Jump to content
Sign in to follow this  
CAFFREY ★

Patch Notes 9.4 [Challenger Opened]

Recommended Posts

Prezentarea pe scurt a Patch-ului 9.4

hero-mobile.jpg

 

~ Ranked ~

Noutăți introduse în patch-ul 9.4
CHALLENGER Categoria Challenger se va deschide pe 20 februarie.
ANIMAȚII RANKED După ce ai obținut animația ranked, aceasta se va îmbunătăți automat pe măsură ce finalizezi o serie de promovare și urci în clasament.

GRANDMASTER: Pe 7 februarie am inaugurat categoria Grandmaster.

-

~ Campioni ~

 

Karthus.png&resize=64: Karthus

 

KarthusLayWasteA1.png&resize=32: Q – Devastare
DAUNE DE BAZĂ 50/70/90/110/130 ⇒ 45/65/85/105/125
DAUNE DE BAZĂ ÎMPOTRIVA UNEI SINGURE ȚINTE 100/140/180/220/260 ⇒ 90/130/170/210/250
BUG ELIMINAT Acum, declanșează efectele runelor într-un mod mai consecvent.

-

Lucian.png&resize=64: Lucian

 

LucianW.png&resize=32: W – Flacără mistuitoare
COST 50 mană ⇒ 70 mană
DAUNE DE BAZĂ 85/125/165/205/245 ⇒ 75/110/145/180/215

-

RekSai.png&resize=64: Rek'Sai

RekSai_Passive.png&resize=32: Pasivă – Furia poporului Xer'Sai
SĂRIM PESTE PORTOCALIU Când e încărcată la maximum, bara de furie își schimbă acum culoarea din galben în roșu.
reksaiq0.png&resize=32: Q în subteran – Căutarea prăzii
RAPIDĂ ȘI FURIOASĂ Acum, oferă 25 furie pentru a se alinia cu celelalte abilități ale lui Rek'Sai.
RekSaiQ.png&resize=32: Q la suprafață – Mânia reginei
MAI CALMĂ Efectul ia sfârșit după ce Rek'Sai petrece mai mult de 1 secundă sub pământ.
RekSaiW.png&resize=32: W la suprafață – Intrarea în tunel
SIMȚUL VIBRAȚIILOR Efectele vizuale de depistare a inamicilor din apropiere sunt acum mai luminoase.
ÎNCĂ 6 SĂPTĂMÂNI DE IARNĂ Dacă Rek'Sai a investit cel puțin un punct în W, intră imediat în subteran după ce reînvie.
RekSaiRWrapper.png&resize=32: R – Goana Vidului
MAI MULTĂ VITEZĂ Acum, inamicii nu se mai pot feri de ''Goana Vidului'' decât dacă se năpustesc sau sar instantaneu la o distanță masivă față de Rek'Sai.

-

Sylas

SylasQ.png&resize=32: Q – Atacul lanțurilor
RAZA EFECTULUI 200 unități împotriva minionilor și monștrilor, 150 unități împotriva campionilor ⇒ 200 unități împotriva minionilor și monștrilor, 180 unități împotriva campionilor
INDICATOR RAZĂ DE ACȚIUNE Acum, abilitatea are un indicator care arată poziția și raza efectului.
SylasW.png&resize=32: W – Ucigașul de regi
VINDECARE DE BAZĂ 50/85/120/155/190 ⇒ 50/80/110/140/170
ICONIȚĂ Acum, chenarul iconiței abilității se aprinde atunci când Sylas atinge pragul pentru vindecarea maximă.
VALORI Dacă nivelul de viață al țintei lui Sylas atinge pragul necesar pentru daunele bonus, daunele provocate de ''Ucigașul de regi'' sunt afișate ca daune critice.
SylasR.png&resize=32: R – Jaf
AGRESIVITATEA TURNURILOR Sylas nu mai atrage agresivitatea turnurilor în momentul în care fură suprema unui inamic.
??? ''Jaful'' nu mai este întrerupt dacă ținta lui Sylas se face nevăzută înainte de finalul abilității.

-

Thresh.png&resize=64: Thresh

ThreshQ.png&resize=32: Q – Condamnare la moarte
COST 60 mană ⇒ 70 mană
TIMP DE REACTIVARE 16/15/14/13/12 secunde ⇒ 20/18/16/14/12 secunde

-

Urgot.png&resize=64: Urgot

UrgotQ.png&resize=32: Q – Șarjă corozivă
COST 60 mană ⇒ 80 mană
UrgotW.png&resize=32: W – Epurare
COST 45/50/55/60/65 mană ⇒ 65 mană la toate nivelurile
VALOARE SCUT 60/90/120/150/180 (+0,3 viață bonus) ⇒ 30/60/90/120/150 (+0,15 viață bonus)

-

Yasuo.png&resize=64: Yasuo

Atribute de bază
DAUNE DIN ATAC 63 ⇒ 60
YasuoQ1Wrapper.png&resize=32: Q – Furtună de oțel
DAUNE LOVITURI CRITICE +80% ⇒ +60%

-

Zed.png&resize=64: Zed

ZedQ.png&resize=32: Q – Steaua ninja
DAUNE 80/115/150/185/220 (+0,9 daune bonus din atac) ⇒ 90/125/160/195/230 (+1,0 daune bonus din atac)
ZedW.png&resize=32: W – Umbra vie
RAZĂ REFOLOSIRE 1300 unități ⇒ 1950 unități
TIMP DE REACTIVARE 22/20/18/16/14 secunde ⇒ 20/18,5/17/15,5/14 secunde
ZedR.png&resize=32: R – Însemnul morții
ELIMINATTRIBUTUL UMBRELOR Zed nu mai primește 5 (+5/10/15% din daunele din atac ale țintei) daune din atac după ce ucide cu ''Însemnul morții'' o victimă care i-ar acorda un bonus mai mare decât cel actual.

-

~ Rune ~

ACTUALIZAT
Cuceritor

Conqueror.png&resize=64:

ELIMINAT VECHIUL ''CUCERITOR'' După 4 secunde petrecute în luptă, primul tău atac de bază împotriva unui campion inamic îți oferă 6-35 daune din atac (la nivelurile 1-18). Efectul durează 3 secunde și îți transformă 20% din daunele împotriva campionilor în daune reale. Dacă îi provoacă daune unui campion inamic, campionii melee pot reseta durata efectului.
NOU - NOUL ''CUCERITOR'' Atacurile sau vrăjile care provoacă daune oferă 3-15 forță adaptivă (la nivelurile 1-18) timp de 3 secunde (8 secunde pentru campionii melee), iar efectul se cumulează de până la 5 ori, ajungând la maximum 15-75 forță adaptivă. La 5 cumuluri, 10% din daunele provocate împotriva campionilor se transformă în daune reale și vindecă cu aceeași valoare.
EPUIZARE Efectele care provoacă daune în timp și sursele constante de daune (de exemplu, abilitatea lui Yorick de pe R, ''Fecioara din negură'') oferă un cumul la fiecare 5 secunde.

 

~ Obiecte ~

3508.png&resize=64: Hoțul de esență

DAUNE DIN ATAC 60 ⇒ 65
PARDON Reducerea timpului de reactivare este acum o pasivă UNICĂ.
MAGAZIN Acum, obiectul este listat în categoriile corecte din magazin.

 

~ Skin-uri ~

N125EWp.png

 

~

  • Like 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.