Jump to content
Sign in to follow this  
007 ✔

Elev sTrong [Lectia Nr. 3]

Recommended Posts

0LQupPq.pngCunostinte la momentul aplicarii: Ridicata

0LQupPq.pngPrenume: Andrei

0LQupPq.pngNick-name: @sTrong

0LQupPq.pngProfil steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198890291167/

0LQupPq.pngVarsta: 18 ani

0LQupPq.pngVechime: 4 ani, dar cs joaca de 8 ani.

0LQupPq.pngAlte experiente in proiecte de tip AMX School: Da

0LQupPq.pngMod preferat de joc: Public.

 

Profesor: @Tweedle

 

Adaugari(exemplu: recomandari din partea unui membru OW/membrul a mai fost in OW School/server partener/etc): -

 

0LQupPq.pngModel analiza demo

(pentru copy-paste + completare obligatorie)

1. Analiza rundelor

Runda 1: 

Runda 2: 

Runda x: 

2. Nume jucator: 

3. Harta: 

4. Numarul total de runde: 

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 

6. Campeaza(d.p.d.v general): 

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): 

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5): 

10. A fost utilizat meniul ESP: 

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: 

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): 

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante): 

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): 

15. Ping/fps(normal, scazut): 

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): 

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): 

18. Are binduri(ex autobuy, duck):

19. Decizie finala: 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, @sTrong Ai primit lectia nr 1 -http://www.girlshare.ro/3769815053.4

 [Timp pana MARTI sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)?

- Completeaza chestionarul pe baza celor de mai sus.

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: Runda 1 nu s-a vazut nimic suspect.

Runda 2: Runda 2, pe lung a primit un  flash si el inca tinea tinta unde iesea player-ul,  ma rog poate aici o fi incepator, dupa la porti in T-Spawn a tinut tinta prin perete dupa Tero si a iesi prefire pe el

Runda x:  In runda 3 era cineva dupa porti la T-Spawn in stanga si a pus tinta pe el si a tras fix unde era el. 

2. Nume jucator: sugar

3. Harta: de_dust2

4. Numarul total de runde: 4

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii):  3

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu, nu campeaza.

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are):  Da, face rush. Se duce pe long, asteapta sau scoate pe cineva daca vine push pe long, si dupa se duce in baza tero. In runda 2 s-a retras 

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 8

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5):  Mare, AWP

10. A fost utilizat meniul ESP:  Da, a fost.

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da, la intrare pe lung din CT

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Nu

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante):  Nu

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Agresiv

15. Ping/fps(normal, scazut):  Normal

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): In toate rundele se poate remarca cum pusheaza tare long-ul.

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante): Nu, nu este.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Nu, nu are.

19. Decizie finala: Player-ul are wall.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, @sTrong

 

Runda 1: Runda 1 nu s-a vazut nimic suspect.

Runda 2: Runda 2, pe lung a primit un  flash si el inca tinea tinta unde iesea player-ul,  ma rog poate aici o fi incepator, dupa la porti in T-Spawn a tinut tinta prin perete dupa Tero si a iesi prefire pe el

Runda x:  In runda 3 era cineva dupa porti la T-Spawn in stanga si a pus tinta pe el si a tras fix unde era el. 

 

Ai raspuns corect la aceasta lectie, felicitari! Ai trecut la cea de a doua lectie.

 

 @sTrong Ai primit lectia nr 2 - http://www.girlshare.ro/3769825614.5

 [Timp pana LUNI la 20:17 sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra demo-ului. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)?

- Completeaza chestionarul pe baza celor de mai sus.

 

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1:  Prima runda, se duce pe B, campeaza sus in apartamente, da un HE cand se apropie cineva si dupa un flash, nimic suspect pana aici, poate avea sunet. Dupa da un al2-lea flash unde tero s-a auzit cum venea spre el de la scari, s-a folosit de sunet, dupa a auzit 2 tero ca urca pe scari, a inceput sa traga in perete, a incercat sa dea un pick la scari acolo, probabil credea ca inca nu au urcat. Dupa ce a dat pick a omorat pe cineva lipit de peretele din dreapta. Dupa un tero a venit push (Tropaind), deci a fost auzit, el tinea tinta la cap nu l-a omorat, s-a retras in groapa unde il astepta cu tinta la cap sa iasa din apartamente, unde a omorat tero si a castigat runda.

