Jump to content
AjMERikk

Elev ReGqUiN [Lectia nr. 4]

Recommended Posts

0LQupPq.pngCunostinte la momentul aplicarii: Ridicate

0LQupPq.pngPrenume: Antonio

0LQupPq.pngNick-name: @ReGqUiN

0LQupPq.pngProfil steam: http://steamcommunity.com/id/regquin

0LQupPq.pngVarsta: 16 ani

0LQupPq.pngVechime: aproape 5 ani

0LQupPq.pngAlte experiente in proiecte de tip AMX School: Nu

0LQupPq.pngMod preferat de joc: Public

 

Adaugari(exemplu: recomandari din partea unui membru OW/membrul a mai fost in OW School/server partener/etc): -

 

0LQupPq.pngModel analiza demo

(pentru copy-paste + completare obligatorie)

1. Analiza rundelor

Runda 1: 

Runda 2: 

Runda x: 

2. Nume jucator: 

3. Harta: 

4. Numarul total de runde: 

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 

6. Campeaza(d.p.d.v general): 

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): 

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): 

10. A fost utilizat meniul ESP: 

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: 

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): 

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): 

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): 

15. Ping/fps(normal, scazut): 

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): 

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): 

18. Are binduri(ex autobuy, duck):

19. Decizie finala: 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut @ReGqUiN! Ai primit lectia nr 1 - https://www107.zippyshare.com/v/1l998UtR/file.html

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Sta in colt sub podul de lemn cu un AK47, este atras pentru aproximativ 10 secunde de jucatorul de sub site langa scari, dupa ce il omoara se uita de cateva ori in sus spre gaura tunelului din pod unde se afla 2 inamici. Dupa se indreapta spre scari si urca sus folosind in mod repetat duck-ul si se duce catre tunel unde adineauri erau 2 inamici, il vede pe unul dintre ei, se deplaseaza in stanga la una dintre iesiri si il omoara (headshot). Are bomba, se duce in baza sa verifice, dupa care se duce inapoi in tunel trecand podul spre partea cealalta a tunelului foarte vigilent folosind Shift, omoara un jucator din fata, dupa care schimba arma (tot AK47), iese din tunel, se uita stanga dreapta si mai omoara un inamic din stanga.

 

Runda 2: Nu cumpara nimic din shop, se indreapta catre gaura din tunel urcand panta din baza terro. Merge jos in partea cu apa si se opreste pentru cateva secunde. Se duce spre aceeasi zona unde omoara un jucator ce se afla exact in zona in care se afla primul jucator omorat de la inceputul demo-ului. Foloseste in mod consecutiv duck-ul si mai omoara un jucator (headshot) ce se afla in josul pantei de sub plant site in stanga stand in acelasi colt din prima runda, se uita in mod repetat in sus spre gaurile tunelului din pod si arunca o grenada in partea din dreapta deasupra sa, acolo nefiind niciun jucator. Merge iarasi spre scari, trage intr-un coechipier crezand ca este un inamic, langa coechipier fiind un inamic, dupa care coechipierul omoara inamicul iar el continua sa urce scarile unde omoara un inamic. 

 

Runda 3: Are scor 12-1, nu cumpara nimic din shop si sta nemiscat pentru aproximativ 10 secunde, Dupa se indreapta iar spre aceeasi locatie, sta in colt cateva secunde, se uita in sus spre ambele gauri ale podului, trage intr-un inamic aflat in plant site, urca scarile si omoara un inamic langa intrarea in tunel. 

 

Runda 4: Nu cumpara nici-o arma, se indreapta iar spre panta dar de data asta intra direct in tunel si arunca o grenada in partea cealalta a podului. Odata ajuns in partea cealalata a podului omoara 2 inamici cu AK47, trage in alt jucator de dupa zid si iese prin iesirea din tunel care duce spre baza ct omorand un inamic. Se uita din colt in baza sa verifice dupa care planteaza bomba dupa cutie. Se duce sub scari si sta nemiscat pana un coechipier omoara un inamic langa scari exact inainte de a exploda bomba, bomba nu explodeaza si se schimba runda.

