Jump to content
Sign in to follow this  
DrayeN

Patch Notes 9.5

Recommended Posts

Prezentarea pe scurt a Patch-ului 9.5

patch_9.5_notes_header.jpg?itok=JGZxahPT

 

Campioni:

 

Akali.png&resize=64: 1.Akali

Akali_P.png&resize=32: Pasivă – Însemnul asasinului

DURATĂ VITEZĂ DE MIȘCARE LA MARGINEA CERCULUI: 1,25 secunde ⇒ 2 secunde

DURATĂ VITEZĂ DE MIȘCARE ÎN AFARA CERCULUI: 1,25 secunde ⇒ 2 secunde

 

AkaliW.png&resize=32:W – Mantie crepusculară

ASCUNSĂ DE TURNURI: Acum, turnurile nu o mai dezvăluie pe Akali dacă se află în raza viziunii lor, ci doar atunci când se află în raza lor de atac.

Acum, Akali trebuie să iasă și să reintre în cercul de fum o singură dată pentru a extinde durata cercului cu 3 secunde; înainte, durata se extindea de șase ori cu câte 0,5 secunde.

 

AkaliE.png&resize=32:E – Salt shuriken

DAUNE LA PRIMA FOLOSIRE: 60/90/120/150/180 ⇒ 70/105/140/175/210

DAUNE LA A DOUA FOLOSIRE: 60/90/120/150/180 ⇒ 50/80/110/140/170

 

AkaliR.png&resize=32:R – Execuție perfectă

TIMP DE REACTIVARE: 120/100/80 secunde ⇒ 100/85/70 secunde

 

Neeko.png&resize=64:2. Neeko

NeekoE.png&resize=32:E – Spirală ghimpată

DURATĂ ȚINTUIRE: 0,5 secunde pentru toți inamicii, cu excepția ultimului campion lovit; 0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 secunde pentru ultimul campion lovit, durată ce crește la 1,8/2,1/2,4/2,7/3 secunde dacă ''Spirala ghimpată'' lovește cel puțin doi inamici ⇒ 0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 secunde pentru primul inamic lovit, 1,8/2,1/2,4/2,7/3 secunde pentru ceilalți inamici loviți

BUG ELIMINAT: Abilitatea nu mai dezarmează inamicii.

 

Rakan.png&resize=64:3. Rakan

RakanW.png&resize=32:W – Apariție de efect

DAUNE: 70/115/160/205/250 (+0,7 puterea abilităților) ⇒70/120/170/220/270 (+0,7 puterea abilităților)

VITEZĂ NĂPUSTIRE: 1400/1445/1480 (în funcție de cizmele alese) ⇒ 1500

 

Skarner.png&resize=64:4. Skarner

Skarner_Passive.png&resize=32:Pasivă – Fragmente de cristal

ELIMINAT: ATENȚIE, INTRUȘI: Cristalele nu mai sunt afișate pe mini-hartă.

RAZĂ CRISTALE: 1150 ⇒ 1600

ACTUALIZAT: DAR CEILALȚI MONȘTRI CE-AU?Acum, atât krugii, cât și vulturii sunt în raza cristalului de la buff-ul roșu.

 

Vi.png&resize=64:5. Vi

Atribute de bază

INDICE CREȘTERE VITEZĂ DE ATAC: 2,5% ⇒ 2%

 

ViPassive.png&resize=32:Pasivă – Scut exploziv

TIMP DE REACTIVARE: 12-8 secunde (la nivelurile 1-9) ⇒ 16-12 secunde (la nivelurile 1-9) (Vedeți secțiunea despre ''Loviturile de șoc''.)

RAPORT SCUT: 10% din viața maximă ⇒ 15% din viața maximă

 

ViQ.png&resize=32:Q – Spărgătorul seifului

ELIMINAT: Daunele contra non-campionilor nu mai sunt reduse cu 25%.

RAPORT: 1,6 daune bonus din atac ⇒ 1,4 daune bonus din atac

 

ViW.png&resize=32:W – Lovituri de șoc

VITEZĂ DE ATAC: 30/35/40/45/50% ⇒ 30/37,5/45/52,5/60%

NOU: TIMP DE REACTIVARE PASIVĂ: Acum, timpul de reactivare al ''Scutului exploziv'' se reduce cu 3 secunde la fiecare declanșare a ''Loviturilor de șoc''.

 

ViE.png&resize=32:E – Forță excesivă

LOVITURI CRITICE: Acum, conul poate provoca daune critice.

