Jump to content
Sign in to follow this  
Allexa.

Elev Devil [Lectia nr. 6]

Recommended Posts

0LQupPq.pngCunostinte la momentul aplicarii: Medii

0LQupPq.pngPrenume: Gabriel

0LQupPq.pngNick-name: @Devil.ellis

0LQupPq.pngProfil steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139147110/

0LQupPq.pngVarsta: 19 ani

0LQupPq.pngVechime: 4 ani

0LQupPq.pngAlte experiente in proiecte de tip AMX School: Da

0LQupPq.pngMod preferat de joc: Public

 

Adaugari(exemplu: recomandari din partea unui membru OW/membrul a mai fost in OW School/server partener/etc): -

 

0LQupPq.pngModel analiza demo

(pentru copy-paste + completare obligatorie)

1. Analiza rundelor

Runda 1: 

Runda 2: 

Runda x: 

2. Nume jucator: 

3. Harta: 

4. Numarul total de runde: 

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 

6. Campeaza(d.p.d.v general): 

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): 

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): 

10. A fost utilizat meniul ESP: 

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: 

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): 

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): 

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): 

15. Ping/fps(normal, scazut): 

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): 

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): 

18. Are binduri(ex autobuy, duck):

19. Decizie finala: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, @Devil.ellis! Ai primit lectia nr 1 - http://www.girlshare.ro/3489931996.1      

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)?

- Completeaza chestionarul pe baza celor de mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Sta aproape de baza, avand ca arma principala ak47 si asteapta la sunet, dupa care face primul frag, trage random in porti, trece de el, mai face un frag aproape de scari, dupa care se intoarce spre bomb site B, si mai face 2 kill-uri unu' dintre ele fiind un head-shot, dupa care este omorat.

Runda 2: Se duce dinspre bomb site B spre tunel si asteapta circa 5 secunde, dupa care isi reia fosta ruta, si se duce spre porti, asteptand la sunet in mare parte, sa vina tero, arma principala este aceeasi, dupa ce se "dueleaza" cu un tero si face putin wallbang, arunca un flash, dupa care o grenada, avanseaza spre porti unde face 2 killuri(1 hs) se duce spre scara unde mai face 1 kill dupa care este omorat.

Runda 3: Arma principala AWP, cea secundara deagle, isi schimba ruta si se duce spre un tunel ,unde asteapta circa 10 secunde la awp, dupa care face rush spre baza tero, unde efectueaza un kill pe AFK cu deagle, dupa care este omorat. 

Runda 4: Aceeasi ruta, cu aceleasi arme, nu mai sta asa de mult la panda in tunel, si face rush, nereusind sa faca vreun frag, la final facand un bunny-bhop. 

Runda 5: Aceesi ruta unde porneste cu cutitu' si alterneaza cu AWP, avand aceleasi arme principale secundare, sta la iesirea dinspre tunel, unde asteapta la sunet, rateaza 2  gloante de awp si reuseste sa faca frag cu deagle, arunca un HE(grenada) si se indreapta spre baza sa se asigure ca nu este vreun tero, se intoarce spre tunel, unde da de un tero, ce este omorat de coechipierul lui, arunca un flash, dupa care se intoarce iar spre baza sa se asigure ca nu a trecut vreun tero, se intoarce spre tunel, dupa care arunca un flash, se asigura ca nu este nimeni dupa colt, facand pre-fire cu awp, si isi continua drumul spre bomb site, vazand ca s-a plantat bomba, acolo fiind asteptat cu awp de catre un inamic, trage cu awp si-l nimereste prin cutie, dupa care il omoara cu deagle, si da defuse la bmb, reusind sa castige runda. 

2. Nume jucator: JAGUAR

3. Harta: de_crizatii

4. Numarul total de runde: 5

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 2 (1-5)

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu, doar pazea bomb site.

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): A facut 2 runde rush 3,4 avand aceeasi ruta, dinspre baza, tunel, apoi spre baza lor.

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 5

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Primele 2 runde: aka47 + deagle, urmatoarele 3 runde awp+ deagle

10. A fost utilizat meniul ESP: Da. 

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Apare doar in prima runda astepand la portile dinspre iesirea dreapta baza, aproape de BMB site B 

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Se foloseste de sunet in prima faza din runda 1, runda 2, aceeasi ruta, acelasi loc, la porti, se foloseste de sunet, si runda 5 cand sta la tunel in prima faza stand la sunet, si la final cand se apropria de bomb site. 