 

Runda 5: Nu cumpara nici-o arma, o ia iar spre locul de sub pod unde a stat in primele runde. Se uita in sus spre gaurile podului si incepe sa traga intr-un jucator din aceeasi zona ca cel din prima runda ce statea ascuns dupa un perete. Inamicul iese de dupa perete si este omorat de ZeT cu AK47. 

 

2. Nume jucator: DMH # ZeT

3. Harta: de_dustyaztec

4. Numarul total de runde: 4

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 2

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu campeaza in general.

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Nu face rush.        

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 17-1

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Mare - AK47

10. A fost utilizat meniul ESP: Da

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Apare de la inceput si se afla sub pod in colt.

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Nu as zice ca se foloseste de sunet.

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu as zice ca se foloseste de radar.

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Agresiv/Tactic.

15. Ping/fps(normal, scazut): Ridicat, ping 20/25. Fps normal.

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Da, insista pe gaurile din pod si pe zona dinspre site, o putem vedea in rundere 1, 2 si 4.

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Nu prea este atent la coechipieri.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Are bind pe duck.

19. Decizie finala: Dupa parerea mea jucatorul nu se foloseste de vreun hack/script interzis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, @ReGqUiNFelicitari pentru analiza facuta si pentru verdictul dat, acesta fiind unul corect! :ow3:

Imi place ca de aceasta data ai incercat sa detaliezi putin mai mult rundele, ci sa nu descrii doar fragurile! Dar tine minte, intotdeauna e loc de mai bine.

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> foarte bine

 

----------------------------------------

 

Ai primit lectia nr 2 - https://www1.zippyshare.com/v/YQg0arKn/file.html

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)


Edited by AjMERikk, .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Incepe de la intrare in site B folosind arma AWP, observa un inamic in baza CT si trage pe langa (in cutie) fara sa il nimereasca apoi este omorat de catre alt inamic ce venea din spate. 

 

Runda 2: Merge cu AWP in lung spre intrare baza T si sare folosind jump apoi omoara un inamic exact dupa ce trece de perete cu AWP. Foloseste in mod repetat duck-ul si merge unpic spre dreapta langa cutie apoi trage un spre intrarea in baza T inainte de a iesi un inamic de acolo dar trage prea repede si nu apuca sa il nimereasca apoi mai trage odata spre el, nu il nimereste nici de data asta, sare de cateva ori pentru a evita gloantele si schimba in Deagle vazand ca nu are nici-o sansa cu AWP, trage 3 gloante omoarandu-l prin cutie. Se indreapta catre usile ce fac intrarea catre baza T, sare si se uita prin gaura folosind scope pentru a verifica daca cineva este acolo pregatit sa traga. Un inamic se afla chiar putin mai in dreapta de gaura. Se retrage, se duce inapoi iarasi sarind cu scope si trage in usa din dreapta unde adineauri era un inamic ce putea fi observat cu ESP. Se retrage iarasi apoi se duce inpoi tragand exact in locul din colt prin perete unde se afla un inamic exact inainte ca inamicul sa plece de acolo nenimerindu-l apoi se retrage iarasi, se duce iar in partea aia si mai trage un glont prin perete exact in locul unde se afla un inamic vazut cu ESP fara sa il omoare. Face aceeasi actiune si mai trage odata prin perete, de data asta nenimerind pe nimeni, se da iara inapoi, arunca o grenada in mini tunel-ul ce duce spre baza T si se retrage in gaura. Iese iara cu AWP si se uita cu scope spre gaura din iesire apoi trage un glont prin perete exact in locul unde se afla un inamic in stanga fara sa il omoare. Mai trage un glont in perete fara a trage spre vreo tinta apoi arunca un flash spre cutie ce urmeaza sa se reflecte spre gaura intrarii spre baza T. Trage un glont in perete cu AWP (spre nici-un inamic) apoi schimba in Deagle si trage 7 gloante in locul unde a tras cu AWP. (In baza T nu mai este niciun inamic). Arunca un flash unde a aruncat si mai devreme si se retrage iarasi in gaura. Se indreapta spre site A si zareste un inamic apoi schimba in Deagle incercand sa il infrunte, neavand nici-o sansa, inamicul incepand sa traga se retrage intr-o gaura din perete si schimba in AWP, trage cu AWP in inamic incercand sa il nimereasca dar a tras prea tarziu si a tras pe langa urmand sa fie omorat.