RAPORT: 1,15 daune totale din atac, 0,7 puterea abilităților ⇒ 1,1 daune totale din atac, 0,9 puterea abilităților

 

ViR.png&resize=32:R – Asalt și violență

TIMP DE REACTIVARE: 110/85/60 secunde ⇒ 120/100/80 secunde

DAUNE: 150/300/450 (+1,4 daune bonus din atac) ⇒ 150/325/500 (+1,1 daune bonus din atac)

ELIMINAT: Daunele contra țintelor secundare nu mai sunt reduse cu 25%.

Vi îi aruncă în spate pe inamicii prin care trece pe o distanță de 250 unități de-a lungul a 0,25 secunde ⇒ 350 unități de-a lungul a 0,75 secunde.

 

Actualizări sonore pentru Lucian:

 

 

 

 


GLOANȚE: Am îmbunătățit claritatea efectelor sonore la impact ale atacurilor de bază, ale atacurilor îmbunătățite de pasivă și ale ''Purificării'' pentru modelul de bază și Lucian atacant.

FLACĂRĂ MISTUITOARE: Efectele sonore din momentul folosirii sunt mai fine; am redus tonurile grave din timpul deplasării proiectilului și am introdus efecte sonore la lovirea țintelor. Aceste modificări se aplică tuturor skin-urilor, cu excepția lui Lucian din Vestul Sălbatic, care le avea deja implementate (sunetele la impact ale lui Lucian de Dragobete rămân neschimbate).

URMĂRIRE NEÎNCETATĂ: Am îmbunătățit claritatea efectelor sonore ale năpustirii pentru modelul de bază și pentru Lucian atacant.
 

 

 

 

Obiecte:

 

 

3302.png&resize=64:1. Vestigiul

VINDECARE: ''VESTIGIU''15 (+2% din viața lipsă a țintei) ⇒ 5-30 pentru 0-100% din viața lipsă a țintei

VINDECARE: ''BINECUVÂNTAREA DIN TARGON''40 (+2% din viața lipsă a țintei) ⇒10-60 pentru 0-100% din viața lipsă a țintei

VINDECARE: ''MOȘTENIREA ASPECTULUI''50 (+2% din viața lipsă a țintei) ⇒ 15-90 pentru 0-100% din viața lipsă a țintei

 

3095.png&resize=64: 2. Colții furtunii

DAUNE DIN ATAC: 55 ⇒ 60

VITEZĂ DE ATAC: 25% ⇒ 30%

 

Rune:

 

 

 

VeteranAftershock.png&resize=64:1. Replică

DURATĂ REZISTENȚE: 3 secunde ⇒ 2,5 secunde

 

Conqueror.png&resize=64:2. Cuceritor

FORȚĂ ADAPTIVĂ: 2-10 per cumul (10-50 la cumuluri maxime) ⇒ 2-6 per cumul (10-30 la cumuluri maxime)

Actualizări din cursul patch-ului 9.4

Nu uitați că aceste schimbări au fost deja implementate în jocul live.

FORȚĂ ADAPTIVĂ: 3-15 per cumul (maximum 15-75) ⇒ 2-10 per cumul (maximum 10-50). Această schimbare este înlocuită de cea de mai sus.

DURATA CUMULURILOR PENTRU ATACURI LA DISTANȚĂ: 3 secunde ⇒ 2 secunde (Durata pentru atacurile melee rămâne de 8 secunde.)

 

CutDown.png&resize=64:3. Secerare

DAUNE BONUS: 4-10% ⇒ 5-12% (tot împotriva țintelor care au cu 10%-100% mai multă viață maximă decât tine)

 

Modificări simple:

 

Chogath.png&resize=64:1. Cho'Gath

VorpalSpikes.png&resize=32:E – Țepușe vorpale

DAUNE: 20/30/40/50/60 ⇒ 22/34/46/58/70

 

DrMundo.png&resize=64:2. Dr. Mundo

Masochism.png&resize=32:E – Masochism

REZISTENȚĂ LA MAGIE: 2% per cumul, până la 6/12/18/24/30% ⇒ 3% per cumul, până la 6/15/24/33/42%

 

Gangplank.png&resize=64:3. Gangplank

GangplankE.png&resize=32:E – Butoi de pulbere

DAUNE BONUS ÎMPOTRIVA CAMPIONILOR: 60/90/120/150/180 ⇒80/105/130/155/180

 

GangplankR.png&resize=32:R – Rafală de tun

DAUNE MAGICE PER SALVĂ: 35/60/85 (+0,1 puterea abilităților) ⇒ 40/70/100 (+0,1 puterea abilităților)

