Jump to content
Sign in to follow this  
chaosography

Setari optime CS 1.6

Recommended Posts

Singura setare care am folosit-o de aici in mai bine de 12 ani de cs este rate si aveam rate 25 000.

O sa le incerc acum.

 

///Le-am adaugat pe toate, am jucat putin cu ele si nu mi se pare de folos.

Mai bine jucati pe default.


Edited by SUPERBOC, .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doresc sa adaug aici cateva informatii pentru cei care au pc-uri mai slabe si detin steam!


    Steam-ul consuma mai multe resurse decat nonsteam-ul, asta este un adevar iar cine are probleme in aceasta privinta
asta inseamna ca are fie un pc mai vechi, fie un laptop chiar si mai nou, dar doar cu o placa video integrata. Oricare ar
fi situatia, pentru ca steam-ul sa consume mai putine resurse exista o varianta in a elimina toate acele procese
"steamwebhelper.exe" ce apar odata cu pornirea steam-ului:


steamprocese.png

 

Acel steamwebhelper.exe pornit in mod repetat practic incarca toate paginile de pe steam si functioneaza ca un
flash player pentru paginile web de pe steam. Acesta consuma resurse in permanenta, chiar si daca nu accesati Store
sau orice alta pagina de pe steam.
Pentru a dezactiva toate acele procese si a ramane doar cu aplicatia steam, se procedeaza astfel:
- Trebuie sa aveti un shortcut (scurtatura) la steam
- Click dreapta pe aceasta - Proprietati
- In tab-ul Shortcut aveti optiunea Target
- Adaugati urmatorul parametru in acel rand: steam://open/minigameslist -no-browser


shortcut.png

 

Dupa ce ati aplicat, la pornirea steam-ului veti vedea un fel de versiune lite a steam-ului care va avea o lista
simplificata cu jocurile si din fereastra careia veti putea accesa si celelalte optiuni ale steam-ului. De asemenea
toate acele procese "steamwebhelper.exe" nu vor mai porni iar resursele consumate vor fi mult mai putine, cs-ul deci
va merge mai bine.


jocuristeam.png

 

Succes!

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat si nu ma lasa.Imi da avertisment

 

https://postimg.cc/H8nrGX5J


Am incercat toate variantele, inclusiv cel de administrator. Nimic. O sa mai incerc zilele astea dupa ce imi voi instala un windows nou

 

 

Edit: Cu ajutorul lui unf care a intrat pe pc-ul meu problema a fost rezolvata,Functioneaza perfect.

 

Multumesc inca odata.  

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai o problema de locatie. Creeaza un shortcut din nou si ar trebui sa functioneaze! Daca nu merge, atunci dai o reinstalare la steam in aceeasi locatie, peste versiunea deja existenta incat sa ramai cu toate fisierele. Iti salvezi eventual doar config.cfg intr-o alta locatie.

 

Daca ma uit cu atentie, la tine nu este scris la fel. Asta in sensul ca eu nu am ghilimele la target, insa tu ai. Asa iti recunoaste tie windowsul target-ul si deci trebuie sa le folosesti ca atare.

Incearca:  "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" steam://open/minigameslist -no-browser

sau

"C:\Program Files\Steam\Steam.exe steam://open/minigameslist -no-browser"

 

Edit: Rezolvat!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

       Acest ghid detaliază cele 4 comenzi principale care sunt considerate „ratele” in cs 1.6. Vor fi explicate fiecare in parte, care este cea mai potrivita setare pentru fiecare și de ce.

Sursa: steamcommunity.com + actualizari

 

rate

Rate, setarea greșită de 95% dintre jucatorii care nu au niciun indiciu și care doar copiază pe toți ceilalți. Mai întâi vom începe cu o lecție rapidă de istorie. Quake, motorul de joc care a fost folosit pentru a face Half-Life și, la rândul său, CS a fost creat folosind același motor. Da, si Quake are rate! Și, de fapt, rata maximă la Quake este de 25000. Acesta este motivul pentru care astăzi majoritatea jucătorilor folosesc o rată de 25000. Asta nu inseamna insa ca este de fapt si setarea optima in CS 1.6 in prezent.

Half-Life 1 / CS a avut de fapt mereu o rată maximă de 20000, iar asta pana la update-urile din ultimii ani cand noul rate a fost ridicat la 100000.