 

Runda 3: Are AWP, sta cu tinta indreptata spre baza T prin usile de langa baza CT (unde se sta de obicei cu AWP), trage un glont nenimerind pe nimeni. Un inamic este observat prin perete, el pune tinta pe locul unde se afla inamicul si trage exact lana fara sa il nimereasca. Apoi se da putin inapoi spre perete si se intoarce pentru 2 secunde observand ca vine un flash din spre panta. Pune tinta pe gaura din usi apoi il observa pe Caen mergand spre site A si trage in el omorandul cu AWP. Se duce spre site B netrecand de usi si pune tinta prin gaura usilor spre gaura unde intri in tunel ca sa te duci in baza T. Apoi se duce iarasi spre baza CT si zareste un inamic iesind de dupa perete, trage un glont cu AWP pe langa fara sa il omoare. Schimba in Deagle, merge cu tinta spre inamic prin perete, urmand sa il omoare (headshot). Un inamic este observat prin perete, pune tinta exact pe inamic d ca este dupa cutie, el fiind afk in baza T. Un inamic iese de dupa usi, pune tinta pe el si trage omorandu-l. Trage un glont spre site B unde se afla aproximativ 3 inamici spre unul dintre ei nenimerindu-l, apoi schimba in Deagle si trage 3 gloante spre acelasi inamic prin gaura usilor fara sa il omaore nici de data asta. Pune iarasi tinta spre site B apoi omoara un inamic ce a iesit prin usi cu AWP. Schimba cu AK47, omora un inamic ce se ducea spre baza CT din spre site B. Se duce spre site B, omoara un inamic ce se afla dupa cutie. 

 

Runda 4: Are AWP, se duce si pune tinta iar spre baza T (unde se sta cu AWP), apoi trage un glont spre un inamic nenimerindu-l. Pune tinta pe culoarul ce duce de la baza T spre site A unde mai devreme se afla un inamic. Trage in cutie fara a nimeri vreun inamic, arunca o grenada, apoi nimereste un jucator in picioare ce mergea pe marginea culoarului. Schimba in Deagle, trage 5 gloante prin perete unde crede ca se afla inamicul ce se ducea spre site A. Se duce sa verifice intrare tunel in site B si se duce inapoi unde era apoi trage un glont spre baza T prin gaura dintre usi, acolo nefiind vreun inamic. Pune iar tinta in acelasi loc pe un coechipier ce se ducea in baza T. Trece prin usi, pune tinta pe un coechipier ce statea cu ctrl in colt stanga langa culoar. Se duce si sta nemiscat intr-un colt pentru cateva secunde apoi se indreapta spre site A prin culoar si trage cateva gloante aiurea prin perete. Schimba in M4A1. Trage intr-un coechipier si schimba iar in AWP. Se duce in baza T sa verifice apoi arunca 2 flash-uri aiurea prin mapa. 

 

Runda 5: Are AWP, se duce in lung catre baza T si trage un glont prin perete exact in locul unde se afla un inamic vazut cu ESP. Se duce catre gaura de intrare in mini tunel apoi sarind trage un glont prin perete exact unde se afla un inamic. Se retrage de cateva ori si trage iar prin perete cateva gloante spre inamici exact in locul unde se afla. Pana acum nu a facut nici-un frag. Pune tinta spre site A langa un inamic urmand sa fie omorat.

