Jump to content
Sign in to follow this  
Glitch™

Informatii despre patch-ul 10.8

Recommended Posts

În acest patch, continuăm cu modificările mecanicii de direcționare a resurselor și lansăm câteva modificări mai mari în junglă, care ar trebui să ajute la stabilirea ritmului, în special în ceea ce privește impactul de la începutul jocului. Reducem puțin impactul gank-urilor asupra inamicilor și le oferim junglerilor un flux de experiență mai stabil de la mijlocul jocului până la sfârșitul acestuia. Aceste ajustări ar trebui să vă ajute să vă reveniți și să vă stabilizați în urma problemelor suferite la început. Alături de acestea, îi ajutăm pe jucătorii care nu își hiper-optimizează traseul prin junglă, oferindu-le puțin timp să respire prin niște rezistență suplimentară, astfel încât să nu fie mereu pedepsiți pentru că suferă puțin prea multe daune din partea unui vultur.

Adăugăm și câteva modificări calitative pentru lucruri cum ar fi cronometrele abilităților campionilor, astfel încât să indice mai bine timpul de folosire sau de îmbunătățire al abilității sau pentru Platforma de antrenament. Nu le ratați!

 

✪ ACTUALIZĂRI ÎNTRE PATCH-URI

 

Ornn.png  BUG ELIMINAT E, ''ASALT INCANDESCENT'': Ornn nu mai poate trece prin teren sau ziduri atunci când își folosește abilitatea de pe E, ''Asalt incandescent'' chiar lângă terenul sau zidul respectiv.

 

✪ SCHIMBĂRILE-CHEIE ALE PATCH-ULUI

 

ro_ro_Patch-10.jpg

Skin-urile Morgana din sabat, LeBlanc din sabat, Zyra din sabat și Zyra din sabat (ediția ''Prestigiu'') vor fi disponibile pe 16 aprilie 2020.

 

✪ CAMPIONI

 

hIUzGF1.png

 

The_Hitman_and_the_Seer.png PASIVĂ – ASASINUL ȘI CLARVĂZĂTOAREA

  • ELIMINAT PENETRARE ARMURĂ BONUS Aphelios nu mai primește 3/6/9/12/15/18% penetrare a armurii bonus.

  • NOU LETALITATE Acum Aphelios primește 2/4/6/8/10/12 letalitate.

 

Weapons_of_the_Faithful.png Q – ARMA CREDINȚEI

 

  • AJUSTAREA NIVELULUI PENTRU DAUNE DE BAZĂ ȘI TIMPI DE REACTIVARE: Daunele de bază și timpii de reactivare ai activelor armelor lui Aphelios se ajustează între nivelurile 1-9 ⇒ nivelurile 1-13.
  • RAPORT DAUNE AD ''LUNĂ'' 0,6 daune bonus din atac ⇒ 0,42-0,6 (la nivelurile 1-13) daune bonus din atac
  • RAPORT DAUNE AD ''ASALT'' 0,3 daune bonus din atac ⇒ 0,21-0,3 (la nivelurile 1-13) daune bonus din atac
  • RAPORT DAUNE ''ECLIPSĂ RĂPITOARE'' 0,35 daune bonus din atac ⇒ 0,26-0,35 (la nivelurile 1-13) daune bonus din atac
  • RAPORT DAUNE ''AMURG'' 0,8 daune bonus din atac ⇒ 0,56-0,8 (la nivelurile 1-13) daune bonus din atac
  • RAPORT DAUNE ''SANTINELĂ'' 0,5 daune bonus din atac ⇒ 0,35-0,5 (la nivelurile 1-13) daune bonus din atac

 

A2hZ3fB.png

 

AsheQ.png Q – CONCENTRARE DE NECLINTIT

  • VITEZĂ DE ATAC BONUS 20/25/30/35/40% ⇒ 20/30/40/50/60%

 

r2tjfOs.png

 

EvelynnQ.png Q – SPINII URII

  • DAUNE DE BAZĂ SPINI 25/30/35/40/45 (75/90/105/120/135 daune maxime) ⇒ 30/35/40/45/50 (90/105/120/135/150 daune maxime)

 

RPgLkpz.png

 

ATRIBUTE DE BAZĂ

  • ARMURĂ 23 ⇒ 21

 

KalistaExpungeWrapper.png E – SFÂȘIERE

  • ÎNCETINIRE 25/30/35/40/45% ⇒ 10/18/26/34/42%

 

I6kgx83.png

 

Highlander.png R – HIGHLANDER

  • VITEZĂ DE ATAC BONUS 30/55/80% ⇒ 25/45/65%

 

r08ubto.png

 

