Jump to content
Sign in to follow this  
Senaris

[Info-Asistenta] Intrebari & Raspunsuri

Recommended Posts

Salutare,

 

Dupa cum stiti, avem multi utilizatori intrebatori referitor la sistemul de billing. Asadar, ca sa nu raspund aceleasi lucruri din nou si din nou, o sa fac o lista scurta cu cele mai puse intrebari.

 

 

De ce fac un ticket la asistenta?

- Orice modificare de forum este procesata strict prin tickete. De la modificari member-title la modificari grade ori alocare moderatori/manageri. 

 

Cand se raspunde la un ticket?

- Intre 0-72 ore [exceptie weekend].

- Daca dai reply in ticketul aferent nu vei grabii situatia, tot primu venit/primu servit va fi procesat.

- Mai si dormim/mancam ori ne bucuram de weekendul nostru, nu putem sta 24/7 pe asistenta sa rezolvam un ticket la ora.

- Daca ai serviciu la Krond/Zeroping si trimiti ticket la ei, nu vei rezolva nimic.. Te vor trimite implicit inapoi la noi. 

 

Cine se ocupa de tickete/asistenta?

- Senaris

- PuFuL3T3

- bGd.

- De asemenea, orice ticket referitor la: Frate am facut ticketu de 10 zile [si de fapt sunt 2 ore] va fi ignorat. 

- Mesajele private trimise pe forum celor precizati mai sus (cei care se ocupa de tickete/asistenta) cu privire la tickete (ex: am trimis ticket ieri/acum 2 ore si nu a raspuns nimeni) vor fi ignorate, evitati sa faceti acest lucru, incurajam clientii/potentialii clienti sa trimita ticket in departamentele corespunzatoare pentru un raspuns si o rezolvare cat mai precisa.

 

Cum afiliez un server? 

- Ticket la [email protected]

- Ai in vedere sa fie achizitionat prin Krond/Zeroping. In caz contrar cererea va fi refuzata.

 

Propuneri?

- Vom avea o sedinta cu toata comunitatea [sedinta publica] odata la 3 luni.

- In caz ca nu poate sa astepte, ticket la [email protected]

 

Sistemul aplica?

- Nu se vor mai accepta cereri pentru gradele administrative.

- Exista posibilitatea sa fi ales ca membru administrativ in conditiile in care activezi pe forum. Fie prin reporturi ori prin posturi calitative in anumite categorii. Te vom contacta, te asigur. De altfel, prezenta si implicarea pe TS.INDUNGI.RO este obligatorie si necesara.

- Se va implementa in cursul saptamanii ce urmeaza pentru celelalte grade disponibile.

 

Limita de forumuri?

- 15 pentru Serverele CS 1.6 de tip OFICIAL.

- 10 maxim pentru orice alt server, fie CSGO ori CS 1.6 Afiliat.

 

Limita de forum [exceptii]

- Sunt intradevar unele categorii care dispun de mai mult de limita specificata anterior. Acelea au fost facute de dinainte sa fie implementata limitarea in 2014, hai sa le numim 'servere veterane'.

- Acestea nu vor fi afectate pana ce nu vor fi dezafiliate/sterse. Nu se pot face mai multe forumuri pana nu se incadreaza in limita aferenta.

 

Am donat! De ce nu mi s-a acordat gradul PREMIUM?

- Donatia este donatie. Noi acordam gradul PREMIUM doar in conditiile in care cel ce doneaza cere asta. 

- Ticket la [email protected] cu numarul de telefon de pe care ai transferat SMS sau o dovada de plata.

 

 

Culori categorii

- Nu coloram forumuri!

- Sunt intradevar anumite categorii ce inca dispun de anumite 'efecte vizuale' precum culorile aferente, acelea sunt acolo de dinaintea restrictiei si vor ramane pana cand acestea se vor sterge.

 

 

Alte intrebari si raspunsuri vor fi precizate aici.

- Ai o intrebare? Trimite PM. Daca primesc de prea multe ori aceiasi intrebare o voi preciza aici.

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.