Rate setează cât de multe date / informații primiți de la serverul la care sunteți conectat si este singura care afecteaza in mod direct pingul jucatorului conectat pe un server. Puteti incerca asta printr-un simplu test, setand rate 0 si veti observa cum pingul va creste considerabil. Deci cu cat este setata mai mare, cu atat mai bine! Nu se va observa  o diferenta colosala intre 25000 si 100000, insa este recomandat ca valoarea sa fie setata cat mai mare.

Setarea recomandată: rate 100000

 

cl_cmdrate

O altă setare greșită de 95% dintre jucatori. Tendinta a fost să setați aceasta comanda la 101, deoarece cl_updaterate era setat la 101 (voi reveni si la aceasta comanda mai târziu), dar din nou, acest lucru este greșit. Cmdrate reprezinta datele pe care le TRIMITEȚI către server, deci de fiecare dată când trageți, mergeți, mișcați mouse-ul, orice, cmdrate încarcă date. Acum, pentru că majoritatea jucatorilor utilizează 100 fps, acestia setează cmdrate pe 101, astfel încât să trimiteți întotdeauna mai multe date decât este necesar, dar 101 de fapt nu este suficient.

Acest lucru poate fi văzut prin comanda net_graph 1. Punctele roșii apar în partea de jos când datele nu sunt trimise, deoarece cmdrate-ul dvs. nu este suficient de mare. Încercați să setați cmdrate la 50 sau mai putin, de exemplu și uitați-vă la net_graph, o mulțime de puncte roșii în partea de jos = rău.

69B0BB74772DAEED104AEC211B91DEE806E50F42

Punctele roșii în partea de jos a graph-ului care arată datele netrimise.

 

Acum, cu 101, încă primiți puncte roșii din când în când, de fapt, cel mai bun cmdrate de utilizat este întotdeauna cu 5 mai mult decât fps-ul dvs., deci pentru maximul de 100 fps, cmdrate 105 este bine.

BF25C535E65C558189432B5BE142B529E4CBBDE2

Fără puncte roșii = toate datele sunt trimise.

 

Setarea recomandată:  cl_cmdrate 105

Asta presupunand că aveți setat 100 fps (întotdeauna +5 FPS, 100 fps = 105 cmdrate.)

 

cl_updaterate

Updaterate este comanda care afecteaza cel mai mult felul cum se “duc” gloantele. Aceasta este mai dificil de setat deoarece cea mai bună setare a acestei comenzi diferă în funcție de setarea din serverul respectiv. Cmdrate reprezinta datele pe care le trimiteți către server, updaterate reprezinta datele pe care le PRIMIȚI de la server. Jucatorii obișnuiesc să o seteze pe 101 pentru a se potrivi cu cmdrate, dar nu știu cu adevărat de ce.

Deci, de unde știi cat să o setezi? Serverele au o setare numită sv_maxupdaterate care determină maximul de date pe care vi le va trimite. Default pentru un server CS 1.6 este 30, ceea ce este rău, Multe servere au setarea in prezent pe 50,60 sau 100,101. Nu există nicio modalitate prin care puteți verifica cat este setat dacă nu aveți rcon/ sau cvar pe server, dar puteți privi liniile de pe net_graph 1 pentru a-l prezice.

Pentru a afla acest lucru, setați updaterate la 100, apoi ex_interp 0. (Voi reveni la interp mai târziu) apoi conectati-vă pe un server. Dacă vedeți o mulțime de puncte portocalii și galbene pe net_graph, aceasta înseamnă că updaterate-ul dvs. este setat greșit pentru acel server și nu primiți cantitatea corectă de date pentru setarea dvs. de interp. Încercați să reduceți updaterate cu cate 10 până când punctele galbene / portocalii dispar. Atunci cand veți găsi servere care au maxupdaterate setat la 50, vor dispărea când îl setați la 50 etc.

10FF07B5C739C399FB0090EE6D66FA46637AC47B

* Exemplu server folosind sv_maxupdaterate 30, iar jucatorul avand cl_updaterate 100 (graph-ul va fi plin de puncte iar jocul va merge rau)

774C7C9504B96E861123A024069EBC7F7CBBAE7C

* Acelasi server, dar jucatorul folosind cl_updaterate 30

 

Dar dacă intrați pe un server care are sv_maxupdaterate setat la 100+?

Așa cum am spus, jucatorii obisnuiesc să seteze cl_updaterate 101 și să lase așa. Acest lucru este greșit! Setarea corectă ar trebui să se potrivească cu interp-ul altfel va cauza probleme in graph, respectiv gameplay. In ultimele câteva actualizări cs 1.6, au schimbat setarea de la maximul 100, la 102. Setarea insa pe 102 nu ajuta cu adevarat, ci de fapt setarea corectă pe care ar trebui să o utilizați este 100, care se potrivește perfect cu ex_interp 0.01 ce va fi explicata la punctul urmator.

