Jump to content
Sign in to follow this  
DrayeN

Patch Notes 9.3

Recommended Posts

Prezentarea pe scurt a Patch-ului 9.3

lol_promoart_10_2.jpg.9ae1df1d5f55d26a826ad3374a16d82d.jpg.b822610e0239d58c2e7740158ac7f960.jpg

 

 

Campioni:

 

Aatrox.png&resize=64: 1. Aatrox

Atribute de bază

REGENERARE VIAȚĂ: 5 ⇒ 8

INDICE CREȘTERE REGENERARE VIAȚĂ: 0,25 ⇒ 0,75

AatroxE.png&resize=32: E – Năpustirea umbrei

ELIMINAT: VINDECARE DIN ATACURI ÎMPOTRIVA NON-CAMPIONILORAatrox nu-și mai vindecă 3/3,34/3,75/4,13/4,5% din viață atunci când le provoacă daune non-campionilor.

CUMULURI: Aatrox nu mai adună un cumul de ''Năpustirea umbrei'' o dată la fiecare 26/22/18/14/10 secunde.

ELIMINAT: TIMP DE REACTIVARE: 3/2,5/2/1,5/1 secunde ⇒ 9/8/7/6/5 secunde, influențat de reducerea timpilor de reactivare (Înainte, reducerea timpilor de reactivare influența viteza de încărcare a cumulurilor.)

 

Akali.png&resize=64:2. Akali

Atribute de bază

REGENERARE VIAȚĂ: 3,5 ⇒ 6

AkaliQ.png&resize=32:Q – Lovitură în cinci puncte

ELIMINAT: VINDECARE: Akali nu se mai vindecă în valoare de 5/10/15/20/25 (+0,2/0,25/0,3/0,35/0,4 daune totale din atac) (+0,2/0,25/0,3/0,35/0,4 puterea abilităților) dacă ''Lovitura în cinci puncte'' atinge un inamic când Akali are cel puțin 180 energie.

 

AkaliW.png&resize=32:W – Mantie crepusculară

ELIMINAT: ASCUNSĂ DE TURNURI ''Mantia crepusculară'' nu o mai ascunde pe Akali de turnuri.

TIMP DE REACTIVARE: 21/18,5/16/13,5/11 secunde ⇒ 21/19/17/15/13 secunde

 

Camille.png&resize=64:3. Camile

CamilleE.png&resize=32:E – Aruncarea cârligului

ELIMINAT: AMEȚIRE NON-CAMPIONI: Acum, Camille nu mai amețește minionii și monștrii cu ''Aruncarea cârligului''.

 

Cassiopeia.png&resize=64:4. Cassiopeia

CassiopeiaQ.png&resize=32:Q – Explozie otrăvitoare

DAUNE DE BAZĂ: 75/120/165/210/255 ⇒ 75/110/145/180/215

RAPORT: 0,8 puterea abilităților ⇒ 0,9 puterea abilităților

 

CassiopeiaW.png&resize=32:W – Miasmă

COST: 70 mană la toate nivelurile ⇒ 70/80/90/100/110 mană

DAUNE PE SECUNDĂ: 20/30/40/50/60 ⇒ 20/25/30/35/40

DAUNE MAXIME: 100/150/200/250/300 ⇒ 100/125/150/175/200

 

Irelia.png&resize=64:5. Irelia

Atribute de bază

INDICE CREȘTERE VIAȚĂ: 85 ⇒ 95

ARMURĂ: 34 ⇒ 36

 

Irelia_Passive.png&resize=32:Pasivă – Fervoare ioniană

BONUS PER CUMUL: 4-17 (la nivelurile 1-18) (+0,04 daune bonus din atac) daune la impact ⇒ 8/10/12% (la nivelurile 1/7/13) viteză de atac

NUMĂR MAXIM DE CUMULURI4 ⇒ 5

CUMULURI MAXIME: 16-68 (la nivelurile 1-18) (+0,16 daune bonus din atac) daune la impact ⇒ 40/50/60% (la nivelurile 1/7/13) viteză de atac

BONUS CUMULURI MAXIME: 30/40/50% (la nivelurile 1/7/13) viteză de atac ⇒15-66 (la nivelurile 1-18) (+0,25 daune bonus din atac) daune la impact

 

IreliaQ.png&resize=32: Q – Atac fulgerător

DAUNE BONUS ÎMPOTRIVA MINIONILOR: 45/60/75/90/105 ⇒ 55/75/95/115/135

 

IreliaW.png&resize=32: W – Dansul sfidării

REDUCERE DAUNE: Daunele fizice și magice sunt reduse cu 40%. ⇒ Daunele fizice sunt reduse cu 50%, iar cele magice cu 0%.