 

Runda 6: Are AWP, sta cu tinta spre baza T prin gaurile de la usi (unde se sta cu AWP) si trage intr-un inamic ratand. Pune tinta pe un inamic ce se afla dupa cutie si asteapta sa iese ca sa il poata omora, inamicul arunca un flash ce iil orbeste pe s1n2, trage un glont drept apoi se duce spre site B pentru a scapa de efectul flash-ului. Trage un glont cu AWP nenimerind un inamic apoi schimba in Deagle si trage cateva gloante fara a-l omora. Se duce dupa cutie si arunca o grenada. Incarca Deagle-ul, iese de dupa cutie si il omora pe inamicul de mai devreme (headshot). Se duce in site B, intra in tunel si coboara scarile intrand iar in baza CT. Omoara un inamic cu AWP ce se afla langa site A in panta. Se duce spre site A urcand panta, arunca un flash spre site, urca sus in site si trage un glont cu AWP spre scarile ce duc la culoar fara a fi vreun inamic acolo. 

 

Runda 7: Are AWP, se duce in lung catre baza T, sare si trage un glont cu AWP prin perete exact unde se afla un inamic. Mai sare odata si trage tot in acelasi loc. Pana acum nu a facut nici-un frag runda asta. Trage doua gloante aiurea prin perete. Intra spre baza T si mai trage un glont prin perete exact unde se afla un jucator. Se duce la gaura dintre usi si mai trage un glont aproape sa nimereasca un inamic ce s-a ascuns dupa cutie. Arunca o grenada si se duce in lung inapoi spre baza CT, apoi arunca un flash in baza, acolo nefiind vreun inamic. Se duce in site A, omoara un inamic de dupa cutie langa scarile ce duc in culoar (headshot) cu AWP. Coboara in baza si omoara un inamic cu AWP. Se duce spre site B si trage intr-un inamic de dupa usi in stanga cu AWP, apoi schimba cu Deagle si mai trage 3 gloante urmand ca inamicul sa fie omorat de un coechipier. Se duce spre site B aruncand un flash in mijloc pentru a-si face intrarea trage un glont prin perete neomorand pe nimeni.

 

Runda 8: Are AWP, se duce in lung catre baza T, trage 3 gloante aiurea prin perete apoi un se ascunde dupa cutie si trage intr-un inamic ce a iesit din mini tunel urmand ca inamicul sa fie omorat de un coechipier. Schimba in Deagle si trage 7 gloante aiurea prin perete. Arunca un flash in mini tunel si se orbeste singur. Se duce in site A, coboara in baza CT si runda se termina.

 

2. Nume jucator: s1n2

3. Harta: de_dust2.

4. Numarul total de runde: 8.

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 8.

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu campeaza mai deloc.

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Da, se duce prin lung catre baza T sau sta cu AWP indreptat catre baza T prin usi langa baza CT.

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Mare - AWP.

10. A fost utilizat meniul ESP: Da.

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da, se afla la intrare in site B.

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Nu cred ca se foloseste de sunet.

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu cred ca se foloseste de radar.

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): rabdator/tactic

15. Ping/fps(normal, scazut): Nu stiu.

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Insista pe peretele din mini tunel ce duce spre baza T langa lung, putem vedea in rundele 2, 4, 5, 7 si 8.

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Este atent la coechipieri cand nu raman multi inamici pe harta, in general sta cu tinta pe ei pentru cateva secunde.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Are bind pe duck.

19. Decizie finala: Jucatorul s1n2 se foloseste de wall-hack.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, @ReGqUiN! Felicitari pentru analiza facuta, imi place faptul ca analizezi rundele in detaliu, insa, jucatorul in speta, este curat. Verdictul tau este unul gresit.

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> suficient

 

 

 

----------------------------------------

 

Ai primit lectia nr 3 - https://www105.zippyshare.com/v/GLNHb4i8/file.html

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

 

Runda 1: Are AK47, este pe culoar, iese de dupa zid si trage intr-un jucator. Iese din culoar si arunca un Flash in timp ce un inamic se vede venind spre iesire. Intra inapoi in culoar, se pune pe duck si omoara un inamic. Incarca arma si o grenada este aruncata spre locul unde se afla suspectul. Trage in dreapta spre un jucator, revine in culoar si omoara un inamic (headshot). Arunca o grenada in lung si trage intr-un inamic prin perete. Trage iarasi intr-un alt inamic prin perete dinspre capatul culoarului. Arunca un Flash. Se uita de mai multe ori in ambele iesiri din culoar si este omorat de un inamic. Runda se termina si suspectul are scorul 38 - 10.