BF25C535E65C558189432B5BE142B529E4CBBDE2

* Exemplu server bun folosind sv_maxupdaterate 100

 

Presupunem ca un server are sv_maxupdaterate setat la 100, dar tot primesti puncte galbene / portocalii.

Doar pentru că un server are setarea corectă nu înseamnă că poate trimite de fapt 100 de date pe secundă. Unele servere mai slab performante nu pot face față și ar trebui să vă reduceți updaterate cu 10 până când punctele dispar. Astfel de servere sunt foarte slab calitative deoarece depinde de câți jucători și de câtă acțiune se desfășoară în acel moment. De exemplu, ambele echipe se grăbesc B, serverul nu poate gestiona tot traficul a 10 persoane care trag simultan și pot trimite, de exemplu, doar 50 de date pe secundă în loc de 100 în acel moment, astfel încât toată lumea în acel moment va avea o conexiune proastă (ceea ce este arătat de punctele galbene / portocalii), iar jocul nu va mai merge fluent (fenomenul “nu intra glontul”). Dar, de exemplu atunci când toată lumea este moartă, cu excepția a 2 jucători, serverul poate trimite din nou 100 de date pe secundă iar jocul va merge din nou fluent.

Pentru a evita deci aceste situatii, serverul trebuie sa aiba sv_maxupdaterate in functie de performanta acestuia (conexiune si hardware), iar jucatorul sa seteze cl_updaterate in functie de setarea din server conform explicatiilor de mai sus.

Setarea recomandată: cl_updaterate 100

Presupunând că serverul folosește sv_maxupdaterate 100 și îl poate “duce” .

* Puteți seta si cl_updaterate 101/102, dacă doriți, insa nu va face nicio diferență in sensul pozitiv.

 

ex_interp

Un alt lucru important, strâns legat de cl_updaterate, ex_interp a fost o chestiune de dezbatere de mult timp. A existat o eroare cu interp înca din CS 1.5 și a provocat multe discutii pe aceasta tema. Acest lucru se datorează faptului că îl puteți folosi în avantajul dvs. în anumite situații.

Cu toate acestea, în CS 1.6, valve a optimizat-o și interp funcționează acum așa cum a fost intenționat, atâta timp cât este setat corect. Setarea corectă se calculeaza întotdeauna împărțind pe 1 la cl_updaterate-ul dvs., deci dacă updaterate-ul dvs. este setat la 100, cea mai bună setare este 0,01. Dar de ce unii jucatori îl setează la 0?

Valve a adăugat inca de la inceput o caracteristică prin care calculează automat cel mai bun interp pentru dvs. în funcție de updaterate-ul dvs. Setând ex_interp 0 și verificând consola, vă va arăta valoarea optima calculata. Deci, dacă aveți cl_updaterate setat la 100 si ex_interp 0, CS vă va seta automat interp la 0,01. Dacă schimbați cl_updaterate la 30, ex_interp se va schimba automat la 0,33 etc. Deci, cea mai bună setare pentru ex_interp pe care o puteți utiliza este întotdeauna 0 , apoi, în funcție de server, ar trebui să vă reduceți updaterate-ul în funcție de cât de bun este serverul și în funcție de ce cat setat sv_maxupdaterate, iar CS vă va seta automat interp la valoarea corectă.

D66A2A23069D82DA7C24620286A4E588435D165D

Acest lucru a cauzat o problemă cu jucatorii care folosesc Updaterate 101, deoarece atunci când setați interp pe 0 va încerca să împartă acest lucru la 10 și veți obține 0,009, care este conceput pentru un Updaterate de 110 pe care nu îl puteți seta. Setand cl_updaterate 101 și folosind ex_interp 0.01 nu vor face nici un rău, dar este inutil să folosiți 101 și pierdeți avantajul calculării automate a CS-ului pentru dvs.

Setarea recomandată:  ex_interp 0

Ps: Pe un server public nu va obliga nimeni sa jucati cu ex_interp 0.01, deoarece niciodata nu vor avea toti jucatorii setat astfel, iar datorita acestui lucru, in anumite situatii va da senzatia ca este lag (desi nu este), unii jucatori aparand ca merg in poze (in reluare). Daca aveti astfel de probleme, lasati ex_interp 0.1, valoarea default.

 

Setarile recomandate, pe scurt:

rate 100000

cl_cmdrate 105

cl_updaterate 100

ex_interp 0

 

 

  • Thanks 3
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.