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu am vazut folosindu-se de radar. 

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Tactic, intrucat da defensiva la bomb site, moderator, dar si agresiv facand rush 2 runde. 

15. Ping/fps(normal, scazut): Ping normal, cu drop-uri mici, avand momente de lag.

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Cel mai mult a insistat spre zona din tunel, fiind ruta lui ultimele 3 runde.

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Este atent in momentele cand acestia sunt in fata lui, sa vada daca mor/omoara pe cineva, de exemplu: runda 1, cand depaseste portile, se uita pe unde se duce, eventual la numele lui, sa stie daca moare sau runda 5, cand se uita la cel din fata ca este luat de catre inamic cu awp. 

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Are bind de auto-buy avand mereu deagle in dotare si bind pe "rotita" de duck si jump facand si bunny bhop.

19. Decizie finala: Este un player decent ce stie stilul de joc, jucand normal fiind CURAT. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, @Devil.ellis! Felicitari pentru analiza facuta, insa verdictul este unul gresit, jucatorul in speta folosindu-se de wall. Iti atasez mai jos analiza:

 

Runda 1: Suspectul obtine un frag in pre-fire, apasa putin portile dupa care intra cu tinta pusa si omoara alt adversar, asculta pasii si iese tragand in pre-fire din nou pe portile din site omorand alti 3 oponenti, incearca sa se retraga dar moare.
Runda 2: Aceeasi ruta, verifica cateva zone, aude gloante in poarta se bate cu teroristii din tunel, se retrage pentru a reincarca si obtine o linie, iese din nou cu tinta pe adversar si moare.
Runda 3: Joaca awp, si tine o pozitie, dupa care vazand ca niciun terro nu face push se decide sa faca rush in T spawn dar este omorat.
Runda 4: Aceeasi traiectorie ca runda precedenta, omoara cativa afk din spawn si runda se incheie.
Runda 5: Tine site si se bate cu adversarii, bomba este planta in celalalt site, omoara adversarul si da defuse.
Concluzie: Dupa parerea mea primele doua runde, cele in care joaca cu AK47, sunt cele definitorii. Observam de cateva ori cum iese cu tinta pusa pe om, si aproximativ toata durata demo-ul face pre-fire pe adversari.

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> suficient

 

Luni vom trece la lectia urmatoare. Week-end placut!

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, @Devil.ellis! Ai primit lectia nr 2 -  http://www.girlshare.ro/3490142488.8  

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)?

- Completeaza chestionarul pe baza celor de mai sus.

 

Saptamana frumoasa!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Incepe direct pe scari efectuand primu' kill dreapta sus pe langa cutie, continua apoi cu 1 kill prin cutie stanga, avanseaza putin in fata, unde mai face 1 kill, dupa avanseaza si mai mult efectuand ultimul kill din runda. 

Runda 2: Merge direct spre scari, unde arunca o grenada, se misca stanga, dreapta astepand sa vada daca iasa vreun inamic, dupa care face un kill la cutia din dreapta, dupa 1 kill langa cutia din stanga, al 3-lea kill iar la cutia din dreapta, asteapta iar sa vada daca mai iese vreun inamic si face 1 kill pe mid, 

Runda 3: Incepe cu aceeasi ruta si arunca din nou grenada, avand aceeasi strategie miscandu-se stanga dreapta, asteptand sa iasa vreun adversar, dar moare, nereusind sa faca vreun kill.

Runda 4: Nevazand de la inceput, presupun ca foloseste aceeasi ruta, merge pana la capat de scari, stand sus, face un 1 kill in baza ct, si se sinucide cazand . 

Runda 5: Aceeasi ruta, si aceeasi tactica, arunca grenada, si se misca stanga, dreapta, asteptand iesirea inamicilor, se duce dreapta sus, unde face un kill in apropierea bazei CT, si moare dupa. 

Runda 6: Aceeasi ruta, tactica, arunca grenada, se misca stanga, dreapta, dupa care face un kill prin cutie in dreapta, merge langa aceea cutie, mai face 1 kill dreapta la cutia dinspre baza CT, si unul pe mid, aproape de baza scarilor dupa care moare. 