Runda 2: Runda 2 se duce tot pe B in apartamente, l-a auzit pe tero cand se apropia si a aruncat un flash undeva in spatele inamicului (adica a luat jumatate de flash) nimic suspect nici aici pentru ca totul s-a auzit doar ca nu a fost sigur pe el cand sa dea flash-ul asa ca tero a dat push, dar a fost omorat. A aruncat o grenada in apps (acolo nu era nimeni) dupa a auzit pe cineva pe mid, a asteptat cu tinta jos acolo langa cutii sa iasa dar brusc a venit cineva dupa "second mid" ceea ce daca avea wall il vedea usor si-l astepta acolo cu tinta, tero ala voia sa planteze si l-a omorat dupa care s-a intros inapoi in apartamente, l-a auzit pe ala pe mid, s-a intors dupa el, ala a murit, s-a retras in groapa, a venit unu din CT si a incercat sa traga dupa el dar l-a omorat dupa a mai iesit unu din libraria de la CT tragand dupa cineva dupa mid probabil dar cand a inceput sa traga era mort deja

Runda x: Nu a fost o a3-a sau mai multe runde.

2. Nume jucator: adad

3. Harta: de_inferno

4. Numarul total de runde: 2

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii):  0

6. Campeaza(d.p.d.v general):  Da, in B si apartamentele din B

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are): Nu, nu face. Campeaza apps

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 16

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5):  Mare-Ak47

10. A fost utilizat meniul ESP: Da

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da, in site A, da defuse la bomba.

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): Da, cand cineva este la o distanta apropiata. Am dat volumul la 1 sa aud. Si da, se auzea perfect si el se ducea dupa cum se auzea

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante):  Da, in prima runda cand s-a retras in groapa, avea un coechipier in spate cu AWP care l-a dublat cand a venit celalat tero push.

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Defensiv in mare parte. Se poate observa pe tot demo-ul.

15. Ping/fps(normal, scazut): Ping-ul nu s-a aratat in demo.. nici cu "togglescore", dar dupa cum se misca.. banuiesc ca unul scazut.

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Insista mult pe site-ul B

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante):  Da,, in prima runda in apps cand este dublat, stia ca are pe cineva in spate si statea duck dupa cutie.

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Are duck pe rotita, si un bind care scrie "/me" probabil sa-l ajute sa vada cat DMG a dat. Si autobuy de armura+gloante+grenazi.

19. Decizie finala:  Este curat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, @sTrong

 

Runda 1:  Prima runda, se duce pe B, campeaza sus in apartamente, da un HE cand se apropie cineva si dupa un flash, nimic suspect pana aici, poate avea sunet. Dupa da un al2-lea flash unde tero s-a auzit cum venea spre el de la scari, s-a folosit de sunet, dupa a auzit 2 tero ca urca pe scari, a inceput sa traga in perete, a incercat sa dea un pick la scari acolo, probabil credea ca inca nu au urcat. Dupa ce a dat pick a omorat pe cineva lipit de peretele din dreapta. Dupa un tero a venit push (Tropaind), deci a fost auzit, el tinea tinta la cap nu l-a omorat, s-a retras in groapa unde il astepta cu tinta la cap sa iasa din apartamente, unde a omorat tero si a castigat runda.

Runda 2: Runda 2 se duce tot pe B in apartamente, l-a auzit pe tero cand se apropia si a aruncat un flash undeva in spatele inamicului (adica a luat jumatate de flash) nimic suspect nici aici pentru ca totul s-a auzit doar ca nu a fost sigur pe el cand sa dea flash-ul asa ca tero a dat push, dar a fost omorat. A aruncat o grenada in apps (acolo nu era nimeni) dupa a auzit pe cineva pe mid, a asteptat cu tinta jos acolo langa cutii sa iasa dar brusc a venit cineva dupa "second mid" ceea ce daca avea wall il vedea usor si-l astepta acolo cu tinta, tero ala voia sa planteze si l-a omorat dupa care s-a intros inapoi in apartamente, l-a auzit pe ala pe mid, s-a intors dupa el, ala a murit, s-a retras in groapa, a venit unu din CT si a incercat sa traga dupa el dar l-a omorat dupa a mai iesit unu din libraria de la CT tragand dupa cineva dupa mid probabil dar cand a inceput sa traga era mort deja

 

Ai raspuns corect la aceasta lectie, felicitari! Ai trecut la lectia cu numarul 3.

 

Vei primi lectia cu numarul 3 in decursul zilei de maine.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sTrong Ai primit lectia nr 3 - http://www.fileshare.ro/e3427106002

                                                  

 [Timp pana LUNI la 20:42 sa raspunzi la lectie]

 

Ceea ce ai tu de facut:

- Ofera o analiza asupra celor doua demo-uri. Suna simplu, corect? Totusi, trebuie sa respecti cateva criterii:

Analiza trebuie sa contina explicatii precise ale momentelor relativ-suspecte, dar si detalii care sa sugereze stilul jucatorului.

Ceea ce trebuie sa urmarim in mod special este daca jucatorul s-a folosit de elementele hartii pentru a ii fi facilitat jocul, stie sa folosesca cum trebuie jump-ul? Dar duck-ul? Are un stil agresiv? Respecta o anumita ruta (obligatoriu sa specifici rutele/caile utilizate mai mult decat o singura data)? Dar un anumit tipar (arunca grenada excesiv intr-un loc anume? apasa un anumit perete (si ce denumire are acest lucru, cand tragi printr-un perete)? Cata atentie ofera inamicilor? Dar coechipierilor? Sunt momente suspecte de aim (daca da, analizeaza glont cu glont momentele)? Dar de wall (am scris mai devreme)?

