Jump to content
Sign in to follow this  
Busky

Notele patch-ului 10.6

Recommended Posts

Salutare, odrasle terestre.

În acest patch, îl întâmpinăm pe noul și șiretul Wukong și actualizăm sistemul de alcătuire a echipelor, astfel încât să avem mai puține meciuri dezechilibrate din punct de vedere al jucătorilor auto-distribuiți. Detaliile sunt mult mai interesante decât explicația succintă pe care v-o pot oferi aici, așa că citiți informațiile de mai jos!

De asemenea, venim cu a treia rundă de modificări pentru junglă ale campionilor care nu sunt jungleri, plus modificări suplimentare ale sistemelor, pentru a continua să-i ajutăm pe campionii de pe culoarul de sus să fie o amenințare pe toată durata meciului.

Patch_10_6_Infographic_1080x1080-rum.jpg

 

Anivia.pngANIVIA
Crește durata ''Degerăturii'' de pe R.

Facem o mică modificare de consecvență pentru durata debuff-ului ''Degerătură'' al Aniviei (cel care dublează daunele E-ului) aplicat de supremă, astfel încât toate formele sale din setul ei să îl aplice în mod consecvent.

  • R – FURTUNĂ GLACIALĂ
  • DURATĂ ÎNGHEȚ 2 secunde ⇒ 3 secunde (Acum este la fel ca durata înghețului de pe Q, ''Îngheț fulgerător''.)

 

Aphelios.pngAPHELIOS
Scad vindecarea nativă a ''Severum'' și daunele native ale ''Infernum'' împotriva minionilor. Scad daunele îmbunătățite ale ''Crescendum''.

Aphelios continuă să domine în meciurile profesioniste. Scădem și mai mult puterea mecanicilor pe care jucătorii profesioniști le apreciază mai mult decât jucătorii de la alte niveluri de îndemânare.

  • Q_Severum.jpg''SEVERUM'', PISTOLUL-COASĂ

NATIV – VINDECARE RENĂSCUTĂ 8-25% (la nivelurile 1-18) din daunele provocate ⇒ 3-20% (la nivelurile 1-18) din daunele provocate

  • Q_Infernum.jpg''INFERNUM'', ARUNCĂTORUL DE FLĂCĂRI

NATIV – DAUNE AOE INCENDIARE ÎMPOTRIVA MINIONILOR 45% (la nivelul 9) din daunele AoE ⇒ 30% (la nivelul 9) din daunele AoE

  • Q_Crescendum.jpg''CRESCENDUM'', ARMA CHAKRAM

DAUNE ÎMBUNĂTĂȚITE DIN ATACURI DE BAZĂ CU ARMA CHAKRAM 30-173% din daunele totale din atac ⇒ 24-164% din daunele totale din atac

 

DARIUS
Scad daunele bonus din W; costul abilității crește. Costul lui E crește inițial, dar scade în funcție de nivelul abilității.

Darius întrece măsura după toate modificările pentru culoarul de sus și obiectele luptătorilor. Îi dăm un mic nerf, care pune accent pe creșterea importanței ''Reținerii'' ca decizie strategică.

  • DariusNoxianTacticsONH.pngW – LOVITURĂ PARALIZANTĂ

DAUNE FIZICE BONUS 50/55/60/65/70% din daunele totale din atac ⇒ 40/45/50/55/60% din daunele totale din atac
COST 30 mană ⇒ 40 mană

  • DariusAxeGrabCone.pngE – REȚINERE

COST 45 mană ⇒ 70/60/50/40/30 mană

 

Draven.pngDRAVEN
W-ul oferă un bonus mai mare la viteza de mișcare, care scade în timp.

Creștem o parte din puterea lui Draven într-un mod de care jucătorii experimentați ai lui Draven pot profita, astfel încât să se descurce mai bine la nivelurile mai ridicate de îndemânare. 

  • DravenFury.pngW – ATAC SÂNGEROS

VITEZĂ DE MIȘCARE CARE SCADE ÎN TIMP 40/45/50/50/60% ⇒ 50/55/60/65/70%

 

Garen.pngGAREN
Primește mai puțină rezistență de bază la magie per nivel. Scade raportul loviturilor critice de pe E.