Runda 7: Este mutat la CT, dar isi pastreaza aceeasi ruta mergand spre scari, arunca bomba, isi face miscarea stanga-dreapta ceva mai mult, nevazand iesind nici un inamic, se duce mai sus si efectueaza 1 kill in baza tero, dupa care verifica la cutia din stanga , apoi la cea din dreapta, zareste un inamic, dar nu reuseste sa-l omoare, apoi se intoarce, vazand alti 2 inamici, reusind sa-i omoare pe amandoi, verifica in jos la colt, se uita iar spre baza tero, dupa inapoi in spate spre stanga, iar la final face ultimul kill aproape de baza tero langa o cutie, castigand si runda. 

2. Nume jucator: Counter

3. Harta: awp_linkmania

4. Numarul total de runde: 7

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): Runda 1 si 6

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu .

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Nu.

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 4 killuri (2 hs)

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Awp +deagle, fiind harta de awp.

10. A fost utilizat meniul ESP: Nu

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Nu, nu apare.

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Cu greu se foloseste de sunet, nefiind o harta potrivita pentru asta, doar rar la finalul rundei 7, unde mai este un inamic ramas. 

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Tactic .

15. Ping/fps(normal, scazut): Normal

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): In fiecare runda, intrucat a avut aceeasi ruta de la inceputul demo-ului pana la final. 

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): In runda 1 cand efectueaza un kill prin cutie, vazand ca un coechipier trage acolo, si runda 6

18. Are binduri(ex autobuy, duck): bind pe mhweeldown pt duck.

19. Decizie finala: Desi cred ca fazele din runda 1 si runda 6 au fost cam suspecte o sa spun ca acest player este curat. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, @Devil.ellis! Felicitari pentru analiza facuta si pentru verdictul dat :ow3:

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> foarte bine

 

Trecem la urmatoarea lectie, si anume -> http://www.girlshare.ro/3490045421.5

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Sa ai o saptamana frumoasa!

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Demo-ul incepe pe la final de runda, venind dinspre site bmb B, spre baza CT, unde efectueaza un kill castigand runda.

Runda 2: Se duce spre B, urcand pe cutii, prin acea casuta, coboara pe scari unde isi arunca armele, AK47 cea principala si USP secundara, verifica la fereastra, dupa care merge spre site BMB A, face dreapta spre baza CT, unde efectueaza primul kill, dupa care ajunge in baza CT, unde face 2 killuri, merge mai departe spre BMB A, unde mai face 1 kill, dupa care mai face altul in BMB SITE A, dupa care se reintoarce prin baza CT spre BMB site B, merge pe shift, dar este omorat prin HS. 

Runda 3: Se indreapta spre BMB site B, face stanga, si este omorat prin hs cu famas de la fereastra.

Runda 4: Prima data se duce spre BMB site A, pe partea de jos cu lama, dar apoi se intoarce merge spre B, face dreapta iar, efectueaza un kill la acel container, apoi alt kill (HS), spre scarile din stanga, sus, merge spre scari, unde este omorat .

Runda 5: Merge spre B, prin casa, merge direct spre bmb site, unde efectueaza un kill, dupa care altul la fereastra, un HS, se intoarce prin stanga spre BMB site A, dupa care se termina runda cu win pentru teroristi. 

Runda 6: Este mutat la CT, face rush dinspre fereastra, unde efectueaza 2 kill-uri, unul la container, altul mai in fata, ajunge baza tero, unde mai face 1 kill pe AFK, dupa care se intoarce, urca pe cutii, ia cutitu' pentru viteza spre bmb site B, mai face 1 kill in bmb site B, apoi moare in baza CT, la acea gaura in perete.

Runda 7: Nu incepe direct pe el, este sarit putin, stand pe jucatorul Ionel, vad ca face 1 kill, fara sa vad unde si cum, dupa care este direct la BMB site B, se duce spre A, unde efectueaza 2 kill-uri, mai face 1 kill in bmb site A, apoi moare. 

Runda 8: Incepe iar pe alt jucator, nu vad a face vreun kill, si este omorat inainte sa se puna pe el, player-ul care l-a ucis fiind TTT* prin hs.