OrianaDissonanceCommand.png W – COMANDĂ: DISONANȚĂ

  • VITEZĂ DE MIȘCARE ALIAȚI/ÎNCETINIRE INAMICI 20/25/30/35/40% viteză de mișcare ⇒ 30/35/40/45/50% viteză de mișcare

 

OrianaRedactCommand.png E – COMANDĂ: PROTECȚIE

  • RAPORT SCUT 0,4 puterea abilităților ⇒ 0,5 puterea abilităților

 

 

xeskyM7.png

 

ATRIBUTE DE BAZĂ

  • VIAȚĂ 570,48 ⇒ 575
  • ARMURĂ 21,552 ⇒ 22
  • DAUNE DIN ATAC 55,04 ⇒ 56

 

RyzeQWrapper.png Q – SUPRAÎNCĂRCARE

  • VITEZĂ DE MIȘCARE BONUS: 20/25/30/35/40% pentru 2 rune consumate ⇒ 28/32/36/40/44% pentru 2 rune consumate

 

WFDAHgd.png

 

Senna_Passive.Senna.png PASIVĂ – CĂINȚĂ

  • ȘANSE APARIȚIE SUFLETE: 25% din partea minionilor care nu sunt uciși de Senna ⇒ 22% din partea minionilor care nu sunt uciși de Senna

 

3hLE8lr.png

 

SettW.png W – CROȘEU

  • DAUNE DE BAZĂ 90/120/150/180/210 ⇒ 80/105/130/155/180

 

lef5Ycr.png

 

ATRIBUTE DE BAZĂ

  • MANĂ 375 ⇒ 425

 

SorakaQ.png Q – CHEMAREA STELELOR

  • COST: 60/65/70/75/80 mană ⇒ 45/50/55/60/65 mană

 

DMCnK17.png

 

TristanaE.png  E – ÎNCĂRCĂTURĂ EXPLOZIVĂ

  • RAPORT DAUNE EXPLOZIE: 50/70/90/110/130% daune bonus din atac ⇒ 50/75/100/125/150% daune bonus din atac

 

e2CTZ6j.png

 

UrgotE.png E – DISPREȚ

  • VITEZĂ DE MIȘCARE – BUG ELIMINAT: Am eliminat o problemă din cauza căruia Urgot nu primea bonusul la viteza de mișcare când se năpustea.
  • AMEȚIRE – BUG ELIMINAT: Durata totală a efectelor CC este de 1,5 secunde, incluzând atât durata amețirii, cât și timpul scurs de la aruncarea campionului inamic, după cum intenționam în patch-ul 10.6. (De asemenea, căsuța de informații afișează acum durata totală a efectelor CC.)

 

UrgotR.png  R – DINCOLO DE MOARTE

  • TIMP DE REACTIVARE 120/95/70 secunde ⇒ 100/85/70 secunde

 

dWqswGy.png

 

VarusR.png  R – LANȚUL ALTERĂRII

  • TIMP DE REACTIVARE 110/90/70 secunde ⇒ 130/100/70 secunde

 

iDad8bR.png

 

XayahE.png E – CHEMAREA TĂIȘURILOR

  • DAUNE LOVITURĂ PANĂ SUPLIMENTARĂ: 10% mai puține daune per pană ⇒ 5% mai puține daune per pană

 

✪ CRONOMETRE ALE ABILITĂȚILOR CAMPIONILOR

"Câțiva jucători ne-au solicitat modificări calitative pentru mai multe abilități cu reactivări/refolosiri, așa că am adăugat indicatoare care să arate cronometrele de refolosire ale abilităților."

 

Chenar (refolosire și pregătire)

  1. Camille: E – ''Aruncarea cârligului''/''Plonjeu''
  2. Illaoi: W – ''O lecție dură''
  3. Janna: Q – ''Vârtej''
  4. Jax: W – ''Abilitare''
  5. Jax: E – ''Contraatac''
  6. Lux: E – ''Singularitate translucidă''
  7. Nocturne: R – ''Paranoia''
  8. Swain: R – ''Transformare demonică''/''Flăcări demonice''
  9. Thresh: Q – ''Condamnare la moarte''
  10. Varus: Q – ''Săgeată sfredelitoare''
  11. Vi: Q – ''Spărgătorul seifului''
  12. Însemnare (bulgării din Abisul Urletelor)

 

Bară (stare/îmbunătățire)

  1. Draven: Q – ''Securea rotitoare''
  2. Gnar: W – ''Hiper''
  3. Gnar: Q – ''Hop țop''
  4. Camille: viteza de atac din E – ''Aruncarea cârligului''/''Plonjeu''
  5. Camille: R – ''Ultimatum hextech''

 

✪ MECANICA DIRECȚIONĂRII RESURSELOR

"Încercările noastre de a reduce eficiența direcționării resurselor au scăzut în mod notabil utilizarea strategiei, dar e în continuare o strategie de succes pentru echipele care continuă s-o adopte. Vrem să vedem dacă modificarea pârghiilor actuale reușește să diminueze și mai mult succesul combinațiilor precum Master Yi și Taric."