 

IreliaE.png&resize=32:E – Duet desăvârșit

EFECTE VIZUALE: Efectele vizuale ale zonei de impact sunt acum mai clare.

 

Buff-uri si nerf-uri simple:

 

 

Lissandra.png&resize=64: 6. Lissandra

LissandraQ.png&resize=32: Q – Ciob de gheață pură

COST: 60/63/66/69/72 mană ⇒ 60/65/70/75/80 mană

 

LissandraE.png&resize=32: E – Cărare glacială

DAUNE: 70/115/160/205/250 ⇒ 70/105/140/175/210

CLARITATE: Acum, inamicii pot vedea capătul traiectoriei abilității prin teren, negura războiului și tufișuri, de la o distanță de maximum 600 unități.

 

Sion.png&resize=64: 7. Sion

SionQ.png&resize=32: Q – Lovitură devastatoare

DAUNE MINIME: 30/50/70/90/110 ⇒ 20/40/60/80/100

DAUNE LA ÎNCĂRCARE COMPLETĂ: 90/150/210/270/330 ⇒60/120/180/240/300

 

SionW.png&resize=32: W – Vatra sufletului

TIMP DE REACTIVARE: 11 secunde la toate nivelurile ⇒ 15/14/13/12/11 secunde

 

 

Zyra.png&resize=64: 8. Zyra

Modificări generale

DAUNE PROVOCATE DE PLANTE: 24-109 (la nivelurile 1-18) ⇒ 20-100 (la nivelurile 1-18)

 

 

Obiecte pentru țintași:



Scurtă introducere

Mai jos aveți explicații pentru fiecare obiect în parte, dar aici menționăm câteva idei generale, în caz că sunteți interesați de aceste modificări în ansamblul lor. La mijlocul sezonului trecut, am introdus niște schimbări ale obiectelor țintașilor pentru a diversifica gama de campioni și de stiluri de joc care pot fi folosite pe culoarul de jos (adică am vrut să jucați și alți campioni acolo, nu doar țintași axați pe lovituri critice). Chiar dacă pe culoarul de jos au început să fie jucați și alți campioni carry, țintașii axați pe lovituri critice n-au fost prea mulțumiți de build-uri, din cauză că depășeau ușor limita maximă de șanse de lovitură critică, ''Sabia infinitului'' și ''Ultima șoaptă'' nu funcționau eficient împreună, iar în plus trebuiau să renunțe la mai multe daune ca niciodată când își cumpărau obiecte defensive, deoarece puterea lor creștea mai puțin decât înainte după ce-și construiau primele două obiecte. 

În acest patch, refacem obiectele pentru țintași astfel încât:

Campionii axați pe lovituri critice să-și poată folosi din nou build-ul de bază.

Build-urile axate pe lovituri critice să ofere mai multă satisfacție în meciurile normale (adică să rezolvăm problemele menționate mai sus), fără să devină o problemă pe scena profesionistă.

Campionii axați pe lovituri critice să poată introduce în build-urile lor de bază și obiecte defensive, dacă au nevoie de ele.

După etapa inițială de învățare, puterea acestor campioni n-ar trebui să scadă sau să crească prea mult per ansamblu, dar vor avea din nou o creștere bruscă de putere după ce cumpără primele două obiecte (''Sabia infinitului'' plus o îmbunătățire a ''Stăruinței'', ''Dansatorul-fantomă'' fiind acum o opțiune defensivă atrăgătoare), nu trei, deci meciurile ar trebui să devină mai puțin frustrante ca înainte. După aceste schimbări, vom ține sub observație campionii afectați și, dacă e nevoie, îi vom modifica la nivel individual, fără să mai modificăm sistemul de obiecte (deși, evident, vom echilibra obiectele care se dovedesc mult prea slabe sau puternice).