 

Runda 2: Are AWP, urca scarile si se duce spre culoar, intra in lung si pune tinta pe o iesire dintr-o camera urmand sa fie omorat de un inamic.

 

Runda 3: Are AK47, se duce spre aceeasi locatie trage spre un inamic si se retrage incarcand arma. Coboara in baza si se duce pe cealalta cale, prin portile de lemn. Trage intr-un inamic ce se afla la iesire si este omorat. Are scor 38 - 12.

 

Runda 4: Are AK47, se duce iarasi spre culoar urcand scarile, dar de data asta o ia direct inainte cu mult curaj tragand in cativa inamici. Se duce la fereastra si face un frag. Sare pe cutie si pune tinta pe un inamic ce se afla dupa cutie apoi iese tragand cu glock. Este omorat.

 

2. Nume jucator: anto

3. Harta: de_bretonia

4. Numarul total de runde: 4

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 2

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu campeaza.

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Nu face rush.

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 40

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Mare - AK47 / AWP

10. A fost utilizat meniul ESP: Da.

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da, se afla pe culoar.

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Nu se foloseste de sunet.

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu se foloseste de radar.

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Moderat / Tactic

15. Ping/fps(normal, scazut): normal

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Insista pe capatul culoarului.

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Nu este atent la coechipieri.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Duck.

19. Decizie finala: Suspectul se foloseste de wall-hack.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, @ReGqUiN !  Felicitari pentru analiza facuta si verdictul dat :ow3:

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> foarte bine

 

------------------------------

 

Ai primit lectia nr 4 - https://www46.zippyshare.com/v/uoL5f9mM/file.html

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

 

Runda 1: Are M4A1, arunca o grenada in tunel si se retrage. Intra cu duck in tunel, se uita in stanga si in dreapta si face un frag. Se duce spre site B si mai face un frag tot in tunel. Se duce la usi si incepe sa traga in mai multi inamici din Baza CT, in final reusind sa faca un frag. Se duce inapoi in site B si planteaza bomba dupa care se duce in pastila si este atent la intrarile in site. Runda se termina.

 

Runda 2: Are tot M4A1, se duce in aceeasi directie, intra in tunel si se indreapta spre site B aruncand un flash in site. Face un frag (headshot) urmand sa fie omorat. 

 

Runda 3: Are tot M4A1, se duce spre aceeasi directie, intra in tunel si se indreapta spre site B. Arunca o grenada in site si se duce scari catacombe, trage intr-un inamic si se retrage sa scoata amortizorul. Arunca o grenada si reuseste sa faca un frag, omoranduse si pe el in acelasi timp.

 

Runda 4: Are M4A1, se duce iar spre tunel si arunca un flash in site urmand sa fie omorat.

 

Runda 5: Are M4A1, se duce iar spre tunel si arunca un flash in site. Se duce usi si face un frag in Baza CT urmand sa fie omorat. Scor: 36 - 11.

 

Runda 6: Are M4A1, se duce iar spre tunel, se ascunde dupa cutie, primeste un flash dupa care face un frag. Trage de mai multe ori spre un inamic din usi, arunca o grenada si un coechipier ii ia fragul. Revine in tunel si trage spre Baza T unde se afla cativa inamici. Se retrage, arunca un flash dupa care face un frag. Mai face un frag la intrarea in tunel din Baza t si arunca un flash. Mai face un frag (headshot). Scor: 40 - 11.

 

Runda 7: Are M4A1, se duce iar spre tunel si arunca doua flashuri in site urmand sa fie omorat.

 

2. Nume jucator: SnaKeZ

3. Harta: de_dust2

4. Numarul total de runde: 7

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 1

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu campeaza.

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Nu face rush.

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 40.

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Mare - M4A1.