- Completeaza chestionarul pe baza celor de mai sus.

 


Edited by Tweedle, .

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Analiza rundelor

Runda 1: La inceput isi cumpara (sau e vip free si are vipmenu) awp, grenazi, kit si armura, observam ca are dublu jump, sare pe short, se duce push in T spawn probabil erau 2 afk si a tras exact in cineva dupa care si-a luat cap cu automata.

Runda 2:  Runda a 2-a lafel, aceleasi "cumparaturi" si se duce pe short rush, lafel ca in prima runda a dat un hit la tero prin perete, si dupa ce i-a dat un hit avea scope-ul negru, deci nu putea sa-l vada pe cel de jos care a trecut dupa care s-a retras sa incarce glontele la awp, un tero era la top mid a iesit direct pe el si l-a omorat. Dupa care continua sa traga PRIN CUTIE dupa cel din T spawn, cu tinta perfecta pe el dupa care l-a omorat. S-a retras pe short sa incarce iar glontele si intre timp un Tero a iesi pe mid din T spawn (Cat timp el reincarca) si a iesit fix pe el.

Runda 3: A facut lafel ca in rundele anterioare, aceleasi "cumparaturi" se duce push pe mid, trage prin cutie in T spawn pe cap si omoara Tero, din prima. Intre timp unu voia sa intre pe long, a intrat cred ca pana la cutiile alea, apoi el s-a intors pe site A. Se duce pe long, se aud tero ca au intrat pe short in A, tero a intrat si a incercat sa faca un "Flick" dar nu a iesit, dupa tero s-a retras putin in sa incarce si venea cu shift-ul, dupa el tinea tinta fix unde venea tero cu capul.. si l-a omorat. Dupa care s-a retras pe long in pit, tero s-a aratat putin si el a tras prin perete (ce-i drept l-a vazut inainte) dupa se retrage in pit de tot, iese cu tinta pusa si asteapta fix la cutie unde urma tero sa iasa.

Runda 4: Se duce pe short cu Ak47 de data asta, se apropie de un tero care era afk la portile long din t spawn, si a intrat cu shift cu tinta pe capul lui (PRIN PERETE) dupa care s-a dus long si a omorat un tero pe la spate, alt tero venea spre el ( nu se auzea) si s-a bagat dupa cutie tero il astepta la  colt pe long si a iesit tragand pe el. Dupa, alt tero venea dupa long si el a fugit in CT in timp ce se ducea in CT el se tot uita in spate sa vada cat de aproape este tero de el, se apropie tero si iese tragand ( Si a spus si un tero ca este in spate, un fel de info).

Runda 5: Se duce pe long de data asta cu Ak47, tero se duc pe short, unu s-a intors sa traga in el, l-a omorat si unu din T spawn a venit push cu SHIFT-ul si el a iesit tragand pe el dupa s-a dus pe short, l-a scot pe unu care se uita in jos si unu era in CT, ce-i drept s-a auzit cand tragea si tero s-a dus in spate unde e cam intuneric, nu vezi bine.. si l-a omorat

Runda 6: Se duce pe short, cu Ak47, un tero asteapta acolo si el iese sarind si tragand si s-a incheiat demo.

2. Nume jucator:  halleN.

3. Harta: de_dust2x2

4. Numarul total de runde:  6

5. Numarul total al rundelor suspecte(cu momente suspecte/acuzatorii): 5

6. Campeaza(d.p.d.v general): Nu, se duce rush.

7. Face rush(daca "da" ce traiectorii are):  Da, face pe short si pe long.

8. Care este numarul cel mai mare de fraguri obtinut: 10

9. Arma principala utilizata(tipul de pistol, de arma mare/mica, ex: Mare - m4a1, Mica UMP-5):  Mare, Ak47 si AWP

10. A fost utilizat meniul ESP: Da

11. Jucatorul apare de la inceputul demoului? Daca da, in ce zona se afla acesta: Da, pe site in A

12. Se foloseste de sunet(cand, in ce momente importante): In runda a 4a cand au intrat pe short. Si in a5a cand trage in CT, se auzeau gloantele

13. Se foloseste de radar(cand, in ce momente importante):  Nu

14. Stilul de joc(tactic, agresiv, rabdator, moderat, camper, defensiv -- de specificat si in ce momente se observa): Moderat si putin agresiv,

15. Ping/fps(normal, scazut):  Normal

16. Insista pe o zona anume(in ce runda putem remarca): Short si long

17. Este atent la coechipieri(cand, in ce momente importante):  Nu

18. Are binduri(ex autobuy, duck): Da, de duck pe rotita.

19. Decizie finala:  Are wall.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.