1018.png&resize=64: 1. Mantia agilității

COST: 800 aur

ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 20%

 

3031.png&resize=64: 2. Sabia infinitului

COST TOTAL: 3400 aur (neschimbat)

REȚETĂ: ''Sabia forței brute'' + ''Târnăcop'' + 1225 aur ⇒ ''Sabia forței brute'' + ''Târnăcop'' + ''Mantia agilității'' + 425 aur

DAUNE DIN ATAC: 70 ⇒ 80

NOU: ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 25%

ELIMINAT: ȘANSE DUBLE DE LOVITURĂ CRITICĂ: Nu mai dublează șansele de lovitură critică.

NOU: CREȘTERE DAUNE DIN LOVITURI CRITICE: Acum, mărește daunele din lovituri critice cu 25%.

ELIMINAT: PROCENT DAUNE LOVITURI CRITICE CONVERTIT ÎN DAUNE REALE: Nu mai transformă 10% din daunele din lovituri critice în daune reale.

Sabia incandescentă

(capodopera făurită de Ornn)

DAUNE DIN ATAC: 100 ⇒ 110

LA FEL CA MAI SUS: ''Sabia incandescentă'' suferă exact aceleași modificări ca ''Sabia infinitului'', cu excepția modificării daunelor din atac.

 

3508.png&resize=64: 3. Hoțul de esență

COST TOTAL: 3000 aur ⇒ 3200 aur

REȚETĂ: ''Sabia forței brute'' + ''Ciocanul de război al lui Caulfield'' + ''Cristal de safir'' + 250 aur ⇒ ''Târnăcop'' + ''Ciocanul de război al lui Caulfield'' + ''Mantia agilității'' + 425 aur

DAUNE DIN ATAC: 75 ⇒ 60

REDUCERE TIMPI DE REACTIVARE: 20% (neschimbată)

NOU: ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 25%

ELIMINAT: MANĂ: Nu mai oferă 300 mană.

REFACERE MANĂ: Atacurile de bază refac 1% ⇒ 1,5% din mana lipsă.

ELIMINAT: EXPLOZIA ESENȚEI: După ce îți folosești suprema, următorul tău atac de bază nu îți mai oferă efectul ''Explozia esenței'' timp de 6 secunde (prin care primeai 50% viteză de atac, iar atacurile de bază îți scădeau cu 20% timpii de reactivare ai abilităților de bază).

 

3161.png&resize=64: 4. Lancea lui Shojin

COST TOTAL: 3400 aur

REȚETĂ: ''Sabia forței brute'' + ''Nestemată înflăcărată'' + ''Sabie lungă'' + 950 aur

DAUNE DIN ATAC: 60

VIAȚĂ: 250

REDUCERE TIMPI DE REACTIVARE: 20%

DRAGONUL TREZIT: După ce îți folosești suprema, următorul tău atac de bază îți oferă efectul ''Dragonul trezit'' timp de 6 secunde – primești 50% viteză de atac, iar atacurile de bază îți scad cu 20% timpii de reactivare ai abilităților de bază.

 

3095.png&resize=64:5. Colții furtunii

COST TOTAL: 2800 aur ⇒ 3100 aur

REȚETĂ: ''Sabia forței brute'' + ''Sabie lungă'' + ''Sabie lungă'' + ''Pumnal'' + 550 aur ⇒ ''Sabia forței brute'' + ''Sabie lungă'' + ''Pumnalul Kircheis'' + 850 aur

DAUNE DIN ATAC: 60 ⇒ 55

VITEZĂ DE ATAC: 35% ⇒ 25%

NOU: ENERGIZAT: Când te miști sau folosești atacuri de bază, aduni cumuluri de ''energie''. La 100 de cumuluri, următorul tău atac va provoca 65 daune magice bonus la impact și va încetini ținta cu 40% (valoare ce scade de-a lungul unei secunde).

NOU: FURTUNĂ: Celelalte efecte ''energizate'' sunt cu 30% mai eficiente și încetinesc ținta cu 40% (valoare ce scade de-a lungul unei secunde).

ELIMINAT: TĂIȘUL FURTUNII: Acum, dacă nu ai atacat în ultimele câteva secunde, următorul tău atac de bază nu mai lovește critic în mod automat, provocând 140-200% (pentru 0-30% șanse de lovitură critică) și nu îți mai oferă un bonus de 20% la viteza de mișcare timp de 0,75 secunde.