 

Efect UNIC – Vânător de monștri

  • DECLANȘATOR PENALIZARE AUR MINIONI: Aurul câștigat din uciderea minionilor este mai mare decât 50% din aurul câștigat din uciderea monștrilor ⇒ 40% din aurul câștigat din uciderea monștrilor.
  • ELIMINARE PENALIZARE AUR MINIONI Minutul 14:00 ⇒ Minutul 20:00

 

✪ MODIFICĂRI ALE MORȚII

"Ajustăm potențialul pe care îl au echipele de a crește în avalanșă la începutul jocului, pentru a ne asigura că jocurile nu scapă de sub control prea des și pentru a le oferi echipelor mai multe șanse de a participa la un joc echilibrat. Experiența obținută din ucideri alături de efectul ''Cămin'' înseamnă că uciderile de la început sunt în continuare foarte puternice, dar nu la fel de decisive ca înainte. Dacă mutăm accentul pe uciderile individuale, îi oferim jucătorului control și autoritate, ceea ce vrem să promovăm, mai ales de vreme ce vedem o înclinație atât de mare înspre uciderile asistate.

Înțelegem că aceste modificări ale ritmului ar putea afecta jungla mai mult decât celelalte roluri, dar ne asigurăm că adăugăm puterea înapoi în locurile unde are sens să stea în acest rol. (Citiți mai jos pentru mai multe informații despre asta.)"

 

  • NOU: VITEZĂ PENTRU PIERZĂTORI: În momentul morții, campionul primește un efect ceva mai slab decât ''Căminul'', care scade timpul de revenire pe culoar cu circa 2,5 secunde.
  • NOU: LUPUL SINGURATIC: La nivelurile 1-6, asasinatele solo oferă cu 20% mai multă experiență, iar cele asistate, cu 20% mai puțină experiență. La nivelurile 7-8, valorile se reduc la 10%.

 

✪ BUFF-URI ÎN JUNGLĂ ȘI MODIFICĂRI CALITATIVE ALE OBIECTELOR

"Deși rolul de jungler are destul de multă influență, vrem să reducem impresia că junglerii trebuie să fie agresivi în faza de început pentru a fi eficienți. În schimb, vrem să le oferim ocazia de a câștiga putere proprie printr-o farmare adecvată pe măsură ce jocul avansează.
Vrem să ne asigurăm și că jungla este accesibilă jucătorilor care nu pot ține inamicii la distanță prea bine sau care nu au configurațiile adecvate pentru rolul de ucigaș, așa că le oferim mai multă rezistență celor care rămân cu foarte puțină viață în junglă și îi ajutăm să rămână în viață când lucrurile devin dificile."

 

  • EXPERIENȚA TABERELOR DIN JUNGLĂ: 1,25x mai multă experiență la nivelurile 9+ ⇒ 1,35x mai multă experiență la nivelurile 9+ (între 10-13 experiență suplimentară per tabără)
  • NOU MACETA VÂNĂTORULUI – PASIVĂ UNICĂ: ''GHEARĂ'' Acum vindecă cu 50% mai mult când viața maximă a deținătorului scade sub 30%.
  • NOU TALISMANUL VÂNĂTORULUI – PASIVĂ UNICĂ: ''COLȚ'' Acum vindecă cu 50% mai mult când viața maximă a deținătorului scade sub 30%.
  • NOU SABIA BĂTĂUȘULUI – PASIVĂ UNICĂ: ''COLȚ/GHEARĂ'' Acum vindecă cu 50% mai mult când viața maximă a deținătorului scade sub 30%.
  • NOU SABIA VÂNĂTORULUI – PASIVĂ UNICĂ: ''COLȚ/GHEARĂ'' Acum vindecă cu 50% mai mult când viața maximă a deținătorului scade sub 30%.

 

✪ MODIFICĂRI DE ECHILIBRARE PENTRU ONE FOR ALL

 