Diversitatea build-urilor lui Garen a crescut, dar nu pe cât ne-am fi dorit, așa că reducem anumite atribute pentru a continua tendința sa spre build-uri bazate pe daune. În plus, e foarte puternic în acest moment.

  • ATRIBUTE DE BAZĂ

CREȘTERE REZISTENȚĂ LA MAGIE 1,25 ⇒ 0,75

  • GarenE.pngE – JUDECATĂ

RAPORT LOVITURI CRITICE 50% ⇒ 33%

 

Hecarim.pngHECARIM
Crește durata terifierii de pe R.

Îl încurajăm pe Hecarim să-și asume mai multe riscuri prin aruncările în luptă de la rază maximă. 

  • HecarimUlt.pngR – MĂCELUL UMBRELOR

DURATĂ TERIFIERE 0,75-1,5 secunde (în funcție de distanța parcursă) ⇒ 0,75-2 secunde (în funcție de distanța parcursă)

 

Kayn.pngKAYN
Spre sfârșitul jocului, crește viteza cu care pasiva adună sferele.

În patch-ul trecut am ajustat modul în care Kayn adună sfere, dar timpii săi de transformare s-au mutat mai spre sfârșitul meciului, așa că îi mutăm din nou mai aproape de unde erau. 

  • Kayn_Passive_Primary.pngPASIVĂ – COASA DARKIN

VITEZĂ DE ADUNARE SFERE În minutele 10-13, Kayn își va crește viteza de adunare a sferelor cu 15%, valoare care va crește progresiv de-a lungul duratei.

 

Kindred.pngKINDRED
Primește mai multe daune de bază din atac per nivel și își regenerează mai multă mană. W-ul reface mai multă viață. Crește vindecarea lui R.

Kindred are nevoie de niște buff-uri. Din moment ce Mielul și Lupul au fost puțin cam slabi în ultimul timp, le oferim un stimulent sub formă de vindecare și creștere per nivel. 

  • ATRIBUTE DE BAZĂ

INDICE CREȘTERE DAUNE DIN ATAC 2,26 ⇒ 2,5
REGENERARE MANĂ 6,972 ⇒ 7

  • KindredW.pngW – FRENEZIA LUPULUI

REFACERE VIAȚĂ 32-100 (la nivelurile 1-18) în funcție de viața lipsă ⇒ 49-100 (la nivelurile 1-18) în funcție de viața lipsă

  • KindredR.pngR – LINIȘTEA MIELULUI

VINDECARE 200/250/300 ⇒ 250/325/400

 

Morgana.pngMORGANA
Crește viteza de mișcare de bază. Crește valoarea scutului oferit de E la nivelurile mici.

Aceste buff-uri o vizează în special pe Morgana în rolul de suport, deoarece pe culoarul de mijloc e acolo unde am vrea. 

  • ATRIBUTE DE BAZĂ

VITEZĂ DE MIȘCARE 330 ⇒ 335

  • MorganaE.pngE – SCUT NEGRU

SCUT 60/120/180/240/300 ⇒ 80/135/190/245/300

 

Ryze.pngRYZE
Crește regenerarea de bază a manei per nivel. Cresc daunele din W la nivelurile mari.

Vrem să gestionăm prezența lui Ryze în meciurile profesioniste și să ne asigurăm că nu domină complet alegerile jucătorilor, însă la finalul jocului nu este pe atât de puternic pe cât ar putea. Îi întărim poziția drept unul dintre regii nivelului 18, pentru ocaziile în care meciurile ajung până acolo. 

  • ATRIBUTE DE BAZĂ

INDICE CREȘTERE REGENERARE MANĂ 0,8 ⇒ 1

  • RyzeW.pngW – ÎNCHISOAREA RUNELOR

DAUNE 80/100/120/140/160 ⇒ 80/110/140/170/200

 

Senna.pngSENNA
Scad daunele pasive din atac per suflet; timpul de reactivare al Negurii scade acum în funcție de nivel.

Senna în rolul de suport este momentan prea puternică, în special când este însoțită de campioni tanc defensivi. Scădem valoarea sufletelor, precum și ritmul de apariție al acestora, astfel încât Senna să nu-și poată hărțui constant adversarii de pe culoar – ceva ce are ocazia să facă mult prea frecvent când are un tanc care să o protejeze. 