2. Nume jucator: [ZEUS]#Mehusion

3. Harta: de_mirage_32

4. Numarul total de runde: 8

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): Inafara de rundele 3 si 8 toate sunt acuzatorii

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): A facut rush o singura data (atata s-a vazut in demo), mergand dinspre fereastra intre SITE BMB A-B, spre baza tero Runda 6 

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 4 fraguri

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): AK-47 in principal + USP, dupa care M4A1 + usp.

10. A fost utilizat meniul ESP: Nu. 

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Apare la inceputul demoului in baza CT. 

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Am vazut ca se foloseste o singura data de sunet in runda 2, aproape de bmb site B

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu. 

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Agresiv, nedand importanta prea mult obiectivelor hartii, vazandu-se prin runda 6 unde a facut rush, si ca tero mergand doar dupa kill-uri in celelalte runde

15. Ping/fps(normal, scazut): Normal

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Cel mai mult a insistat pe zona dintre BMB site A si B, vazandu-se in runda 2-3-4, cat si 6 .

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Nu am vazut sa fie atent la coechipieri.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): bind pe mhweeldown de duck. 

19. Decizie finala: Desi incearca cat mai mult sa para ca nu are nimic, verdictul meu este acela de codat cu silent-AIM. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, @Devil.ellis! Felicitari pentru analiza facuta si verdictul dat, acesta fiind unul corect :ow3:

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> foarte bine

 

Trecem la lectia urmatoare si anume -> http://www.girlshare.ro/3490072550.8

[Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Sa ai o saptamana frumoasa!

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Incepe ducandu-se dreapta din baza tero prin casa de sus cu cutitu' pentru a ajunge mai repede, dupa care executa primul kill cu ak47, avanseaza, mai face 1 kill, incearca sa reincarce, dupa care se opreste brusc, si mai face 1 kill, avanseaza, verifica in dreapta, trage dupa afk in baza ct, dupa care face stanga, si mai face 1 kill. 

Runda 2: Aceeasi ruta, dar cu AWP, merge cu cutitu' pana la scari unde face un pre-fire, reusind sa faca 1 kill, arunca grenada, dupa care mai face 1 kill cu awp, se retrage putin, unde arunca 2 flashuri, dupa care a luat si el flash, si trage la nimereala, dupa care este omorat. 

Runda 3:  Isi schimba runda, avand tot AWP, merge spre stanga, primeste flash, dupa care se retrage, arunca o grenada, zareste un inamic, dar nu il omoara, dupa care avanseaza pe scari, verifica cu awp in fata, se duce spre bmb site B, trage cu awp prin spatele lazii de verificare, dupa care continua, merge spre baza CT, dupa care se reintoarce la B, verifica in josul scarilor, dupa incearca sa sara prin acel geam, nereusind din primele dati, dupa care verifica in casuta sus, se intoarce in baza CT, merge spre A, zareste inamicul, dar prea tarziu intrucat il omoara un coechipier .

Runda 4: Isi reia ruta din primele 2 runde, tot cu awp, sta putin pe balustrada, si trage un glont la nimereala, dupa care avanseaza prin casa, arunca ambele flash-uri, iese cu awp, trage un glont pe langa inamic, dupa care il nimeresta a 2-a oara, se retrage putin asteptand sa iasa, rateaza iar un inamic, se retrage mai mult, arunca un HE si face un kill cu acel HE, avanseaza prin casa, unde nu mai face nimic, si se termina runda.

Runda 5: Aceeasi ruta, se duce mai rapid, arunca un flash, dupa care efectueaza un kill, se retrage putin, dupa care este omorat.

Runda 6: Aceeasi ruta, arunca ambele flashuri, si He-ul, dupa care se retrage pe balconul acelei case, verifica in stanga, dupa care asteapta iar la scari, dar este omorat cu AWP din spate.

Runda 7: Se duce in partea din stanga de la baza tero, prin casa, cu ak47 de data asta, arunca un flash pe josul scarilor, si iese tragand pe inamic, auzind cum coechipierul lui trage si tot coechipierul il omoara, se duce spre B, trage in spatele cutiei pentru verificare, incearca sa puna bomba, dar se opreste, verifica putin dinspre baza CT, apoi face un kill in cealalta parte si planteaza bomba, se duce spre baza CT, se opreste putin cam brusc, si face 1 kill, dupa care se intoarce, dar este omorat.