 

3046.png&resize=64:6. Dansatorul-fantomă

COST TOTAL: 2700 aur ⇒ 2600 aur

REȚETĂ: ''Pumnal'' + ''Stăruință'' + ''Pumnal'' + 800 aur ⇒ ''Pumnal'' + ''Mănușile vandalului'' + ''Stăruință'' + 700 aur (Prețul ''Stăruinței'' a scăzut cu 100 aur.)

VITEZĂ DE ATAC: 45% ⇒ 30%

ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 30% ⇒ 25%

NOU: LINIA VIEȚII: Dacă suferi daune care ți-ar reduce viața sub 30%, primești un scut care absoarbe până la 240-600 daune (valoarea scutului crește de la nivelul 9 la nivelul 18) timp de 2 secunde (timp de reactivare: 90 secunde).

ELIMINAT: ELEGIE: Nu mai reduce cu 12% daunele pe care le suferi din partea ultimului campion lovit cu atacuri de bază.

VALS FANTOMATIC: Te poți deplasa prin unități și primești 7% viteză de mișcare când te afli la maximum 550 unități de un campion inamic vizibil⇒ timp de 2 secunde după ce lovești un campion cu un atac de bază.

 

2015.png&resize=64: 7. Pumnalul Kircheis

COST TOTAL: 800 aur ⇒ 600 aur

3086.png&resize=64: 8. Stăruință

COST TOTAL: 1300 aur ⇒ 1200 aur

3094.png&resize=64: 9. Tun-mitralieră

COST TOTAL: 2800 aur ⇒ 2600 aur

ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 30% ⇒ 25%

3085.png&resize=64: 10. Uraganul lui Runaan

COST TOTAL: 2800 aur ⇒ 2600 aur

ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 30% ⇒ 25%

3087.png&resize=64: 11. Cuțit electrostatic

COST TOTAL: 2800 aur ⇒ 2600 aur

VITEZĂ DE ATAC: 35% ⇒ 40%

ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ: 30% ⇒ 25%

3035.png&resize=64: 12. Ultima șoaptă

COST: 1300 aur ⇒ 1450 aur

DAUNE DIN ATAC: 10 ⇒ 20

PENETRARE ARMURĂ: 10% din armura totală a țintei ⇒ 20% din armura totală a țintei

3036.png&resize=64:13. Condoleanțele lordului Dominik

DAUNE DIN ATAC: 40 ⇒ 45

3033.png&resize=64:14. Memento mori

DAUNE DIN ATAC: 40 ⇒ 45

 

Sugestii de build-uri:

 



Schimbăm o mulțime de obiecte pentru țintași în patch-ul de față, deci build-urile lor se pot modifica și ele. Mai jos aveți câteva arhetipuri de build-uri pe care ne așteptăm să le vedem de-a lungul acestui patch, dar țineți cont că cele din joc vor fi diferite de la campion la campion (și nu vorbim aici deloc de cele unice pentru un anumit campion, cum ar fi Ezreal). Ca de obicei, ideea e să vă gândiți cu atenție ce obiecte se potrivesc cu stilul de joc al campionului ales și cu punctele lui forte. Acestea fiind zise, iată câteva din build-urile pe care o să le vedeți de-a lungul acestui patch:

 

SABIA INFINITULUI''Sabia infinitului''⇒''Cizmele berserkerului''⇒Îmbunătățire ''Stăruință''⇒Îmbunătățire ''Stăruință'' sau îmbunătățire ''Ultima șoaptă''

HOȚUL DE ESENȚĂ''Hoțul de esență''⇒''Cizmele berserkerului''⇒Îmbunătățire ''Stăruință''⇒''Sabia infinitului''

SABIA REGELUI ÎNFRÂNT (LOVITURI CRITICE)''Sabia regelui înfrânt''⇒''Cizmele berserkerului''⇒''Uraganul lui Runaan''⇒''Sabia infinitului''

SABIA REGELUI ÎNFRÂNT (DAUNE LA IMPACT)''Sabia regelui înfrânt''⇒''Cizmele berserkerului''⇒''Spada furiei lui Guinsoo''⇒''Tun-mitralieră''

COLȚII FURTUNII''Colții furtunii'' nu va mai fi primul obiect cumpărat de țintași. Va deveni cam al treilea sau al patrulea obiect cumpărat în cadrul altor build-uri.