  • Senna_Passive.Senna.pngPASIVĂ – CĂINȚĂ

DAUNE DIN ATAC PER SUFLET 1 ⇒ 0,75
NATIV – TIMP DE REACTIVARE SUFLET SLĂBIT 4 secunde ⇒ 6/5/4 secunde (la nivelurile 1/6/11)

 

Shaco.pngSHACO
Scad daunele de bază din atac ale clonei de pe R.

Shaco AD este puțin prea puternic în acest moment, așa că am vrea să-i dăm un ușor nerf.

  • HallucinateFull.pngR – HALUCINAȚIE

DAUNE DE BAZĂ DIN ATAC CLONĂ 75% daune totale din atac ⇒ 60% daune totale din atac

 

Soraka.pngSORAKA
Crește vindecarea ''Vigorii'' de pe Q, crește viteza de mișcare bonus.

Redăm o parte din putere ''Chemării stelelor'', acum că Soraka pe culoarul de sus nu mai rupe timpul și spațiul în calea ei.

  • SorakaQ.pngQ – CHEMAREA STELELOR

VINDECARE TOTALĂ ''VIGOARE'' 40/50/60/70/80 (+0,3 puterea abilităților) ⇒ 50/60/70/80/90 (+0,3 puterea abilităților)
VITEZĂ DE MIȘCARE BONUS 10-20% ⇒ 15-25%

 

TwistedFate.pngTWISTED FATE
Cresc rapoartele din puterea abilităților pentru cărțile albastre și roșii de pe W.

Acum aveți ceva mai multe motive să vă folosiți pachetul în mod diferit la sfârșitul meciului. 

  • PickACard.pngW – ALEGE O CARTE

RAPORT AP CARTE ALBASTRĂ 0,5 puterea abilităților ⇒ 0,9 puterea abilităților
RAPORT AP CARTE ROȘIE 0,5 puterea abilităților ⇒ 0,6 puterea abilitățilo

 

Urgot.pngURGOT

Încetinirea de pe Q durează mai mult. Amețirea de pe E durează mai mult.

Dat fiind că ''Epurarea'' e abilitatea pe care Urgot o crește prima dată în nivel, celelalte se pot simți destul de nesatisfăcătoare. Aceste mici buff-uri ale potențialului de control al maselor vor spori măsura în care Urgot poate depinde de acest combo, chiar și prin tenacitate. 

  • UrgotQ.pngQ – ȘARJĂ COROZIVĂ

DURATĂ ÎNCETINIRE 1 secundă ⇒ 1,25 secunde

  • UrgotE.pngE – DISPREȚ

DURATĂ AMEȚIRE 0,75 secunde ⇒ 1 secundă

 

Veigar.pngVEIGAR

Are mai multe daune de bază din atac și armură și primește mai multe daune din atac per nivel. Cresc daunele de bază din Q.

Buff-uri mici pentru micuțul nostru.

  • ATRIBUTE DE BAZĂ

DAUNE DIN ATAC 50,71 ⇒ 52
INDICE CREȘTERE DAUNE DIN ATAC 2,625 ⇒ 2,7
ARMURĂ 22,55 ⇒ 23

  • VeigarBalefulStrike.pngQ – UNDĂ MALEFICĂ

DAUNE DE BAZĂ 70/110/150/190/230 ⇒ 80/120/160/200/240

 

Xerath.pngXERATH
Crește amplificarea daunelor în centrul W-ului. Cresc daunele per lovitură din R la nivelurile mari.

Vrem să creștem puterea abilităților orientate pe o țintire precisă, pentru a-i recompensa pe acei jucători ai lui Xerath care lovesc la fix.

  • XerathArcaneBarrage2.pngE – OCHIUL DISTRUGERII

AMPLIFICARE DAUNE ÎN CENTRU 50% creștere ⇒ 66,7% creștere

  • XerathLocusOfPower2.pngR – RITUAL EZOTERIC

DAUNE PER LOVITURĂ 200/240/280 (+0,43 puterea abilităților) ⇒ 200/250/300 (+0,45 puterea abilităților)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.