Runda 8: Se duce tot prin stanga, cu AWP, sta putin cu tinta pusa in fata, si trage in gol, avanseaza, arunca un HE, dupa care se reintoarce, zareste un inamic, trage cu awp, il rateaza, dupa care il omoara cu deagle, se duce in B sa planteze bomba, dar este omorat cat o planta.

Runda 9: Se duce direct spre B, unde merge putin pe shift, si iese tragand un glont aproape pe inamic, dupa care il omoara si face primul kill, continua spre baza CT, unde mai efectueaza un kill aproape de scari, merge spre A, urca pe cutii in acea casa, merge in fata, face dreapta, dupa care face un pre-fire tot in dreapta lui, merge spre B, unde face 1 kill la porti, dar nu depaseste portile, se intoarce in baza, dupa revine inapoi unde face ultimul kill.

Runda 10: Isi mentine ruta anterioara, arunca un flash in fata, dupa care se indreapta spre B, face 1 kill, dupa care merge spre baza CT si sare tragand direct pe inamic, mai face 2 killuri pe afk, dupa care este banat. 

2. Nume jucator: jabbawockeez.

3. Harta: de_inferno2se

4. Numarul total de runde: 10

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): Cele mai suspicioare sunt 1,9 si 10. 

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Nu

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 4

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Ak47+deagle si mai mult AWP+deagle

10. A fost utilizat meniul ESP: Da

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Nu

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): In runda 1, cand s-a oprit brusc din incarcat.. sau cand dadea vreun colt, mergea pe shift

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): In runda 9 odata, cautand bomba. 

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Agresiv, dar si tactic tinand cont de plantarea bombei

15. Ping/fps(normal, scazut): Normal

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Cel mai mult a insistat spre casa din dreapta .

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Da, atunci cand acestia trag, ca in runda 7. 

18. Are binduri(ex autobuy, duck): bind de duck.

19. Decizie finala: Unele faze sunt prea mult pentru a intra in categoria sunet, sau pre-fire exagerat de aproape de inamic, in concluzie tind sa bat ca avea wall. 

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, @Devil.ellis! Felicitari pentru analiza facuta si verdictul dat, acesta fiind unul corect :ow3:

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> foarte bine

 

Voi reveni cu un edit in decursul zilei de astazi, pentru a-ti posta urmatoarea lectie.

 

edit: lectia nr. 5 -> https://www21.zippyshare.com/v/bnbopPnu/file.html

[Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Sa ai o saptamana frumoasa!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Prima runda incepe din mijlocul hartii mergand spre bmb site B, face dreapta spre casa, efectueaza un kill in stanga scarilor, prin aceea gaura din perete, dupa care trece prin gaura, mai face un kill la iesirea din aceea casa, persoana omorata fiind sus, la geam, in cealalta casa, apoi alt kill la dreapta, dupa care este omorat.

Runda 2: Aceeasi ruta, grabindu-se, efectueaza un kill dupa ce trece prin gaura din perete din aceea casa, se duce la fereastra tragand dupa alta persoana, apoi se intoarce si este omorat.

Runda 3: Isi schimba ruta, merge prin casa de sus din baza tero, dar spre acelasi loc, si este omorat in apropierea scarilor .

Runda 4: Aceeasi ruta ca in runda 3, dar merge direct catre bmb site B, face 1 kill la iesirea din casa, dupa care verifica casa apropiata, dar este omorat de un inamic de jos. 

2. Nume jucator: aEEk.# // hacKTivated

3. Harta: de_perfect_inferno (specific protocol 47, aia veche :)) ) 

4. Numarul total de runde: 4

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): Runda 1, cand iese cu pre-fire pe inamic la aceea gaura si dupa cele 2 kill-uri la iesirea din casa, si runda 2, cand se duce la fereastra dupa alt inamic

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Nu (pusheaza ca tero. )

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 3

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Ak47 si glock. 

10. A fost utilizat meniul ESP: da. 

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da,, cam in mijlocul hartii, spre fereastra dinstre baza Ct, mai aproape de bmb site B

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Da, cand intra prin gaura aceea din perete, si il aude pe un inamic tragand in jos, apoi pe cel care l-a omorat venind din cealalta parte. 