OBIECTE RECOMANDATEȚinând cont de schimbările din acest patch, actualizăm obiectele recomandate ca să oferim sfaturi în joc pentru fiecare țintaș în parte.

 

Recompensele  în funcție de aurul obținut din minioni și monștri:

 

SUBVENȚII: Dacă mori când ai adunat mai puțin aur de la minioni și monștri decât au adunat inamicii în medie, vei învia cu un buffer egal cu diferența. Pe capul tău nu va fi pusă nicio recompensă în funcție de aurul din minioni și monștri uciși înainte să consumi acest buffer.

N-AM ÎNȚELES NIMIC: Să zicem că mori când ai cu 200 mai puțin aur obținut din minioni și monștri decât au inamicii în medie. Apoi, te întorci pe culoar și farmezi 700 aur, dar echipa inamică farmează în medie doar 300 aur. Înainte, ți se punea pe cap o recompensă de 100 aur când aveai cu 400 mai mult aur provenit de la minioni și monștri decât media echipei inamice. Acum, nu mai ai pe cap nicio recompensă, deoarece buffer-ul a eliminat 200 aur.

NU UITAȚI: Media echipei inamice reprezintă cantitatea totală de aur obținut din uciderea minionilor și monștrilor împărțită la patru, nu la cinci (culoarul de sus, de mijloc, de jos și jungla).

 

 

Actualizarea ecranului de încarcare si Bug-uri Elimante:



În acest patch, ecranul de încărcare primește o actualizare vizuală, menită să-l aducă la nivelul estetic curent și să ușureze implementarea ulterioară a unor noi caracteristici. Iată schimbările de funcționalitate introduse cu ocazia acestei actualizări:

 

Acum, chenarele ranked se actualizează dinamic pentru a vă afișa poziția actuală.

Acum, timpul de încărcare este afișat printr-o bară aflată în partea de jos a ecranului.

Dacă dați clic pe cardurile celorlalți jucători din ecranul de încărcare, veți putea vedea informații suplimentare:

 

Pentru coechipieri, veți vedea măiestria campionului, nivelul de ''Onoare'' și armura ranked sau chenarul pentru nivel, în funcție de ce au ales să fie afișat.

Pentru adversari, veți vedea măiestria campionilor și nivelul de ''Onoare''.

 

Bug-uri Elimante:

Am eliminat un bug din cauza căruia însemnul aplicat de Q, ''Sigiliul cruzimii'', și de Q, ''Sigiliul cruzimii'', modificat de R, ''Imitație'', dispărea în situația în care ar fi fost declanșat de E, ''Lanțuri eterice'', E, ''Lanțuri eterice'', modificat de R, ''Imitație'', sau Q, ''Sigiliul cruzimii'', modificat de R, ''Imitație'', dacă aceste abilități erau blocate de un scut anti-vrăji.

 

Aurul generat de ''Vestigiu'' prin efectul ''Pradă de război'' nu mai e afișat cu o valoare dublă în ecranul de la sfârșitul jocului.

 

Modelul de bază al lui Aatrox își poate desface din nou aripile fantomatice.

 

Am modificat puțin culoarea proiectilului abilității de pe E, ''Condamnare'', a lui Vayne cu dragonul de foc (ediția ''Prestigiu''), astfel încât să se deosebească mai bine de atacurile de bază îmbunătățite de R, ''Moment final''.

 

Yasuo, întruparea Întunericului are din nou replici pentru abilitatea de pe R, ''Ultima răsuflare''.

 

Acum, dacă alegi un fundal nou pentru profil, acesta se actualizează instantaneu; înainte, trebuia să închizi și să redeschizi profilul.

 

SKIN-URI SI CHROMA VIITOARE

Fiora inimi frânte

tb-vl-fiora.jpg 

 

Vi inimi frânte

tb-vl-vi.jpg

 

Următoarele skin-uri Chroma vor fi lansate de-a lungul acestui patch:

Fiora inimi frânte

ch-fi.jpg

 

Vi inimi frânte

ch-vi.png

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.