DAUNE MAXIME: 420/720/1020 (+1,2 puterea abilităților) ⇒ 480/840/1200 (+1,2 puterea abilităților)

 

Graves.png&resize=64:4. Graves

Atribute de bază

DAUNE DIN ATAC: 63 ⇒ 66

 

Jhin.png&resize=64:5. Jhin

JhinQ.png&resize=32:Q – Dansul sublimei distrugeri

RAPORT: 0,4/0,475/0,55/0,625/0,7 daune totale din atac ⇒0,45/0,525/0,6/0,675/0,75 daune totale din atac

 

 

Nunu.png&resize=64:6. Nunu și Willump

Atribute de bază

VIAȚĂ: 590 ⇒ 570

 

NunuQ.png&resize=32:Q – Hap

VINDECARE: 75/120/165/210/255 ⇒ 75/110/145/180/215

 

 

Tryndamere.png&resize=64:7. Tryndamere

Pasivă – Furia războinicului

LIMITĂ ȘANSE DE LOVITURĂ CRITICĂ PER FURIE: Până la 35% ⇒ 35/40/45/50% la nivelurile 1/6/11/16

 

Sylas.png&resize=64:8. Sylas

SylasW.png&resize=32:W – Ucigașul de regi

VINDECARE: 50/80/110/140/170 (+0,35 puterea abilităților) ⇒60/80/100/120/140 (+0,45 puterea abilităților)

RAPORT DAUNE: 0,55 puterea abilităților ⇒ 0,65 puterea abilităților

 

Yorick.png&resize=64:9.  Yorick

YorickR.png&resize=32:R – Elegia Insulelor

DAUNE PROVOCATE DE FECIOARĂ: 10/20/40 (+0,5 din daunele totale din atac ale lui Yorick) ⇒ 0/10/40 (+0,5 din daunele totale din atac ale lui Yorick)

DAUNE ÎMPOTRIVA ȚINTEI ÎNSEMNATE: 5/7,5/10% din viața maximă a țintei ⇒3/6/9% din viața maximă a țintei

 

RekSai.png&resize=64:10. Rek'Sai

Actualizare din cursul patch-ului 9.4

Nu uitați că aceste schimbări au fost deja implementate în jocul live.

BUG ELIMINATAm eliminat un bug din cauza căruia abilitatea lui Rek'Sai de pe R, ''Goana Vidului'', provoca daune de două ori dacă Rek'Sai se îndepărta de țintă folosind ''Flash'' în momentul în care ''Goana Vidului'' aplica daunele.

 

ARURF:

 

 

 

 

 


Surpriză! Modul ARURF va fi activ și de-a lungul următoarelor două patch-uri! Ținând cont că urmează o lună întreagă de ARURF, patch-ul 9.5 (cel de față) introduce o grămadă de modificări de echilibrare. Dacă faceți parte din Clubul Spatulei de Aur, veți beneficia de conținutul suplimentar și de-a lungul perioadei extinse.

Să-ncepem cu buff-urile:

Aatrox.png&resize=32:Aatrox

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +15% la +20%.

Akali.png&resize=32:Akali

BUFF: +15% daune, -10% daune suferite

Alistar.png&resize=32:Alistar

BUFF: +5% daune, -10% daune suferite

Anivia.png&resize=32:Anivia

BUFF: +15% daune

AurelionSol.png&resize=32:Aurelion Sol

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +5% la +10%.

Bard.png&resize=32:Bard

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +15% la +20%.

Braum.png&resize=32:Braum

BUFF: Daunele suferite scad cu -10% (înainte scădeau cu -5%).

Darius.png&resize=32:Darius

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +5% la +10%.

Elise.png&resize=32:Elise

BUFF: +10% daune, -10% daune suferite

Evelynn.png&resize=32:Evelynn

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +10% la +20%.

Gangplank.png&resize=32:Gangplank

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +10% la +15%.

Gnar.png&resize=32:Gnar

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +5% la +10%.

Ivern.png&resize=32:Ivern

BUFF: +10% daune, -15% daune suferite

Jhin.png&resize=32:Jhin

BUFF: +20% daune

Katarina.png&resize=32:Katarina

BUFF: +15% daune, -10% daune suferite

Quinn.png&resize=32:Quinn

BUFF: +15% daune

Sion.png&resize=32:Sion

BUFF: +10% daune

Sona.png&resize=32:Sona

BUFF: Eliminăm nerf-ul de -5% daune.