Buff-uri în 10.8

  • AKALI +5% daune provocate ⇒ +5% daune provocate și -3% daune suferite
  • AZIR +5% daune provocate ⇒ +5% daune provocate și -3% daune suferite
  • BARD +10% daune provocate și -7% daune suferite ⇒ +10% daune provocate, -10% daune suferite și +5% viteză de mișcare
  • BLITZCRANK +3% daune provocate
  • EVELYNN Abilitatea de pe W nu mai are prioritate înaintea abilităților de pe W ale aliaților.
  • FIDDLESTICKS -5% daune suferite ⇒ +3% daune provocate și -5% daune suferite
  • GANGPLANK +5% daune provocate ⇒ +5% daune provocate și -5% daune suferite
  • NUNU ȘI WILLUMP +3 daune provocate, -3% daune suferite și +5% vindecare ⇒ +3% daune provocate, -5% daune suferite și +5% vindecare
  • SENNA +5% daune provocate
  • TALIYAH +5% daune provocate ⇒ +5% daune provocate și -5% daune suferite
  • THRESH +7% daune provocate și -5% daune suferite ⇒ +8% daune provocate și -8% daune suferite
  • YUUMI +15% daune provocate, -15% daune suferite și +5% viteză de mișcare ⇒ +15% daune provocate, -20% daune suferite și +5% viteză de mișcare
  • ZOE +5% daune provocate ⇒ +5% daune provocate și -5% daune suferite

 

✪ PLATFORMA DE ANTRENAMENT

"Am adăugat o serie de noi cheat-uri în Platforma de antrenament, care să vă ajute să vă antrenați cu butoaiele lui Gangplank și să vă puneți în aplicare planurile de a învăța să ucideți mai eficient minionii. Baftă!"

 

Manechin de antrenament

  • Adaugă 100 viață
  • Scade 100 viață
  • Adaugă 10 armură/rezistență la magie
  • Scade 10 armură/rezistență la magie

 

Cronometrul jocului

  • Repede-înainte 600 secunde (Rețineți că deja există varianta pentru 30 de secunde.)

 

Taberele neutre

  • Creează Baronul Nashor
  • Creează Solul Riftului

 

Controlul jucătorului

  • Ucide personajul jucătorului
  • Cumuluri maxime pentru runele din slotul ''Legendă'' (''Zel'', ''Tenacitate'', ''Descendență''), ''Brățară de mană'', ''Gardă zombificată'', ''Poro-fantomă'', ''Colecție de ochi'', ''Vânător lacom'', ''Vânător iscusit'', ''Vânător neobosit'' și ''Vânător suprem''

 

✪ ACTUALIZARE INTERFAȚĂ CLASH

"Am adăugat un subtab pentru recompensele din Clash în tab-ul ''Clash'', care le permite jucătorilor să vadă toate trofeele, bannerele și logo-urile pe care le-au câștigat în Clash!"

 

✪ ELIMINĂRI DE BUG-URI

 

  • Abilitatea lui Evelynn de pe W, ''Farmec irezistibil'', îi provoacă daune Baronului Nashor indiferent de nivel sau distanță de folosire.
  • Acum ''Prisma oracolului'' poate fi folosită imediat dacă este cumpărată prima oară (față de 90 secunde, cum era înainte).
  • Acum robii gheții creați cu pasiva Lissandrei, ''Subjugarea Vlăstarului Gheții'', apar în mod corect atunci când un campion inamic moare în apropierea ei, indiferent dacă l-a atacat sau nu.
  • Acum Neeko provoacă în mod corect daune din atac împotriva tuturor țintelor cât timp e transformată în Wukong cu ajutorul pasivei, ''Farmec înnăscut''.
  • Mordekaiser nu mai poate folosi ''Teleportarea'' în timp ce se află în abilitatea sa de pe R, ''Tărâmul morții''.
  • Când Ornn refolosește abilitatea de pe R, ''Invocație'', aceasta va fi redirecționată către năpustire, nu în direcția de deplasare a lui Ornn.
  • Clonele aliate nu mai suferă daune din partea abilității lui Tahm Kench de pe W, ''Devorare''.
  • Efectele abilității lui Annie de pe W, ''Incinerare'', nu mai pot fi văzute în negura războiului de către inamici.

 

✪ SKIN-URI ȘI CHROMA VIITOARE

 

Coven_Morgana_Splash.jpg

Morgana din sabat - Coven Morgana

 

Coven_LeBlanc_Splash.jpg

LeBlanc din sabat - Coven LeBlanc

 

Coven_Zyra_Splash.jpg

Zyra din sabat - Coven Zyra

 

Prestige_Coven_Zyra_Splash.jpg

Zyra din sabat (editia "prestigiu") - Coven Zyra Prestige Edition

 

Coven_Morgana_Chromas.jpg

Morgana din sabat (CHROMA) - Coven Morgana (CHROMA)

 

Coven_LeBlanc_Chromas.jpg

LeBlanc din sabat (CHROMA) - Coven LeBlanc (CHROMA)

 

Sursa: LeagueOfLegends.Com

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

Despre noi

Suntem o comunitate aparuta in anul 2010 ce are ca scop sa prezinte si sa aduca in calculatoarele voastre socializare, competitie, public si foarte multa actiune. Alatura-te celor 200.000 de membri iar impreuna vom dezvolta cat mai mult termenul de 'comunitate'

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.