește primele două titluri ale seriei Command & Conquer. Mai mult, colecția include și un editor cu ajutorul căruia jucătorii își pot construi propriile hărți. Pe lângă evidentul retuș grafic, acest Command & Conquer Remastered Collection impresionează și grație atenției la detalii de care realizatorii au dat dovadă: s-au făcut eforturi considerabile de a remasteriza și secvențele cinematice cu actori reali, ale căror surse originale din anii ’90 au fost, din păcate, pierdute. Toate aceste “filmulețe” au fost trecute printr-un filtru de upscaling ajutat de rutine AI specializate, rezultatele fiind acceptabile, având în vedere că s-a plecat de la fișiere de rezoluții mai mici decât ale unui “smartwatch” noname din China. De asemenea, coloana sonoră, ce include veritabile capodopere muzicale ale jocurilor din anii ’90, a fost remasterizată în întregime de compozitorul original Frank Klepacki, care a adăugat colecției și câteva înregistrari noi, realizate alături de trupa sa The Tiberian Sons. Rezultatele sunt excelente, întreaga colecție de melodii, accesibilă printr-un Jukebox intregrat în meniul jocului, justificând singură întregul preț al acestei colecții remasterizate (19,99€). Și efectele sonore au fost retușate, toate replicile asistentului virtual E.V.A. din primul C&C fiind reînregistrate de aceeași actriță care și-a împrumutat vocea și pentru titlul original din 1995. Din păcate, acelasi lucru nu a fost posibil pentru Red Alert, actorul inițial nemaifiind în viață, Klepacki reușind să-i restaureze însă toate replicile la un nivel calitativ mai mult decât acceptabil. Fidelitatea cu care au fost reproduse aceste două jocuri este atât de mare încât realizatorii au mers mai departe refăcând, sub forma de fimulețe introductive, secvențele din timpul proceselor de instalare ale celor două jocuri originale, acum prezentate în rezoluții moderne. De asemenea, tot pentru nostalgici, în fiecare joc a fost introdus un “Bonus Gallery” cu tot felul de secvențe de arhivă din timpul proceselor de producție ale titlurilor originale, deblocabile pe măsură de progresați în campaniile din Tiberian Dawn și Red Alert. sursa : go4it.ro

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.