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu, din ce-am vazut.

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa):  Agresiv, facand push ca tero in fiecare runda. 

15. Ping/fps(normal, scazut): Normal

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca):  Aceeasi zona in casa din apropiere de bmb site B

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Nu am vazut sa fie atent la coechipieri. 

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Duck. 

19. Decizie finala: Desi fazele din primele runde sunt putin suspicioase,  tiind sa cred ca sunt facute la sunet, si nevazand player-ul de la inceput, cred ca stia pozitia unora din rundele anterioare, mai ales ca nu se uita prin zid direct la ei, sau iesea cu pre-fire insistent pe ei, ba chiar era omorat de playeri din jurul lui.

Raspuns final : Curat. 

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, @Devil.ellis! Imi place cum ai analizat rundele, apreciez faptul ca esti atent la anumite detalii. Felicitari! Insa, verdictul tau este unul gresit. Jucatorul in speta s-a folosit de wall. Uite cum am analizat eu:

 

In prima runda acesta intra in casa, face frag la julieta, iese cu tinta pe cel de sus de la geam si un ultim frag in dreapta la julieta.

In a 2-a runda urmeaza acelasi traseu, bate om in julieta, iese cu tinta dupa cel din alee si este omorat.

In a 3-a runda avanseaza iar casa, dar de aceasta data este suprins de inamic si omorat.

In a 4-a runda da rush casa, il bate pe cel din piata , incearca sa dea wallbang in casa de langa site, dar este omorat din stanga.

 

Concluzie : Este un jucator cu un stil de joc agresiv, toate fragurile sunt suspecte, iese numai cu tinta pe om, nu verifica alte locuri, decat cele in care sunt jucatorii adversi. Se foloseste de wall in toate rundele, fara nici o indoiala.

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> suficient

 

Maine dimineata iti voi posta demo-ul pt lectia numarul 6. Seara faina!

 

 

 

  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, @Devil.ellis!

 

Trecem la lectia nr. 6 si anume -> https://www58.zippyshare.com/v/zlWNO3ik/file.html

[Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)?

- Completeaza chestionarul pe baza celor de mai sus.

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Incepe pe player acesta stand putin mai mult in baza, dupa care merge spre casa tero, face un kill, se retrage dupa perete, mai asteapta putin, mai face alt kill, ambele facute cu deagle, isi continua ruta, face un mic pre-fire cu ak47, se opreste putin cam brusc, dupa care asteapta inamicul fix unde trebuia sa iasa, si il omoara mai face un mic pre-fire, verifica in spate, pe partea cu usa ce se deschide, iese dupa usa, mai verifica putin zona si mai face 1 kill sus, dupa vreo 20 de sec, zareste si ultimul inamic, dar nu-l omoara si runda este castigata de teroristi, el fiind omorat de bomba pusa. 

Runda 2: Se duce prin casa tero, se opreste sa scrie, face stanga, da one tap cu deagle, facand primu' kill, isi continua drumul, merge spre bomb site A urcandu-se pe scara, face un pre-fire direct pe inamici, se retrage, revine iar pe sus in bomb site A, dupa care verifica casa, se intoarce iar in A, si este omorat pe la spate. 

2. Nume jucator: Ki.

3. Harta: de_nuke

4. Numarul total de runde: 2

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): Ambele runde, runda la inceput si la final, runda 2 cand a iesit in pre-fire

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Nu

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 4

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Runda 1: Ak47+deagle, runda 2 shotgun+deagle( folosindu-se de deagle mai mult) 

10. A fost utilizat meniul ESP: Da

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da, in baza tero. 

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Mai putin, sa zicem in prima rund ala inceput cand astepta dupa zid.

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu.

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Agresiv 

15. Ping/fps(normal, scazut): normal

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): In casa de la tero in mare parte.

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Nu.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Nu.

19. Decizie finala:  Player-ul in speta il gasesc ca CODAT, avand cod la buton ,observandu-se cand face micile pauze in joc sa-l scoata sau sa-l bage, mai ales la final de runda 1, cand tinta lui facea "cerculete" in jurul capului la inamic, sau cand se uita prin zid la ei.  

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.