TahmKench.png&resize=32:Tahm Kench

BUFF: Daunele suferite scad cu -25% (înainte scădeau cu -20%).

Taliyah.png&resize=32:Taliyah

BUFF: +15% daune

Thresh.png&resize=32:Thresh

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +5% la +10%, daunele suferite scad cu -10% (înainte scădeau cu -5%).

Udyr.png&resize=32:Udyr

BUFF: +10% daune, -15% daune suferite

Urgot.png&resize=32:Urgot

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +5% la +15%.

Yasuo.png&resize=32:Yasuo

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +10% la +15%, daunele suferite scad cu -10% (înainte scădeau cu -5%).

Zac.png&resize=32:Zac

BUFF: Daunele suferite scad cu -15% (înainte scădeau cu -10%).

Zilean.png&resize=32:Zilean

BUFF: Buff-ul daunelor crește de la +10% la +20%.

Zoe.png&resize=32:Zoe

BUFF: +10% daune


 

A venit și rândul nerf-urilor:

Ahri.png&resize=32:Ahri

NERF: Nerf-ul daunelor crește de la -5% la -8%.

Fizz.png&resize=32:Fizz

NERF: -5% daune

Garen.png&resize=32:Garen

NERF: Nerf-ul daunelor crește de la -5% la -10%.

Heimerdinger.png&resize=32:Heimerdinger

NERF: -5% daune

Jayce.png&resize=32:Jayce

NERF: -5% daune

Nocturne.png&resize=32:Nocturne

NERF: -5% daune

Sivir.png&resize=32:Sivir

NERF: Nerf-ul daunelor crește de la -5% la -8%.

Syndra.png&resize=32:Syndra

NERF: -5% daune

Vladimir.png&resize=32:Vladimir

NERF: -8% daune

Primul Dragon străvechi

NERF: Daunele din ardere ale buff-ului scad de la 141 daune de-a lungul a 3 secunde la 90 daune de-a lungul a 3 secunde.

Al doilea Dragon străvechi

NERF: Daunele din ardere ale buff-ului scad de la 255 daune de-a lungul a 3 secunde la 210 daune de-a lungul a 3 secunde.

Al treilea Dragon străvechi

NERF: Daunele din ardere ale buff-ului scad de la 315 daune de-a lungul a 3 secunde la 270 daune de-a lungul a 3 secunde.
 

 

 

Eliminări de bug-uri:

 

 

 

 

 


Acum, runa ''Celeritate'' crește în mod corect bonusul la viteza de mișcare oferit de ''Tonicul crono-deformant''.

 

Am eliminat un bug din cauza căruia unii campioni stăteau degeaba în loc să folosească auto-atacuri.

 

Replicile lui Brand zombie nu se mai aud la nivel global dacă Brand este detectat de inamici.

 

Texturile lui Lux, împărăteasa lunii nu se mai afișează incorect la moartea acesteia.

 

Modelul de bază al lui Darius nu mai folosește replicile lui Darius, zeul-rege pentru abilitatea de pe E, ''Reținere''.

 

Anivia de hârtie are din nou efecte sonore pentru momentul aterizării din timpul ''Rechemării''.

 

Efectele vizuale ale scuturilor și efectelor de imobilizare folosite asupra Aniviei de hârtie în timpul pasivei, ''Renaștere'', au acum aceeași mărime cu cele ale modelului de bază.

 

Indicatorul viziunii supranaturale afișat de abilitatea lui Rengar de pe R, ''Extazul vânătorii'', nu mai este poziționat greșit în cazul lui Ezreal, Magia Stelelor.

 

Abilitatea lui Udyr de pe Q, ''Ipostază de tigru'', are acum o căsuță de informații în momentul trecerii la nivelul următor.

 

Acum, tragerea unei reluări și plasarea ei asupra executabilului LoL funcționează pentru toate regiunile.

 

Am eliminat un bug din cauza căruia opțiunea de a nu bloca niciun campion nu apărea în faza de alegeri și blocări pentru lista de așteptare ranked.
 

 

 

 

Skin-uri si Chroma viitoare:

 

Ahri de la K-DA (ediția ''Prestigiu'')

KDA_Prestige_Ahri.jpg?v=2

 

Brand Celest

Arclight_Brand.jpg?v=1

 

Morgana, spinul întunericului

Blackthorn_Morgana_Chromas.jpg?v=1

 

Kayle de viridin

Viridian_Kayle_Chromas.jpg?v=1

 

Brand celest

Arclight_Brand_Chromas.jpg?v=1

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.