10. A fost utilizat meniul ESP: Da.

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da, se afla la intrarea in tunel din Baza T.

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Nu se foloseste de sunet.

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu se foloseste de radar.

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Moderat / Tactic.

15. Ping/fps(normal, scazut): Normal.

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Insista pe site B.

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Nu este atent la coechipieri.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Duck.

19. Decizie finala: Jucatorul SnaKeZ nu se foloseste de wall-hack sau alte hack-uri interzise. Curat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, @ReGqUiN! Felicitari pentru analiza facuta, imi place faptul ca analizezi rundele in detaliu, insa, jucatorul in speta, este curat. Verdictul tau este unul gresit.

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> suficient

 

Runda 1: Suspectul se duce b si verifica cateva poziti, cand sa intre spre b se opreste brusc se da unpic in spate si iasa direct pe jucator.Mai omoara un jucator CT base apoi planteaza bomba si runda se sfarseste.
Runda 2: Din nou suspectul merge B verificand tunelul intra in b unde il omoara un CT intra spre b si este omorat.
Runda 3: Din nou spre site-ul b unde apropae da sa intre dar se intoarce kata si incepe sa se bata cu un CT. Se retrage arunca o grenada si moare atat el cat si inamicul.
Runda 4: La fel merge b cu un flash intra vede un ct in site trage in el dar este omoarat si runda se incheie.
Runda 5: Merge b cu un flash intra verifica pit ignorand pastila si site si merge direct Ct unde este omorat si runda ia sfarsit.
Runda 6: DIn nou spre site-ul b cu un flash se ascunde dupa cutie luand flash din partea celor de la CT iara un inamic intra spre tunele unde acesta avand un moment suspect in care se intorce direct pe el. Intradevar acelea a facut unpic de pasi dar nu cred ca a fost sunet deoarece nu se aude nimic din cauza celor care se bat spre mid.Apoi iesind direct pe poarta dinspre mid unde era un CT, apoi mergand in spate spre baza T unde veneau 3 CT si runda se incheie omorandui pe toti 3.
Runda 7: Din nou b de data asta se opreste in mod ciudat la inceputul tuneluilui deoarece un CT statea in stanga intra inspre site cu tinta pe CT din site iara apoi este omorat.

 

-------------------------------------

 

Ai primit lectia nr 5 - https://www39.zippyshare.com/v/Sf7om24L/file.html

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

 

Runda 1: Sta cateva secunde in BAZA TERRO fara sa se miste apoi pleaca cu GLOCK spre MUNTE dupa care este omorat.

 

Runda 2: Are AK47 si Deagle, se duce iar spre MUNTE si face un FRAG (headshot). Se duce SCARI si mai face un FRAG in SITE x1 dupa care se duce la BALCON si face FRAG iarasi pe 2 jucatori din BAZA CT. Se duce HAMBAR, urca sus la etaj si se termina runda.

 

Runda 3: Are AK47, se duce ANTICAMERA, intra pe USA si este omorat.

 

Runda 4: Se duce spre MUNTE, urca SCARILE si se termina demo-ul.

 

2. Nume jucator: NOSTEAM

3. Harta: de_nuke_rarea.

4. Numarul total de runde: 4.

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 0.

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu campeaza.

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Da, Munte spre Scari.

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 12.

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): Mare - AK47.

10. A fost utilizat meniul ESP: Da.

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da, se afla langa SCARI in SITE x1.

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Nu se foloseste de sunet.

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): Nu se foloseste de radar.

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Moderat.

15. Ping/fps(normal, scazut): Normal.

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Nu insista pe nici-o zona.

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Nu este atent la coechipieri.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Duck.

19. Decizie finala: Jucator-ul NOSTEAM este curat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, @ReGqUiN !  Felicitari pentru analiza facuta si verdictul dat :ow3:

 

Calificativul tau pentru aceasta lectie -> foarte bine

 

------------------------------

 

Ai primit lectia nr 6 - https://www76.zippyshare.com/v/yoOUCfsH/file.html

 [Timp pana DUMINICA sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.